Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat zou dan slecht nieuws zijn. Had mij er erg op verheugd.... :'-(
     
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    W0000000t......me heppie.....

    Heb net met Foregames gebeld...die wilde wel een deal met me maken omtrent de DOA4 arcadestick.
    Kan nu namelijk mijn oude Soul Calibur 2 stick met kleine bijdrage komen omruilen voor een DOA4 stick.
    Ze hadden er gelukkig nog eentje liggen... :)

    Yesss....mijn dag kan niet meer stuk...
     
  3. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kost de doa4 stick bij foregames?
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat ff weten hoe die werkt en of het handiger is dan de controller ajb :).
     
  5. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel Amerikanen op doacentral en ign zijn niet erg te spreken over doa4 in combinatie met de xbox360 controller. Ze vinden zowel de d-pad als de analog stick niet nauwkeurig genoeg. Op doacentral heb je zelfs een topic om je controller te modden.

    Bij Lik-Sang gaat de doa stick voor een mooie prijs, totdat je bij de verzendkosten aankomt...
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    www.foregames.nl... ik zag hem daar staan voor 89,99 Euro Nieuw
    dus niet wat je goed koop noemt vind ik dan :+
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Hetzelfde geld zou ik kwijt zijn als ik em via Lik-Sang zou importeren...alleen kan ik nu mijn oude stick erop inruilen en ga ik iets van 40 Euro ervoor betalen.

    Ben zelf al langer gewent om een fighter met een stick te spelen...en naar mijn idee is dit een must...maar je moet er idd. van houden en het gewennen.
    In het begin zul je het niet prettig vinden....maar daar ik van de oude school ben ken ik fighting games alleen van met een stick te spelen... ;)

    Btw...de modificatie op Doacentral voor de DOA4 stick doet men alleen om de kwaliteit van de gebruikte standaard onderdelen in de stick te vebeteren.
    Maar zoals de modder al vermelde...tis alleen wat je prefereert daar de gebruikte onderdelen niet slecht zijn...maar het kan altijd beter.

    Ik geef jullie wel een update als ik em morgen heb opgehaald.
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    In zo'n geval kun je veel beter voor www.playasia.com kiezen:
    - sneller dan lik-sang
    - nooit gedoe
    - goedkoper met verzenden
    - IK heb nooit importkosten betaalt ( maybe luck:confused: )
     
  9. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg een folder van de Bart Smit met de post, daar staat op:

    Dead or Alive 4 voor 59 euro, alleen deze week! 16 jan t/m 22 jan.

    Is hij al uit?
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Denk het niet want als je op hun site kijkt dan kan je hem niet bestellen aleen Reserveren


    Edit: ik bestel wel vaker bij Play-asia maar dan heb ik als laatst de FF - Advent Children DVD daar besteld maar hoe snel is de snelste post daar @ Play - Asia? ik heb hem wel bij GCShop besteld maar dat kan ik veranderen natuurlijk :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De US versie van DoA 4 is te spelen op je pal-360... maar je moet dan wel je instellingen zetten op Pal-60..... hoe zit het dan met HDTV? daar gaat het nou net om bij mij *)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In Europa issie idd 16+, in Amerika zelfs 17+....
    Dit heeft te maken met het bloed wat je ziet in sommige filmpjes, het "sexuele" thema van de game, en de gedeeltelijke naaktheid van de dames blijkbaar :confused: :+

    Goed, vanochtend om 10 uur stonden ze (UPS) bij me aan de deur zoals ik had voorspeld. De game natuurlijk gelijk uitgepakt, en zo'n beetje de hele middag zitten spelen.....topgame !! :D

    Ik zal geen ubergrote review schrijven van het spel hier, aangezien ik nogal een hardcore DOA liefhebber ben, ben ik bang dat die review inhoudelijk nogal subjectief zal zijn. Anders gezegd : er is simpelweg niks aan DOA wat ik niet leuk vind ;)

    Maar ik ben erg te spreken over de game, even wat puntjes : Wat mij als eerste opviel is het vechtsysteem, ik moest echt even "wennen". Niet zozeer omdat ik lang geen DOA meer heb gespeeld, maar omdat het gewoon wat anders speelt dan dat je gewend bent. Tis heel moeilijk om het te verwoorden, maar het feit dat er nieuwe characters in zitten en de oude een stel leuke moves erbij hebben gekregen, dat opgetelt met het feit dat counteren nu ECHT een goeie timing vergt en counters ook minder damage doen (vergelijkbaar of zelfs nog minder dan in deel 3, maar veel minder dan in deel 2), en dat als je tegenstander op de grond ligt je gewoon door kunt blijven meppen....tja, het is en blijft natuurlijk gewoon DOA, alleen het "voelt" ook echt als een nieuwe. Positief dus lijkt me :)

    Wat me ook opviel is de snelheid van de game, die lat heeft sowieso altijd wel hoog gelegen bij DOA....maar met dit deel is het net alsof ze er nog een schepje bovenop gedaan hebben. Geloof me, als je deze game dalijk gewend bent en je zet later voor de gein eens een keer Tekken(5) aan....dan is het net alsof je bij die laatste in slow-motion zit te spelen ;)

    Tja wat kan ik nog meer zeggen, ow ja ! De online functie natuurlijk :) Maar sorry dames en heren, die heb ik nog niet gecheckt :+
    Althans niet gecheckt in zoverre, ik heb nog geen partijen gespeeld. De lobby heb ik wel even bekeken, dat ziet er wel grappig uit. Zo te zien waren alle leuke modes die in DOA:U zaten ook weer aanwezig :) Eerst nog even wat oefenen en pakjes unlocken, daarna online.
    Ik zal in de Live Experience thread van de week even terugkomen op het online gedeelte, zie daar dus voor meer info van mijn kant.

    Dan nog even voor de duidelijkheid, ik heb dus een Amerikaanse versie....en die werkt gewoon PERFECT, perfect zoals in elke betekenis van het woord dus. De enige voorwaarde is idd wel dat je je console op PAL 60 ingesteld hebt staan, of gebruik maakt van een HDTV....anders doen je controllers het blijkbaar niet. Die save-glitch waar ik op internet over las ? Ben um nog niet tegengekomen. Maar ik heb DOA4, IK HEB UM !! :+

    Sorry jongens dat moest er ff uit, ik heb zo lang op deze game zitten wachten....en nu heb ik um eindelijk, wat een heerlijk gevoel :) Zonder te overdrijven kan ik zeggen dat dit de beste DOA is die ik ooit gespeeld heb, en dan heb ik um nog pas 1 dag in m'n bezit :cool: Gelukkig is de Europese release nu ook niet zo ver meer weg, en dan zullen de andere DOA fans hier ook wel gaan ondervinden wat ik bedoel ;) Wat ik er uiteindelijk precies aan kwijt was (game + verzendkosten + invoerrechten) ? Tja, laten we zonder bedragen te noemen zeggen dat ik er aardig wat euries voor neer heb moeten tellen :+ Maar iedere euro daarvan was het waard....IK HEB HEM !! 8) 8)

    Genoeg gedold, dit wou ik ff kwijt ;) Hebben jullie nog vragen, just ask....
    Jullie horen nog van me _0/

    Greetz,
    Leroy a.k.a. Z3R0-P4R4DOX
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ! Niks tegen Kameo he, das ook een lekker wijf 8)
    Je hebt dat kerstpakje van der zeker nog nie gezien.... :+ :cool:
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    en Joanna Dark dan? :'-(
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, die had er als Xtra character in moeten zitten en niet die Spartan. Heb je al characters unlockt, P4R4DOX?? Helena of de Spartan ofzow? Ik zag dat je al 2 secrets had met je achievements. Welke waren dat? (zo nodig in een spoiler)
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    @P4R4DOX kan je online ook spele zonder rank zeg maar ?
     
  17. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna alle characters unlocked.. (nog 1 te gaan)
    Op live spelen heb ik nog steeds niet geprobeerd, doe ik pas als ik fatsoenlijk kan counteren ^^'

    met dit pakje :D :D :D
    [​IMG]
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik heb kunnen zien zijn alle matches ranked....

    @ Perfect Mark : Ik heb nu alleen Ein en Gen Fu unlocked, vannacht wil ik in ieder geval nog alle characters unlocked hebben (nja allemaal behalve Tengu dan) zodat ik morgen verder kan gaan met pakjes unlocken :)

    Wat ik trouwens wel ontzettend leuk gedaan vindt is dat lobby systeem, als je een game create kun je zelf het thema van je lobby kiezen (denk aan Jungle, Japans huis, in de sneeuw etc.) en dan zit iedereen daar dus in en kan rondlopen met zijn of haar gekozen avatar. Tussen de matches door kun je met mekaar lullen enzo, en tijdens de match neem ik aan natuurlijk ook. Je kunt avatars aanpassen, en nog meer geinige (maar verder compleet nutteloze) dingen kopen in Zack's Shop, die je vervolgens weer in je lobby kunt plaatsen (denk aan een TV ofzo)....met het geld wat je wint door ranked matches te winnen natuurlijk. Ook kun je nieuwe pakjes voor je characters daar kopen, dit zijn weliswaar dezelfde die je ook in de Story Mode kan unlocken dus aan jou de keus waar je je geld als eerste aan uitgeeft.

    Van de nieuwe characters vindt ik tot nu toe Kokoro het fijnste, daarna Eliot en daarna La Mariposa. La Mariposa heeft daarentegen wel de mooist uitgewerkte moves van die 3 vind ik, alleen je moet er mee om kunnen gaan. Iemand die een beetje oefent met haar kan volgens mij best leuke dingen uit z'n mouw schudden :cool: Dit is echter nog maar mijn eerste indruk na korte speelsessies met deze 3 characters, dus het kan nog veranderen.

    Even een heeeeel klein puntje van kritiek, bij sommige tussen/eindfilmpjes heb ik af en toe wel het gevoel dat ze niet wisten wat ze moesten verzinnen. Of de mannen van Team Ninja zijn nog leiper dan ik dacht :9 Zo zien we Lei Fan en Hitomi in een tussenscene ruzie maken om een....krop ijsbergsla....waarna het gevecht begint. Ook sommige eindfilmpjes zijn, zonder verder nog in details te treden, ronduit idioot/grappig en/of overduidelijk met een seksueel tintje eraan....waar anderen weer heel erg vol actie zitten. Goed, laten we het op de Japanse humor houden....en dat vergeef ik ze graag :+ O-)

    Wat de eindbaas van het spel betreft, Alpha-152 dus, tja....ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik irritanter vind : Tengu, of deze irritante bitch :+

    Waarschijnlijk to be continued....I'll keep you guys informed :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  19. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Kon je trouwens nou tag spelen met nog een dude tegen twee anderen op Live?
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt sowieso Tag spelen op Live, of dit ook met iemand anders kan durf ik niet te zeggen....ik heb nog geen matches op Live gespeeld namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina