Ja, hier wordt je ook gewoon moe van.
Een bittere smaak van het wachten wachten wachten. Patches voor games, uberhaupt op meer games, en vooral het wachten op de component kabels en harde schijven voor de 360.
Maargoed, opschieten met die cod2 patch, ik ben de lag meer dan beu.
En ze mogen ook wel met een grotere update komen voor het dashboard, zeker voor de marketplace, wat een chaos is dat. Ze zouden die mappen met content veel beter kunnen indelen.
De enigste manier om te achterhalen welke PLAYABLE demo's je kunt downloaden is bij 'Game Download' in de 'alphabetic list of games' map elk spel aan te klikken en te kijken of er een playable demo bij staat. Ze gooien in die map namelijk ook gametitels met slechts trailers etc. De 'games with new downloads' map zegt me compleet niks, want hoe lang vinden zij dat het nieuw blijft? Soms speel ik een week niet, dusja.
De xboxlive arcade games map is dan vervolgens weer onderverdeeld in genres...wat een samenhang zeg.
De sectie 'Demos and Trailers' lijkt overbodig, en is ook niet onderverdeeld in demo's en trailers afzonderlijk, gooien ze ook alles in 1 map. En hier heet het dan weer niet 'alphabetic list of games' maar 'list by game', geen signaalwoorden met een lekkere samenhang.
Dusja je moet steeds alles uitpluizen, ik snap gewoon echt niet dat er niemand van microsoft eens lijkt te denken: goh laten we dit eens handiger doen.
En nu valt het nog wel mee, maar stel je voor dat er eenmaal meer dan 200 games zijn, dat wordt geen pretje om nog overizcht te houden met deze indeling. Morons, geef ons waar voor onze poen. Het lijkt er echt op dat de release van de 360 overhaast is geweest.
dit moest ik even kwijt.
Laatst bewerkt: 1 feb 2006