Is het zo gek dat zij genomineerd is voor de nobelprijs van de vrede? Deze vrouw zet zich in voor de rechten van moslim vrouwen en sindskort ook voor de moslim homoseksuelen. Onruststoker in de 2e kamer???
Deze vrouw wordt op handen gedragen in de VS. Ze was laatst uitgenodigd op een conferentie van hoogwaardigheidsbekleders in de VS, daar won ze ook al een prijs. Ik meen ook dat ze toen een ontmoeting had met president Bush. Submission was een film die de waarheid vertelde. Het stelde de achtergestelde positie van moslimvrouwen aan de kaak. Submission 2 zal dit voor de homoseksuele moslimman doen.
Nee niets anders dan respect en hulde voor deze vrouw. Het feit dat ze zo voor de mensenrechten opkomt vind ik een goede zaak! Dat een Nederlandse het zover schopt vind ik toch heel bijzonder. Onbelangrijk nieuws??? EEN NEDERLANDSE WINT MISSCHIEN DE NOBELPRIJS VAN DE VREDE!!! Ze komt dan in het rijtje te staan van Nelson Mandela, Rabbin-Arrafat etc. Ik zeg je dit ga je niet meer mee maken in je leven
Laatst bewerkt: 18 jan 2006