[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Gave auto! Welke motor zit er in eigenlijk?
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    wel eens de golf 3 bi moto gezien, als in 2 Vr6 motoren.....1 op vooras en 1 op achteras........totaal zon 700 Pk.....ja je kan natuurlijk altijd sneller dan productiewagens maar het houdt een keer op.....ik rij liever 10 sec later met 250 km/u in een ongeluk met die audi dan dat ik het 10 sec sneller doe in die golf ;)
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dat zal eens wel beteren , voor mij kon het vroeger óók niet snel genoeg gaan .
    Maar vadertje staat en zijn vallende sterren leren je dat snel genoeg af .
    Mijne nieuwe auto gaat maar in 10.4 seconden van nul naar honderd en haalt nét geen tweehonderd kilometer per uur , en da's allemaal wat mij betreft snel genoeg voor een diesel monovolume .
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader zijn auto doet helemaal niks meer na die crash met die vrachtwagen:p, zodra ik daar foto's van heb zal ik er wel een paar posten;)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    2.2 liter
    170 pk
    max vermogen: 210 Nm
    5 versnellingen
    6cilinders,...

    Mijn broer heeft een audi tt, die heeft 180 pk,maar die z4 trekt minstens zo snel op aangezien die 6 cilinders,... heeft(en de z4 gaat wel sneller, 250 km/h! TT: +/-230km/h. Maar in de TT voel je de turbo wel echt. Mijn broer heeft nu ook een dumpfal gestoken(of hoe je het ook schrijf), is ook heel cool! Maar ik zou toch direct voor de z4 gaan, echt geweldige auto!
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dumpvalve;) erg leuk om dat op een auto met een turbo te zetten, als je dan schakelt krijg je een mooi sissend geluid:p
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, erg vet:). Erg vet aan die TT is dat wanneer die turbo opspringt(op hoge toeren) dat je echt in je zetel getrokken wordt. Maar met die Z4 is dat rechtstreeks eigelijk, daar ben ik eigelijk meer voor:cool: , hopelijk kan ik die auto ooit afkopen van mijn ouders:9 ...
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een standaard golf 3 vr6 koopt heb je het ook hoor en ben je goedkoper uit:p of een opel kadet gsi 16v. nadeel is dat er maar weinig goede daarvan zijn, de meeste zijn al weg gerot. die kadet gsi 16v gaat bizar hard doordat ie maar 850 kilo is en 150 pk heeft
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zoek er als je dan toch bezig bent een schade calibra 2.0 turbo, steek die in je kadett.....het past en als je nog geld overhoudt en erin steekt kan je snel tot de 300 Pk komen......
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, jij kent mijn plannetje, ik heb nu zelf een opel corsa (a) sedan, en ik wil daar een gsi blok inleggen met een turbo zodat ik eerst 150 pk in mijn 800 kilo zware auto heb, en later dan stage tunen naar 200 pk. meer ga ik denk ik niet aangezien het gewoon te gevaarlijk wordt. ik heb nu 75 pk en dat ding trekt nu al best lekker op

    edit: vanacht hebben ze bij mij me spiegel eraf getrapt !@#$$%%^%^als ik ze te pakken krijg die !@#$^@. niet alleen bij mij maar de hele buurt was de klos, kenteken platen weg enzo bij sommige auto's. degene die vannacht in de plaats huizen in het 4de kwadrandt auto's heeft vernield, meld je bij mij en ik maak je af
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha bullshit! Er bestaat geen 2.2 liter Z4! _0/

    Alleen een 2.0 viercilinder, 2.5 en 3.0 zescilinder!
     
  12. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff op autoweek voor je onzin gaat blaten 8)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kijk ff op BMW.nl!

    /edit: oke..vroeger hadden ze dus wel een 2.2

    nothing said.. Dus het is een occasion.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist voor jou opgezocht in de katern van de autogids .
    De prijs van de nieuwe BMW Z4 2.2i - 2171cc - 6l - 170 pk prijs 33.350 euro.
    Ik geef je een link naar die site http://www.automagazine.be
    Dus ga kijken rivanov , ween en ga heen.;)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je dat dikwijls? Van die jaloerse onzin reacties? De auto is amper een jaar oud... en ja 2.2 liter!
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk ook niet duur, ik dacht dat die z4 iets van 55.000 euro was.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jaloers? Ikke? Whaha echt niet hoor. Ik keek op BMW.nl en daar stond alleen vermeld de 2.0, 2.5 en 3.0. En aangezien je alleen mooie foto's van het internet had geplukt en nogeens niet je eigen foto's..dacht ik dat we te maken hadden met een faker.

    Maar niet dus..dus congrats met je Z4! :)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    van zijn ouders he;)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Indeed
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jaja..snapte ik al hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina