zomervakantie 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gribbel, 2 jan 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè joh, ga je eigen vakantie afkraken! 8)

    Ach, met een stel vrienden in een huisje, even een weekje weg van de dagelijkse sleur, dat zie ik wel zitten :cool:

    IMO kan je niet echt genieten in bijv Lloret.. de hele tijd drukte om je heen, en allerlei dingen die je nog wil doen.. in Drenthe is het hetzelfde als dat het hier is, alleen een ander dialect :cool:
     
  2. elfje

    elfje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL nou ik woon in drenthe dus ik weet hoe het is hier...erg saai..waar ga je heewn dan in drenthe???
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb werkelijk geen idee :p

    We moeten nog boeken :cool:
     
  4. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch vet, met maten in een huisje in nederland!
    cker een aanrader, maar dan niet in de zomer, dan wil ik lekker weg.

    ik ga meestal in mei nog een paar dagen weg. Vaak met vrienden naar een landal park ofzo. 52 euro de man voor een midweek!!! valt wel mee dus.

    laatste keer was ik naar zeeland geweest, lekker aan zee! was echt super!
    ons land is zo lelijk/slecht nog niet. en hoe saai het ergens ook is met de juiste mensen is het altijd leuk...
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    nederlandse meisjes _O_
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heil deze feyenoorder _O_ 8)
     
  7. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    is idd ook iets om rekeing mee te houden, maar die zitten in spanje ook! en dan vaak met een hele andere klederdracht..

    voornamelijk minder :)
     
  8. elfje

    elfje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Liever toch buitenlandse jongens. In het buitenland heb je altijd van die mooie mensen:p
     
  9. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de fransen en de meeste duitsen persoonlijk toch behoorlijk vies
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    van die italiaanse players met 3 soa's :cool:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nieuwe hype ofzo ?

    Gotta Catch 'm All ! :D
     
  12. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Lkkr naar Kroatie...weet nog niet naar welke plaats zal waarschijnlijk Zadar of Dubrovnik worden.

    Nog ver weg de zomervakantie dus maak me nog nie druk over 't hoe en wat.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wij gaan waarschijnlijk niet dit jaar op zomervakantie. We hebben net een paar maanden geleden die heletuin overhoop gehad en me broer doet nu HBO en die heeft maar 4 weken zomervakantie *dacht ik :9*

    Ik ga misschien binnenkort *17 feb* naar Zwitserland toe met me neef, maar dat moeten we nog maar ff zien of dat door gaat. Heb iig veel zin in!
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso met een groep van 7 man naar Kreta, Chersonissos. Daar komen we dan waarschijnlijk de rest van de zesde klas tegen, want er gaan superveel mensen heen. Wij zitten in zo'n villaatje, onderaan staan plaatjes... Het lijkt me echt supervet, ik ben nog nooit alleen met vrienden op vakantie geweest. Het wordt vast gaaf :)

    Dan ga ik nog met m'n vader, broertje en vrouw van vader naar Canada 2 en een halve week, een georganiseerde reis. Kan me altijd wel vermaken op dat soort reizen :)

    En met mijn moeder en vriend van moeder wordt het waarschijnlijk Midden-Amerika ofzo drie weken, maar dat kan zo nog tien keer veranderen :) Ik denk in ieder geval niet dat ik me ga vervelen, of dat ik veel tijd heb om te gaan werken...
     
  15. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    pindakaas... je bent verwend :p
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga naar griekenland > rhodos en misschien gaan we nog wel wat andere plaatsen bezoeken hoop ik :D
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voorlopig ga ik dit jaar niet op vakantie! Misschien in de zomer met vrienden naar zeeland of texel, maar niet naar het buitenland! Gebrek aan geld en tijd bij mij en mijn vrienden!

    Ik wil eigenlijk wel graag naar texel toe dit jaar. Ik ga niet meer met mijn ouders mee aangezien die buiten het hoogseizoen gaan!
     

Deel Deze Pagina