1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat toch nergens op? Zo'n antwoord, ik kan prima rijden als ik 4 biertjes achter de kiezen heb. Misschien kan ik beter tegen alcohol dan jullie?

    En natuurlijk rijd ik dan rustiger en oplettender als anders, maar jij gaat mij niet zeggen dat IK dan niet verantwoordelijk kan rijden. Want dat slaat natuurlijk nergens op!
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je met vier bier gaat rijden dan rijdt je per definitie niet verantwoordelijk :{
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wilt joh...Maar dat jij zegt dat ik geen zelfkennis heb|:-
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dat niet alleen........je overschat jezelf ook nog eens.

    ik hoor je nu al piepen als er brokken zijn en blijkt dat jij niet alleen verantwoordelijk bent maar ook onder invloed van drank.
    je wordt geknipt en geschoren,betaald alle kosten en komt de "vriendenlijst" van justitie te staan.
    dacht je uberhaupt dat je eigen verzekering jouw schade dekt als jij met drank deelneemt aan het verkeer?????

    mooie manier om op jonge leeftijd je eigen toekomst helemaal te verneuken met............maar 4 biertjes :{

    blijkbaar heb je geen flauw idee waar je het over heb kereltje.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging erom dat je nog maar 1 biertje mag drinken voordat je gaat rijden. Ik zei alleen dat ik met 4 biertjes nog prima kan rijden. Misschien jullie niet, dat kan natuurlijk.
    Jullie denken misschien dat ik altijd rijd met alcohol op, daar is niks van waar. Ik drink, als ik weet dat ik nog moet rijden, inprincipe niks of bijna niks. 1 of 2 biertjes neem ik meestal dan, meer ook niet. Maar het ging mij erom dat ik met 4 biertjes nog prima kan rijden! Daar komt bij dat ik dan afstanden rijd van een 1km, rechte weg, wanneer er geen verkeer meer is, en dan rijd ik nog oplettend en heel rustig. Dat jij meteen over de politie, strafblad enz enz begint. Daar doelde ik helemaal niet op.

    Ik overschat mezelf helemaal niet, ik weet niet waar je het vandaan haalt om dat te zeggen. Want volgens jou zou ik dus niet kunnen rijden met 4 biertjes, terwijl je niet eens weet hoe ik dan rijd. De ene kan nu eenmaal beter tegen alcohol dan de ander. En de een heeft gewoon een meer verantwoordelijkheid als 'ie gedronken heeft, dan de ander. Hoewel je natuurlijk het verstandigste bent om niet te drinken.

    Maarja misschien spreken jullie uit eigen ervaring, en zijn jullie al katjelam na 2 biertjes...

    Laten we het erop houden dat je het beste niks kunt drinken als je gaat rijden:)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ja maar je spreekt altijd achteraf, we zeggen niet dat jij altijd met drank op rijdt.
    waar we het over hebben is wat als er wel wat gebeurd? Zoals beuker zegt gaat je verzekering je niet dekken als jij alcohol op hebt......en dan?
    Die limiet van 1 biertje is niet omdat de politie denkt dat jij niet meer kan rijden, het gaat erom dat je op jonge leeftijd leert je verantwoording te nemen door niet te drinken als je in het verkeer nog moet deelnemen
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je ook gelijk in, en ik ben het er ook wel mee eens. Maar het is natuurlijk wel jammer, dat je eigenlijk helemaal niks kan drinken. Maar ik ben het opzich ook wel eens met de keuze en snap het ook heel goed.

    Maar zoals ik al zei, het ging me vooral om het feit dat ik met 4 biertjes kan rijden, of ik het ook doe, tja daar had ik het niet eens over...
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook ongemerkt wordt van alcohol je rijvaardigheid flink minder, vooral je reactievermogen wordt ongelooflijk aangetast, zonder dat je het merkt.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Alleen Jules Deelder kan met alcohol een aardig stukje rijden ;)

    Ik heb ooit 1 keer uit nood met 4 bierjes op achter het stuur gezeten en ik vond het echt doodeng!!
    Door een noodtelefoontje van mijn zusje die belaagd werd door een aantal kerels moest ik maken dat ik in Hengelo kwam, maar ik merkte gewoon dat ik niet zo'n reactievermogen had als normaal.
    Echt nooiit weer dus!

    Maar raken we hier niet ontzettend offtopic?
    Laten we lekker over minder gevaarlijke dingen praten dan rijden met alcohol op! Motorrijden:

    [​IMG]
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    aaahhhhh..............



    onze lieve heer op 2 wielen :+


    de schrik van koos spee en alle overige ministers en wethouders die maar ook iets met verkeershandhaving te maken hebben rust hier even uit.

    dit was zijn fiets uit 2004 trouwens die complete carbon uitvoering....dit is de motor trouwens in het echt.
    ik heb met de beste man een half uurtje staan ouwehoeren destijds op de motorrai

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/ghost%20gixxer[/plaatje]


    het pak wat hij aan heeft op de foto van hantheman is een heel bijzonder alpinestars pak dat zo ie zo niet meer gemaakt wordt maar ook in een belachelijke beperkte oplage gemaakt is.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/ghost%20gixxer%202[/plaatje]

    dit blijf ik mijn old time favourite vinden........de meest extreme machine van de straat.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/turbo%20busa[/plaatje]


    de turbo busa met 498 pk aan het achterwiel...........titanium ballen vereist om hier op te rijden.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vraagt je toch af hoe ie er op blijft hangen. En waarom die dingen niet in beslag worden genomen op zo`n beurs ;)
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze staat bij ons in de garage, m'n vader is er erg trots op:). De foto is niet door mij zelf gemaakt, maar het is wel precies dezelfde;).

    [​IMG]

    Ducati Super Sport 900
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ooh wat is die bike toch bruut beuk!!
    2 Vleugels er aan en je kan er mee vliegen, dat ze hier niet een soort van knightrider serie van hebben gemaak hahaha!
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen weet het niemand kan het hard maken :+

    Mooie bike JKI
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOl hij heeft de "vervelende" :+ neiging alles te filmen en uit te brengen ;)
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Altijd leuk een dax (ook al is het imitatie). Ik heb ook imitatie Honda gereden, een Monkey (of een singa natuurlijk). Maareh je zou er verstandig aan doen om ook even de achtervering aan te pakken, dat doet echt wonderen voor het rijgedrag. Met de originele chinese vering is het echt zweven en bouncen geblazen.

    Maar cool ding :D. Hier een plaatje van mijn ex-4taktje (inmiddels plaatsgemaakt voor een Monster 620).

    [​IMG]


    Jaja, mooie tijden.


    Dat is een verdomd mooi exemplaar, mijn complimenten ^^.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zitten hier ook sleutelaars op het forum?
    Lijkt me namelijk wel leuk om een wat stoerder geluid en wat extra pktjes uit mijn Gpz500s te laten komen.
    Dus zat ik te denken aan een ander uitlaatsysteem.
    Een Laser of iets dergelijks.

    Heeft iemand hier ervaring mee? (ook kosten en dergelijke)
     
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier toevallig of mensen die ook op het Viertakt messageboard rondhangen?

    En daar ooit van Sergeant Duckie gehoord?

    (dat ben ik dus, heet daar ondertussen ook L3MMING maartoch...)

    En daar stond ik bekend om mijn Zelfbouw uitlaten, dusse Han, vraag maar raak.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    verwarmingsbuizen......laatst zon yamaha gezien waar enorm veel van gestript was en als uitlaat had ie 2 verwarmingsbuizen :+
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of wij hetzelfde hebben gezien, maar ik kan me iets dergelijks herinneren van Wegmisbruikers...Zal een weekje/2 weken terug geweest zijn?

    Groetjes,

    Apex
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina