Blue-Ray voor 360 mogelijk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JaysonX, 11 jan 2006.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Zie volgende bericht :
    (Bron: www.telegraaf.nl)

Mogelijke Blu-Ray-uitbreiding voor Xbox 360
    van onze redactie | 11 jan 2006 10:06
    Nieuws XBOX360

Hoofd van de Xbox-afdeling van Microsoft, Peter Moore, heeft in een interview met de Japanse website ITmedia aangegeven dat er de mogelijkheid is dat er ook een externe Blu-Ray-drive voor de Xbox 360 op de markt komt. Dit zal echter enkel gebeuren als blijkt dat Blu-Ray de format-oorlog zal winnen van het concurrende formaat HD-DVD, dat op dit moment door Microsoft gesteund wordt. Eerder kondigde de softwaregigant al aan een externe drive voor dit formaat uit te brengen.

Ook bevestigde Moore nog een keer dat er geen nieuwe Xbox 360 met ingebouwde HD-DVD-drive zal worden gemaakt.

2. Celius

Celius Guest

Goed nieuws, maar daar zal vast een hoog prijskaartje aan hangen O-)

3. basovich

basovich Guest

jep hij wordt 300 dollar (zo rond de 250 euro) egt grote onzin man zo duur waarom koop je dan geen PS3 lijkt miij ook een beetje rond deze prijs te worden (iets duurder denk-k ;)..)en je hebt glijk een next-gen console samen me je 360..

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bevestigd bevestigd.....het is bevestigd dat het mogelijk is. Niet dat hij zal komen :)

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe wel cool.

"We nemen HD-DVD!!"

"-Maar wat als Blu-Ray gaat winnen dan??"

"Dan nemen we die ook!!"

Maar inderdaad, al zou het gebeuren, echt boeien kan het me niet omdat ik toch ook een PS3 wil :cool:

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  7. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al oud nieuws man , stond 3 dagen geleden op gamespot , kheb het gisteravond nog gepost hier op xboxworld. Ik zou het zeer waarderen als we ook hier in nederland een echt goede xbox-site hadden (zoals deze) maar zulk nieuws moet echt sneller aankomen hier !!

/Mod Nou ga verder met zoeken zou ik zeggen. Over het algemeen komen dingen vlot aan hier en als het een keer wat later is hoeft daar niet meteen een punt van gemaakt te worden.. Zulke posts voegen namelijk niet veel toe.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2006
  8. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch niet dat je dan meteen een ps3 koopt ipv deze externe als je deze techniek toch wilt want ik denk niet niet dat de ps3 maar 250 € gaat kosten :confused: , eerder 750

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet echt bevestigd ... Peter Moore heeft gezegd als HD DVD flopt en Blu Ray een succes is dan komt er een externe Blu Ray speler .. maar Peter Moore denkt dat HD DVD het succes word

@Tao Tek .. op pagina 1 staat het ... en je kan ook in de thread zoeken .. net zo makkelijk als googlen

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maken ze geen Speler waar Blue-ray en HD-DVD ik kan worden gedraait?

11. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung was bezig met een speler die blu-ray en hd-dvd afspeelt, maar ze zijn ermee moeten stoppen omdat er geen licensies worden uitgereikt voor een dual-format speler.

12. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat voor zin het heeft om een Blu-ray of HD-dvd te kopen als je geen HD Tv heb.:confused:

13. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Omdat dat schijven zijn die je op je console kan afspelen, met een zeer groot opslag volume ;) (blu ray is veel groter dan HD DVD ;) )

Heeft verder niks met je tv te maken ;)

14. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft zeker wel met tv te maken.
    HD DVD is eigenlijk bedoelt voor een High Defenition DVD.
    Ook zullen die extra players alleen maar film kunnen afspelen en geen data zelfs de blu ray niet.
    En als je een gewone tv hebt heb je er inderdaad niets aan.

15. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zal dan dus geen mega grote spellen kunnen spelen omdat die op Blu-Ray disc of HD-DVD staan die de driver die nu in de xbox 360 zit niet kan afspelen...

Klopt toch wat ik nou zeg?O-)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, want MS heeft bevestigd dat ze HD DVD's en of Blu Ray alleen voor films gaan toepassen .... de games komen gewoon op DVD uit

17. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen he Fardo;)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ... moet voortaan maar niet meer tikken als ik net thuis ben

19. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
  20. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS neemt het zekere voor het onzekere, en maakt nu alvast een variant bekend, zodat ze daar later geen gezeur meer over krijgen, na doen van de PS3 (denk ik...)

Deel Deze Pagina