1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ik niet vind de grapichs van graw niet echt bijzonder.
    en cod1 word ook nog steeds gespeeld dus das een beetje onzin.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens op een HDTV gespeeld, dat is pas mooi :D
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, nu graven ze volgens mij hun eigen graf imo. Als ze nou gelijk bij de release begonnen met patchen (of nog liever het er gewoon standaard in hebben gebouwd, het is immers een PC port dus waarom porten ze dan de lobby's ook niet mee....)

    In de tijd dat deze patch een keer uit komt speelt iedereen allang wat anders (GRAW anyone?, wel hopen dat ie niet tegenvalt natuurlijk ;) ) en zal er geen kip meer naar COD 2 kraaien.


    Jammer :'-(
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als ik naar bijv gears of war kijk vind ik graw niet bijzonder.
    niet zo overdrijven er zijn nog zat oude spellen die nog steeds gespeeld worden. en er stond iets in dat ze eerst een manier moesten vinden om het voor xbox live te doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  5. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nog even duimen voor de CoD patch hoop dat hij vandaag nog komt *)
     
  6. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes hij is er!....



    nog niet... :mad:
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Smeerlap:D
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    En dat voor de 2de keer :+
     
  9. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    (Ja maar als ik naar bijv gears of war kijk vind ik graw niet bijzonder)
    ja maar GRAW komt over een maand en Gears of war pas in JULI en misschien pas, einde van het jaar
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie het somber in
    ik had me der egt op verheugd :mad:
     
  11. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier wordt je ook gewoon moe van.

    Een bittere smaak van het wachten wachten wachten. Patches voor games, uberhaupt op meer games, en vooral het wachten op de component kabels en harde schijven voor de 360.

    Maargoed, opschieten met die cod2 patch, ik ben de lag meer dan beu.

    En ze mogen ook wel met een grotere update komen voor het dashboard, zeker voor de marketplace, wat een chaos is dat. Ze zouden die mappen met content veel beter kunnen indelen.
    De enigste manier om te achterhalen welke PLAYABLE demo's je kunt downloaden is bij 'Game Download' in de 'alphabetic list of games' map elk spel aan te klikken en te kijken of er een playable demo bij staat. Ze gooien in die map namelijk ook gametitels met slechts trailers etc. De 'games with new downloads' map zegt me compleet niks, want hoe lang vinden zij dat het nieuw blijft? Soms speel ik een week niet, dusja.
    De xboxlive arcade games map is dan vervolgens weer onderverdeeld in genres...wat een samenhang zeg.
    De sectie 'Demos and Trailers' lijkt overbodig, en is ook niet onderverdeeld in demo's en trailers afzonderlijk, gooien ze ook alles in 1 map. En hier heet het dan weer niet 'alphabetic list of games' maar 'list by game', geen signaalwoorden met een lekkere samenhang.
    Dusja je moet steeds alles uitpluizen, ik snap gewoon echt niet dat er niemand van microsoft eens lijkt te denken: goh laten we dit eens handiger doen.
    En nu valt het nog wel mee, maar stel je voor dat er eenmaal meer dan 200 games zijn, dat wordt geen pretje om nog overizcht te houden met deze indeling. Morons, geef ons waar voor onze poen. Het lijkt er echt op dat de release van de 360 overhaast is geweest.

    dit moest ik even kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Marketplace eigenlijk wel duidelijk. :)


    Whaaa, een fractie van een seconde dacht ik ff dat je serieus was! :eek:

    Eikel :cool:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Volgens mij is de update er. Ik zat zonet ff CoD2 uittespelen op Veteraan, net de credits scherm en toen werkt ik uitgelogd, meld me daarna weer aan en moet iets downloaden. Of het is een gewone update *2de update* of het is van CoD2 zelf.

    \o/ Veteraan uitgespeeld _O_ \o/.

    Jemig wat is die laatste missie moeilijk, had me toch een moeite in dat begin stukje... :{. Hill 400 integendeel, tesimpel gewoon, alleen dat sniper gedeelte was wel pittig maar dat gewoon ff zien hoe je het goed kon doen :)
     
  14. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, update is uit !
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraag em alleen af wat ze precies gedaan hebben, zelf hosten kan in ieder geval nog niet. Echt spelen had ik geen zin in, dus misschien is de lag minder (hopelijk wel).
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    't is een Single Player update. ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor die savebug dus :)?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heel goed. :)
     
  19. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de lag is volgens mij wel minder, maar wat je zegt, jammer dat er nog geen server options zijn ;-(
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah ok, dat is wel beter :).

    btw: dat credits filmpje is echt cool gedaan, daar zit me toch een droog stukje in 8). Trouwens wel de eerste credits schermen wat ik helemaal heb gezien zonder door tespoelen of wegteklikken :p
     

Deel Deze Pagina