1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nu net NYR gezien, en het was zeker een goede ppv, alleen vond ik de elimination chamber zwaar tegenvallen. Ik heb ze allemaal gezien, en in deze werd amper gebruikt gemaakt van de chamber! Verder vind ik het erg knap van cena dat hij toch nog won in de elimination chamber. Hij startte als 1e, en masters en carlito hebben de hele tijd samen gewerkt. Toch won hij nog, en de wedstrijd met edge zou eigenlijk geen wedstrijd genoemd kunnen worden. Toch had edge nog 2 keer de spear nodig om john cena te kunnen pinnen!

    Het is jammer dat het zo is gegaan, maar ik had het eigenlijk wel gehad met cena. Nu maar afwachten wie de nieuwe n1 contender voor het kampioenschap word!

    edit//
    Ik lees net op wwe.com dat john cena een match heeft tegen edge bij de royal rumble.
    Ik wil wel eens zien of edge dit kan winnen. Ik denk het eigenlijk niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  2. subzero

    subzero Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    egde kennende zal die weer iets uitvoeren dat hij wel wint
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Na de schok van afgelopen zondag is er vandaag weer iets schokkends te melden. Batista is niet meer de WHC. Hij heeft deze titel moeten opgeven vanwege een blessure. Teddy long heeft hierdoor een battle royal gemaakt en de winnaar zou de nieuwe WHC zijn. Echter is het geen smackdown superstar geworden die het heeft gewonnen, maar Kurt Angle die zichzelf in de wedstrijd heeft gezet!

    Betekent dit nu dat kurt angle naar smackdown komt, of wat er nog een kampioenschap komt. IK hoop eigenlijk het eerste, want er zijn al zoveel titels te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Kurt Angle zit bij Smackdown volgens de wrestlingobserver(betrouwbare site).
    Nu hij champ is kunnen we matches verwachten als Benoit vs Angle, Orton vs Angle en heel misschien zelfs Regal vs Angle. Ik vind het dus goed dat hij naar Smackdown is gegaan, op Raw hebben ze toch te veel grote sterren. Terwijl Smackdown er maar een paar had.
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer het spel voor de xbox 360 uitkomt?
    is er al iets bekend? kan niet wachten:D
     
  6. subzero

    subzero Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beloofd wat nu kurt angle WHC is
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Tijdje geleden dat er hier gepost is..

    Ik heb gister TNA gekeken, en het ziet er goed uit. Ik denk dat ik dit ook maar ga volgen. Christian worstelt er nu ook trouwens. Ook hoorde ik chris jericho zijn naam voorbij vliegen. Zit hij nu ook bij TNA?? En verder is ook sting weer terug!

    Ik heb onlangs trouwens ook de allereerste match van cena gezien. Hij won toen bijna van kurt angle, en zag er veel beter uit qua wrestling moves dan nu. Nu is het allemaal wat meer power moves, en toen was het meer richting technisch worstelen! Ik hoop eigenlijk dat cena weer terug gaat naar die stijl van worstelen!
     
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt hier nog iemand naar ?
    Zo af en toe kijk ik namelijk wel . Ik kijk naar WWE maar ook naar TNA .

    Ik heb trouwens ook het spel Smackdown vs Raw 2007 op de PS2 , dus als je een keertje wilt worstelen , laat het me dan weeten .

    Hebben jullie trouwens dat worstelen gezien op de gameplay 2006 ?
    Die gasten waren niet slecht !!! :thumbs:
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt het weer eens op tv 8)
    een tijdje terug was het op v8, maar ik heb het sindsdien nooit meer gezien en ik vond het altijd zo leuk 8)
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bekijk het via internet en via download .
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik kijk het eigenlijk elke week wel. probeer alles te volgen ( RAW, Smackdown, ECW en TNA, maar het lukt gewoon niet.. is te veel.

    Vind TNA wel veel beter dan WWE, omdat er meer actie in zit, en de verhaallijnen zijn minder saai. Verder worstelen er veel oude WWE sterren die de mensen goed kennen.

    Het nieuwe ECW is gewoon een flop, en mag van mij gewoon weer verdwijnen.
     
  12. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk bijna alleen nog maar naar wrestlemania. Zo af en toe kijk ik ook wel eens naar backlash, summerslam of een andere show maar niet meer zo vaak als vroeger.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik kijk ook heel veel oudere shows uit vooral 2000 en 2001. Hier kan ik echt van genieten!
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond vooral Goldberg en Brock Lesnar altijd goed. Jammer dat die eruit zijn. Mijn favorieten zijn nu John Cena en Triple H.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja lesnar, en goldberg zijn puur alleen powerhouse worstelaars. Ik kijk liever naar iemand als shelton benjamin of carlito. Vind TNA daarin trouwens veel beter dan WWE. Je ziet veel minder echt enorm sterke worstelaars, en veel meer technische worstelaars zoals shelton benjamin. En Kurt Angle zit nu bij TNA en is uiteraard geweldig!
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    triple h, edge en rey mysterio zijn vet
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha , ha , die Kurt Angle heeft ander mooi verloren tegen Samoa Joe en flipt ie helemaal. :lol:

    Edit :

    Is iemand al een keertje bij de shows geweest van de Pro Wrestling Holland ?
    Ik zag ze toen op de Gameplay , en ik moet zeggen dat ze niet slecht waren .

    Hier nog de link naar de site van PWH : http://www.prowrestlingholland.nl/
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach ja is allemaal gescript joh. Vrijwel alles staat vast van wat er in zo'n storyline gaat gebeuren! Is alleen maar om kijkers te trekken!

    Wat me wel opvalt is dat er vooral bij de ECW shows steeds meer TNA chants komen terwijl de ratings voor TNA nou niet geweldig zijn.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind het kut dat het niet op zenders komt die iedereen heeft, dan zou het een stuk populairder zijn hier in nederland, ik vind het echt jammer dat ik ze niet kan kijken, maar vroeger werden ze op Eurosport uitgezonden en toen zat ik elke keer te kijken hoe vet dat was.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Op eurosport word nu wel TNA uitgezonden. Volgens mij elke donderdagavond om 7 uur!
     

Deel Deze Pagina