1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Konden jullie ok niet online net met CoD2, bij mij stond er telkens 'unable to join gamesession'.

    Wie weet is Activision wel bezig met servers verbeteren! \o/

    Of praat ik nu poep (ik = anti-techniek :cool: )
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    kan, ik kon gisteren ook niet joinen :mad:. Naja hopelijk snel die update...
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    TERING! Zit nu in een tank, checkpoint,, boem! :mad:

    (Ik heb dus dat ik dood ben gegaan, en bij een checkpoint terug kom, waar ik wéér dood ga |:- )
     
  4. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    shit he wat een klerezooi...

    eerder had ik al last van die bug dat ik al me savegames kwijt was, dit gebeurde na het level "The Silo"... alleen The Training en Fix the wire waren nog unlocked en D-Day tot en met the Silo waren unlocked...

    Ik ben laatst toch maar de overige levels uit gaan spelen om mn achievements te krijgen en mn gamerscore omhoog te krijgen, na goed na 2 dagen had ik de overige levels uitgespeeld, maar mn gamerscore gaat gewoon niet omhoog er komt 0,0 bij... toen hoorde ik dat ik eerst me savegame helemaal had moeten verwijderen van de harde schijf, ik balen dus! maar goed nu ben ik bereid het nog een x opnieuw te doen maar als ik nu mn savegame file van de harde schijf delete en ik kom weer in the main menu van CoD2 terecht, kan ik bij mission select gewoon nog steeds alle missions kiezen... weet iemand hoe dit kan?

    @ Meneer Stefan ik denk dat je onbewust poep praat... Dat gebeurt wel vaker.. die melding van unable to join game session, probeer t savonds maar... dan valt er echt geen normaal potje meer te deathmatchen... ik moet sowieso bij een NLse host anders wordt t niks...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aah kan er dan nog een savebug ontstaan :{ Ik hoop niet dat ik weer een savebug krijg, heb er al eentje gehad namelijk. ben momenteel bezig in The Silo....
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat heb ik ook vaker, vooral op Veteran is dat uitermate irritant. Dan heb ik net 1-2 seconde om dekking te zoeken voor een granaat of iets dergerlijks. En dat wil ik wel eens vergeten als ik na een tijd spelen doodga. Dan spawn ik weer en huppa, weer dood. Ohja, dat rottige checkpoint. :{
    Het is me echter nog nooit gebeurd dat ik de dood op geen enkele manier kon ontsnappen. Dan zit er niks anders op dan restarten?
     
  7. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik nog bug vrij ben.
    Ben bezig met Hill 400 (2e missie, rangers lead te way) en ik heb alles gehaald, behalve 1 bunker, op de top of the hill, ik kan het maar niet halen, te veel Duitsers op te veel plekken, iemand tips?

    edit, heb em inmiddels gehaald, zit nu vast bij de volgende (A)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Al iets bekend over de datum wanneer de update komt?
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Don't jinx it... ;)

    Veteran is tof. :cool:
    Weer 2 erbij. Nog 5 level te gaan.
     
  10. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik save wel om het chekpoint, ik had net level 9 gehaald, en toen liep ik vast (ff kijken wie er allemaal online waren ;)) en toen haperde die wat, kreeg het er koud van, maar gelukkig, hij pruttelde verder!
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja ik saved in het begin ook bij elk uitgespeeld level maar dat mocht toen ook niet baten, gelukkig was ik toen nog niet zover :)
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld, (voor de 2e keer maar nu op veteran)!
    super. wanneer komt deeltje 3?!!?
     
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha vind het ook egt een geweldig spel O-)
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zonet voor de eerste keer gespeeld en wat een geweldig spel he!!!
    Ik speel hem nu op het 3e moeilijkheidsniveau, hardened volgens mij.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klopt wel ja.
    Echt een geweldige game. Beetje jammer dat de mijne nu onderweg is naar ActiVision i.v.m. scheurtjes in de disk...

    Maar zodra ie er weer is, gaan we lekker verder met Duiters slachten. ;)
     
  16. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem al op de pc gespeeld, maar op de xbox speelt ie super lekker weg :D vind dat ze controls goed hebben gemaakt kan je btw om hoekjes leunen ofni?
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet dat ik weet.
     
  18. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel. Ben begonnen op Hardened en heb nu net de D-Day missies gehad. Ik vind het vooral mooi dat alles zo cinematisch is. Je voelt je echt onderdeel van de oorlog. En dan op het eind als je met alle soldaten verzameld en zo'n melodramatisch muziekje hoort, dan denk ik echt van: dit is een vet spel :)

    Sommige stukken zijn echt intens. Vanavond na het voetballen maar weer verder spelen :)
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nope kan niet. voor mij het enige minpunt
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dat mis ik ook.
    op de pc heb ik achter het hoekje veel gebruikt om dan met de sniper toe te slaan.
    en in mp ook natuurlijk he
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina