Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. elfje

    elfje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  2. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    lol ranzig topic geeeek :p
    maarre komop man tis tog gewoon niet normaal :{
    beetje ziek zelfs..:eek: :confused:
     
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje dat je je mening zo goed onderbouwt, JapYooStyleZ .. :{
    en elfje met zo'n inhoudsvolle post :eek:

    het moet niet gekker worden..
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Blegh, jij bent zeker zo'n hetero?
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Dat zal wel ja... We proberen hier een goeie discussie te voeren, met onderbouwde posts... Maar de laatste pagina's worden eerst "geplaagd" door een opstandige puber van 16 die het opneemt tegen volwassenen... :+ En nu heeft een paar kinders deze topic gezien en denken ze leuk te zijn door onzin te posten... :D

    Ik heb al eerder gezegd dat ik niet van de Gedachten-politie ben en dat ieder toch denkt wat hij of zij wil, maar communicatie is alleen interessant als je je een beetje openstelt en wat zinnigs weet te zeggen... Ik ben het ook niet met NL Eagle eens, zelfs TOTAAL niet eens, maar gelukkig post hij meer dan het woordje "lol"... :)

    @Ruud: thanx voor het compliment dat we er hier wat van proberen te maken...

    En Xanadu heeft wel gelijk dat het zorgelijk te noemen is dat het aantal mensen dat homo's maar niks vinden of erger lijkt toe te nemen... Maar het zijn inderdaad maar cijfers, ik spreek zelf liever over en met individuen... :D
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik me nou afvraag waarom doen sommige homo's nou zo verwijfd. Hoe ze praten en hoe ze doen. Ze hebben toch geen extra vrouwelijke hormonen ofzo??

    Ik heb geen problemen met homo's alleen tegen dat "wijverige" gedrag kan ik slecht.

    Maar in zo'n homo relatie is dat nou echt zo dat de 1 het mannetje is en de ander het vrouwtje??? Of is dat maar een beeld wat iedereen in z'n hoofd heeft.
     
  7. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mensen nou eenmaal verschillende karakters hebben lijkt mij. Dat soort homo's vallen alleen wat meer op denk ik. Er zullen meer homo's zijn die zich normaal gedragen en die dus ook minder opvallen dan dat er homo's zijn die zich zo uitbundig en verwijfd gedragen.

    In principe heb ik niks tegen homo's we zijn toch al teveel op deze aarde dus ze hoeven het niet te laten omdat ze zich anders niet kunnen voortplanten.
    Voor de rest het is natuurlijk niet de bedoeling van de natuur maar ik heb er geen last van.
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen probleem met Homo's of wie dan ook ....maakt me geen zak uit of je een andere huidskleur heb of andere voorkeur kwa liefde .bij mij telt alleen het hart ...als je aardig ben is het goed ...zo ben ik (zal wel een beetje door me brabantse manier van leven komen ....uh...toch nie ?)
     
  9. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is te hopen dat de mensen met de "niet zulke slimme" |:- opmerkingen niet de maatschappij vertegenwoordigen. Gelukkig tref ik meer mensen die hebben nagedacht alvorens hun ideeen te spuien!*) Het zegt gewoon wat over in welke fase men verkeert, groei is nog mogelijk en wellicht zijn ze over enkele jaren na wat meer levenswijsheid en rijping wel in staat om de wereld door andere ogen te bekijken. Maar goed, we zullen zien.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij dit ook wel eens afvraag. Ik ben dus zelf lesbisch, maar daar herken ik hetzelfde. Ik zie ook niet zo in waarom sommige homoseksuele zich juist anders gaan gedragen als de sexe waar ze op vallen.
    Bij sommige homoseksuelen zie je inderdaad vrouwelijk gedrag terug. Bij lesbische zie je juist vaak het mannelijke gedrag. Begrijpen doe ik dat ook niet helemaal en :confused: ja ik moet zeggen dat ik mij daar ook aan kan storen. Maar ik stoor mij eraan omdat ik niet begrijp waar het vandaan komt. Het vervelende vind ik hiervan dat juist dit kenmerkend gedrag ervoor zorgt dat men bepaalde vooroordelen heeft of dat elke homoseksueel over een kam wordt geschoren. Als ik naar mezelf kijk en mijn vriendin zien wij er absoluut niet mannelijk uit. Ik ben gewoon een vrouw. Geen trekjes van het andere geslacht en ook geen slechte imitatie hiervan:p .Dus geen last van teveel mannelijke hormonen. De homoseksuelen waar ik mee omga hebben dat ook niet. Ik ga toch eens kijken of ik een verklaring weet te vinden voor dit gedrag.

    Haha ik hoop niet dat dit het beeld is dat iedereen in zijn hoofd heeft. Het is ook niet zo hoor. In een relatie bevinden zich gewoon twee personen: in dit geval dus twee mannen of twee vrouwen. Naar mijn idee geen specifiek rollenpatroon. Wij brengen allebei de vuilniszakken weg. Staan allebei de ramen te lappen enz. enz. Bij ons dus geen sprake van een mannetje of een vrouwtje. Het is gewoon zo'n vertekend beeld wat de meeste hebben.
     
  10. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd! :) En zo helemaal waar!
     
  11. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    jonge, als iedereen gay was sterven we uit :p
    gewoon zwaar fout is et.. misschien moeten we ze allemaal executeren haha :+
    en dan uitzenden op tv ofzo, krijgt talpa ook wat kijkcijfers *)
    en goeie argumenten?

    moet ik ook een argument hebben dat ik kinderneukers fout vind?
    haha fking onzin dit, tis gewoon ZWAAR fout...|:-
    /Mod een beetje respect tonen, graag. dit gaat TE ver, en kan mensen serieus kwetsen. OW voor jou.

    een beetje homo's vergelijken met pedofielen, en een straf voorstellen die in de tweede wereldoorlog in de concentratiekampen niet misstaan hadden :{ - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2006
  12. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    beetje humor moet er zijn..
    en vrije menings uiting ook toch?
    of is dit zo'n dictator forum? :D
     
  13. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijheid van meningsuiting heeft een grens.
    als je die overschrijdt, dan kan en mag ik niet anders dan jou daarvoor bestraffen.
    besef je dan niet, dat er in dit topic dingen gedeeld worden die heel gevoelig zijn? waarom denk je dat homoseksuelen überhaupt vaak niet uit de kast DURVEN te komen? het wordt niet overal geaccepteerd, en sommigen van hen zijn zelfs gedeeltelijk verstoten.
    anderen zijn dat niet, maar weten dat er genoeg anderen zijn die altijd rekening zullen moeten houden met hun geaardheid.
    komen die mensen hier op t forum "uit de kast", en vertellen ze hier open hun verhaal, kom jij met zo'n belachelijke opmerking.. :{

    dat druist tegen veel principes in, en kan IMO geen humor meer genoemd worden. wij zijn allen mens en iedereen is gelijk, behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. dus.. wil jij op talpa geëxecuteerd worden, of beledigd worden door allerlei groeperingen? wil jij dan ook dat wij zulke grapjes maken over jou?

    Nee, waarschijnlijk niet. Respecteer iedereen gewoon en laat ze in hun waarde, dat doen ze ook bij jou. Kan je dat niet hebben? ga dan even een rondje om je huis rennen ofzo :)
     
  14. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    en begrijpelijk :D

    wat is imo? :confused:

    vind jij..

    wanneer kan ik komen? *) *)

    hey jij bent geen baas over mij he.. beetje die fuhrer van de 2e wereld oorlog nadoen tss... _0/

    nja je kan nog wel meer gaan zeiken maar zo denk ik er gewoon over kan je toch ook gewoon normaal over doen dan? ipv zo'n gay reactie terug te geven met die zandkasteel opmerkingen etc.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Er is humor en er is gewoon zinloos gezwets.
    Jou post valt in de tweede catagorie.
    En ja, dit is zo'n forum. Maar alleen wanneer het nodig is.
    Aan de post van jou te zien, is dat even nodig.

    Weet je... De mensen die het hardste schreeuwen, zijn het meestal zelf.
    Geeft niet hoor, wij accepteren je wel.
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach... JapYooStyleZ zou volgens zijn gamerprofiel 17 jaar zijn... Zijn posts getuigen echter van weinig respect en als ik zijn leeftijd niet zou weten, zou ik vermoeden dat hij een jaar of 10 zou zijn... Ik heb wel meer van dat soort gassies op forums meegemaakt... Ik ben zelf ook een tijdlang moderator geweest... Ze denken dat ze zonder consequenties achter hun PC-tje alles maar kunnen zeggen... Fout gedacht... Op een gegeven moment word je gewoon door alles en iedereen uitgekotst... Kan een tijdje duren, maar... :D
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een iemand de fuhrer wil nadoen dan ben jij het wel! JIJ wilt toch de homo's slachten...

    En homo's voorkomen ook weer een overschot aan mensen op deze wereld. De meeste homo's zullen geen kinderen nemen (adopteren he ;)) Daardoor krijg je dus minder snel een overschot, wat weer voor minder honger in de wereld zorgt. Homo's hebben gemiddeld ook een hoog besteedbaar inkomen omdat meestal beide mannen werken, dat komt de economie dus ten goede!
     
  18. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    hartstikke mooi toch, zet die bril af joh damnz... begint echt triest te worden. tis hier echt zo van post wat ik wil zien of post niet :{
    Als je het niet wil aanhoren geef dan zelf ook niet zo'n gay reactie en zeg zelf ook nix?

    ps: en met gay bedoel ik dus niet homo he whehehe :D

    zo.. nu eerst ff een anus gaan vinde die ik kan vol pompe *)
    (mannelijke dan hea)

    nu wel blij hea? ben jij ook weer van je frustraties af..:+ _0/
     
  19. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach... Met zo'n omstreden onderwerp als homoseksualiteit kun je er op een gegeven moment op wachten dat er idioten op gaan reageren... Sommigen kunnen niet met zoiets omgaan, laat staan dat ze dat op een verantwoorde wijze in het dagelijkse leven zullen kunnen... Ook dat kan tijdelijk "goed" gaan, maar er komt een dag dat men met de kop tegen de muur van de samenleving aan botst... En dat doet pijn... :D
     
  20. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    ik bedoelde dus: zo nu eerst een bavaria.. typfout, my bad |:-
     

Deel Deze Pagina