Hallo, ik heb een tijdje terug op tv een stuk caberet gezien over '' De panfluit'' ik weet alleen niet wie die caberetier was kent iemand dit stuk over een bijna uitgestorfen stam die niks meer had alleen nog maar een panfluit en die neemt hij dan mee naar nederland om vervolgens voor de harde kern van ado den haag dit te laten horen, nja als je het kent dan weet je t wel, Alvast bedankt
Gamer2005, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. huh ik kom er niet eens in
Nee, dan moet je eerst 3 maanden geregestreerd zijn bij xboxworld. Dat duurt voor jou nog maar 4 dagen! /edit: 3 maanden moet 90 dagen zijn, scheelt alweer 2 dagen
Die cabaretier was laatst op bnn of iig op nederland 2, ff zoeken op www.bnn.nl gevonden! http://www.bnn.nl/view/542/1022/7304264 Jim Speelmans dus