1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb je de versie met 2883pk of de getunde met 3401pk?

    :+

    Ontopic: M'n moeder rijdt een Twingo (uit 2003 ) en m'n pa een Opel Vectra (uit 2003 of 2004)
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ik 1 pagina toch duidelijk had gemaakt om foto's te posten enzo van je eigen auto en van je pappie's,

    ik zeg toch ik heb ook een vriend van 12 en die heeft een opgevoerde ferarri enzo die 490kmh gaat, hij is nog nooit aangehouden want hij ziet eruit als 42 jaar:p
     
  3. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat'ie zo mooi is, nog even op herhaling... O-)
     
  4. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    @ blanqua

    Niet overdrijven he, 0-100 in 12,7 ;)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders hebben een Mercedes E300 Turbodiesel....das het enige wat ik ervan weet, oh ja en de kleur : donkerpaars :+ Kheb verder geen verstand van auto's dus niet vragen guys O-)
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader rijdt in een lelijke grijze renault scenic en mun moeder rijdt rond in een groene renault clio. EN ik houd niet van Renault...
    Anyway we krijgen binnenkort wel een nieuwe auto, maar we zijn nog aan het zoeken.
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D 8)
    Hahaha, ik heb thuis ook Project Gotham Racing, maar dat betekend niet dat ik ook in het echt die auto's heb. Concept car alert!!!
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn ouders hebben een zwarte audi A4! Half jaartje oud, me pa houd meer van de auto als van me moeder :p
    Nee maar me pa vind 'm echt geweldig, en terecht ook!
    Geen foto van de onze, maarja ^ dit is ook een A4
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    @M.A.T.
    ga weg met wie onzin man :confused:

    Vind die audi van JanWowter toch wel een mooie bak! 'k hou zoieso wel van audi's :)
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    rijd ook goed, de nieuwe volkswagens rijden vrijwel precies hetzelfde als de nieuwe audi's, gewoon goede kwaliteit auto's, al moet ik zeggen dat geen enkele auto beter rijd dan de golf 5, nu mij vader zijn auto total loss is hoop ik ook dat hij een golf 5 koopt:p ( wel een tdi 2.0 met 140 pk:))
     
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ma rijdt: Volvo S80

    [​IMG]


    Pa rijdt: Nissan Terrano II

    [​IMG]
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe goed gezien kerel , ik heb vandaag een nieuwe auto besteld op mijn werk aangezien ik daar een mooie korting krijg , dus mijn keuze is gevallen op de Mazda 5 cdvi 143 pk :p , het enigste nadeel is dat ik tot eind mei moet wachten alvorens hij geleverd wordt.:mad:
    En nu morgen gaan we een kijkje nemen op het autosalon in brussel zodat mijn dochter haar keuze kan maken ;) , het wordt een duur jaar voor mij , maar ja dat hebben we er voor over.;)

    En nu hebben we vandaag voor mijn dochter haar auto geweest , en aangezien zij voor een nissan micra @dvantage heeft gekozen met automatische versnellingsbak is dat al bij al een duur weekeindje voor mij geweest.
    en nog , ik moet op mijn mazda wachten tot eind mei:mad: alvorens ik hem heb , maar mijn dochter is de gelukkige hier in huis aangezien haar nissan micra hier op 15 februari al voor de deur staat.:+
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  13. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd Chevrolet "El Camino" 1979 (5.7 V8)
    [​IMG]

    Ouders rijden Renault Clio 1.6 16V
    deze maar dan zwart
    [​IMG]

    Broer heeft de nieuwe civic besteld die hij rond mei krijgt.
    Honda civic 1.8 i-Vtec Sport (xenon, 2.5cm verlaagd enz) in het zwart
    [​IMG]
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een peugeot 205 1.4i generation uit 1997. Het is niet een super auto, maar hij doet het goed is helemaal van mij, dus niet geleased of met geleend geld gekocht en rijd super....elktrische ramen, centrale deurvergrendeling...
    op de fot staat niet mijn auto maar het is wel precies dezelfde:
    [​IMG]
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik rijd in zo eentje..

    [​IMG]

    Een enkele, soms twee, keer per week tijdens rijles. ;)
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het autorijden rijd ik in deze auto

    [​IMG]
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd!! Die nieuwe Civic is echt zo gruwelijk mooi. Zo futuristisch, hij straalt het helemaal uit. Jammer dat ze niet een hele lichtbalk aan de voorkant mochten plaatsen van de wetgeving. Hadden ze anders bij Honda echt wel gedaan }:]

    Waarom koopt hij trouwens geen 2.2 CTDI met 140 pk, de sterkste motor bij de auto verkrijgbaar, tevens de sterkste diesel logischerwijze. 340 NM Koppel 8)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Te duur?

    Nieuwe Civic is idd heel erg mooi en opvallend maar ik ben daarom ook bang dat je binnen de kortste keren heel veel Civic's ziet en dan is het bijzondere er snel af
     
  19. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn vader heeft de Lexus RX400h

    [​IMG]

    Ik en moeders krijgen deze als het goed is in maart O-)

    [​IMG]
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die nieuwe Honda Civic is inderdaad een mooie bak. Sowieso doet Honda goede zaken de laatste jaren (alhoewel de Honda Element niet echt een beauty is) :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina