lcd tv kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door moederfietser, 7 jan 2006.

1. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo beste mensen,
    ik heb sinds gisteren mijn lcd tv, het betreft een samsung le26r41b en ik ben er heel blij mee:D, nou was ik toenet dus bezig om mijn tv te laten stralen (lees schoonmaken) en toen kwam ik iets tegen op het beeldscherm. het scherm stond gewoon uit maar in de glasplaat die op het kristal ligt, die je dus aan kan raken, zitten een soort van strepen en vagen die licht erg reflecteren, van de zijkant ziet dit er nogal vaag uit. misschien dat ik morgen een foto online kan zetten. voor zover, denken jullie dat dit een defect is of is dit normaal, ik ben kwa lcd's nog een noob, dis mijn eerste. maarja, net 1000 euro aan een lcd uitgegeven, dan verwacht ik wel iets goeds. en ik ben al zo krap bij kas:'-(

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit je verhaal kan ik niet echt opmaken wat er precies is... maar er is zeker wel iets mis ermee... je hebt hem net gekocht dus ik zou hem als ik jou was even terug brengen naar de winkel en je probleem uitleggen.

PS: dit kan je denk ik beter posten HIER

/edit: 100ste post :):)

3. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie

We hopen dat jullie er wat van hebben opgestoken. Het gaat in deze thread dus vooral over HDTV zelf en niet de specifieke televisies zelf. Ga niet off-topic en houdt het gezellig

yeah ryt...:cool:

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is geen vuil dat op het scherm zit?

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik dacht hij hoort er wel bij.. je hebt een HD-TV .. en die tread gaat over HD-tv's.. dus...majah.. er is hier wel sprake van een prbleem:{

Btw... top-tv gekozen..! meeste pixels per centimeter dat ding... ( op een paar super tv's na...) en super hoog contrast ratio.. er staat miss precies zo'n een in mijn huis

6. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    geen vuil, heb lopen boenen als een bezetene bij wijze van spreken

Btw... top-tv gekozen..! meeste pixels per centimeter dat ding... ( op een paar super tv's na...) en super hoog contrast ratio.. er staat miss precies zo'n een in mijn huis

daarom heb ik hem ook gekocht

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het zo eens lees, lijkt het er volgens mij op dat de coating is beschadigd. Als je een foto zou kunnen posten, graag :).

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon maandag even naar die winkel gaan... of eerst even bellen... :{

9. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    grom, das het probleem dan, verkoper zei dat ze em 21 januari pas weer binnen kregen. en des vervelend|:-

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, je zou ook met samsung contact kunnen opnemen, je probleem vertellen... en tot een oplossing komen.... miss halen ze hem op en kijken ze hem na... en heb je binnen no-time een nieuwe... wie weet.. ik zou zeggen bel ze even of stuur een mail...en in de tussentijd spelen met een normale tv is natuurlijk vervelend... maar als je verder gaat spelen en je hdtv gebruikt is er een kans dat je hem nog meer stukmaakt...

11. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou zogenaamd een consument die van niks weet, ik speel lekker met deze tv tot maandag, dan pleeg ik een telefoontje. ik heb op deze tv een garantie gekregen. deze tv zou pixelperfect zijn. ik heb 2 jaar garantie en mocht er in die 2 jaar ook maar 1 pixel stukgaan dan kreeg ik binnen 24 uur een nieuwe, dat denk ik dus ook dat dat bij dit geval zal zijn.

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat het zal lukken... houd mij a.u.b. ook op de hoogte van de service van samsung... aangezien ik waarschijnlijk ook die tv ga kopen en mocht hij een keer stuk gaan.. weet ik wat ik kan verwachten;)

13. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik 2 tips voor je:

1 woon je in omgeving eindhoven ga dan naar mediamarkt, tot en met dinsdag deze tv voor 999 euro. pixelgarantie: meer als 3 pixels kapot = nieuwe. weet niet hoe het met die actie zit in andere filialen.

2 ga naar de IT's (daar heb ik hem gehaald) hij stond daar in de winkel voor 1199, ons pap heeft afgedingd tot 1000_O_ *). pixelgarantie: 1 pixel kapot = nieuwe

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeie :D ik zat eigenlijk te kijken naar de allerlaagste prijs.... 899 hebbik gezien.. alleen weet niet wat de garantie was....

anyway.. dit begint een beetje off-topic te worden... :+

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb dezelfde tv een maand geleden gekocht bij MM voor 1100 euries.. super tv! maarre wat jij heb is idd nie goed.. Ik zou gewoon samsung bellen en dan krijg je als het goed binnen 24 uur iemand over de vloer die er naar kijkt.. Welcome to the samsung club!

16. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    ongelofelijk, het is uit zichzelf weggegaan... ik sta voor een raadsel, maar toch bedankt voor jullie tijd en moeite

Deel Deze Pagina