shit he wat een klerezooi...
eerder had ik al last van die bug dat ik al me savegames kwijt was, dit gebeurde na het level "The Silo"... alleen The Training en Fix the wire waren nog unlocked en D-Day tot en met the Silo waren unlocked...
Ik ben laatst toch maar de overige levels uit gaan spelen om mn achievements te krijgen en mn gamerscore omhoog te krijgen, na goed na 2 dagen had ik de overige levels uitgespeeld, maar mn gamerscore gaat gewoon niet omhoog er komt 0,0 bij... toen hoorde ik dat ik eerst me savegame helemaal had moeten verwijderen van de harde schijf, ik balen dus! maar goed nu ben ik bereid het nog een x opnieuw te doen maar als ik nu mn savegame file van de harde schijf delete en ik kom weer in the main menu van CoD2 terecht, kan ik bij mission select gewoon nog steeds alle missions kiezen... weet iemand hoe dit kan?
@ Meneer Stefan ik denk dat je onbewust poep praat... Dat gebeurt wel vaker.. die melding van unable to join game session, probeer t savonds maar... dan valt er echt geen normaal potje meer te deathmatchen... ik moet sowieso bij een NLse host anders wordt t niks...
Laatst bewerkt: 23 jan 2006