[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je bent na seizoen 5 overgestapt op Atlantis? Lijkt me niet zo handig toch? Bovendien lopen Atlantis en seizoen 8 toch paralel aan elkaar?
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Atlantis wordt geloof ik vanaf seizoen 7 SG-1 gestart. Maar sowieso is het tijdens seizoen 5 wel ietwat te vroeg om Atlantis te kijken imo, kan je beter nog even 2 seizoenen SG-1 kijken. :)
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij vanaf 8 toch?? Ze zitten nu op de helft van seizoen 9 bij sg1 en op de helft van seizoen 2 bij atlantis, dus vanaf seizoen 8 klinkt logischer....;)
     
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is het laatste seizoen dat ze op de Nederlandse TV hebben uitgezonden?
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen flau idee, maar het is best makkelijk te vinden denk ik. Kijk ff op http://pegasusgalaxy.com/ en blader wat door de lijst. Dan zie je vanzelf tot waar je het gekeken hebt....

    Je kunt overigens alle afleveringen gewoon van internet plukken in divx formaat met niuwsgroepen ofzo. Alle afleveringen komen ongeveer iedere week voorbij in a.b.stargatesg1...(ik geloof niet dat dit illegaal is anders hoor ik het wel).

    Wel kan ik je vast verklappen dat stargate echt tot waardeloos laag niveau is gedaald in seizoen 9. Het acteerwerk laat echt te wensen over, maar na 9 seizoenen is het misschien ook wel weer is leuk geweest :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je msschien ook waar ik zon nieuwsgroep kan vinden?
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep atlantis begon vanaf de achtste SG1 seizoen.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als Atlantis dan nog wel op een beetje redelijk niveau verder gaat, dan ga je daar toch gewoon mee verder:+
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    och, ik vind het best wel meevallen (ben bijvoorbeeld eerst even de SG1/Atlantis documentaire gaan kijken van te voren en was ik al redelijk up to date)
    en ik had al sowieso veel info van internet gelezen > http://www.stargate-sg1.nl
    en veel is toch alleen maar atlantis en zie er weinig sg1 in (tot nu toe)...
    Dit maakt me trouwens ook al een beetje warm voor wat ik allemaal nog moet zien :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Las trouwens een tijdje terug dat Atlantis een minder groot budget zou hebben dan SG-1 en dat daardoor de special effects wat minder zouden zijn, true or false?

    Net op Veronica weer lekkere epi van SG-1 gezien, ze houden het boeiend. :cool: Enige extra wat ik zou willen is nou wat meer technologie op Aarde, geef SGC gewoon is wat hippe alien tech ipv alleen wat wapens. :+
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    In de latere seizoenen krijgen ze heel wat meer geavanceerde tech hoor.
    Maar dat atlantis een kleine budget heeft dan sg-1 is onwaar. Als je the siege hebt gezien dan zal je dat zeker begrijpen.
     
  12. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurde er vandaag in de aflevering... was jammer genoeg niet thuis om hem te kijken..
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist een echt hele coole epi op Veronica. Was weer een tijdje geleden dat er een epi van dit formaat was, maar dan komen ze ook met wat op de proppen ook hoor. :cool:

    De meeste kopstukken van de goa'uld bij elkaar, geweldig. :cool: Kan niet wachten op volgende week, beetje jammer alleen dat er flink wat tok'ra lijken te zijn gesneuvelt. Vraag me ook af waarom Daniel niet het gif heeft verspreid, was de kans van de eeuw als je het mij vraagt. Ben een beetje kwijt wat Osiris nou voor rol heeft gespeeld, kan er even niet meer opkomen maar moet redelijk belangrijk zijn geweest voor Daniel om te twijfelen.
    /edit Al terug gevonden wat de relatie tussen Daniel en Osiris was. Al met al erg stom om niet het gif meteen te verspreiden als je het mij vraagt.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    FYI: Stargate Universe is begonnen en is echt heel goed (tot nu toe 3 episodes uitgezonden). Heeft alles van het stargate universum, maar het is over het algemeen veel "echter". Mensen jatten voedsel, ieder voor zich, neergeschoten worden betekend ook echt dikke auw, hoofrolspelers gaan dood, ff een vluggertje in de klerenkast hoort er natuurlijk ook bij etc etc. Zegmaar stargate gefilmd als de nieuwe balltestar galactica.

    Einde bericht.
     

Deel Deze Pagina