Win elk uur

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 31 jan 2006.

1. mars15

mars15 Guest

www.winelkuur.nl F.A.Q

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou iemand een code "over hebben"... Het is een kwestie van code invullen en kans maken.. Naja, ik vul lekker mn code in :p

3. mars15

mars15 Guest

iemand met al een nano;)

4. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Een 2e is altijd leuk ;) Tenminste, zo ben ik .. en anders kan je hem nog altijd ruilen tegen wat games :p

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tot nu toe niet lucky, maar dat kon ik ook wel verwachten.. (/depresief mode)

vind et opzich wel leuke actie, al denk ik bij dit soort acties altijd dat er iets achter zit.... maar das hier niet et geval d8 ik.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Een vriend van mij heeft gewonnen :eek:... Gewoon om 3 uur snachts 10 codes inzenden ofzo zei hij :+..

Maarja het blijft geluk hebben

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En wat zijn de kosten aan die aan die sms zijn verbonden , 0.50 € of 1 € per bericht .
    Ja ze doen wéér eens een prachtige actie met elke dag 1 ipod nano te winnen , laat de sms'jes dus maar vlot binnenstromen en die weggeschonken ipod nano betaalt zich zo zelf wel met nog winst erboven op .
    Wie controleert of je wel degelijk bij de winnaars bent met je unieke code .
    En ben je wel zeker wat dat gratis sms'je betreft , aangezien je bij de meeste sms-spelletjes daar ook nog extra voor moet betalen.

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    neej het kost niks
    tenminste dat staat erop

9. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Lezen kerel. Je betaald alleen je kosten van je telefoonaanbieder en je krijgt een GRATIS smsje terug als je wint.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.891
    of je bent zo slim en gaat naar de site om daar de code in te vullen: Gratis :p

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , je kan nooit weten , aangezien ik in belgie woon en de sms spelletjes hier gewoon geldklopperij zijn die méér opbrengen dan dat ze aan prijzen uitkeren .
    En dat zal dan wel liggen aan het feit dat wij belgen méér betalen aan wat ook , behalve auto's , en dat men derhalve met plezier het geld uit onze zakken slaat , met de tientallen soorten belastingen die wij hier hebben op van alles en nog wat op kop.
    Hier worden op bepaalde zaken soms wel vier tot vijf verschillende belastingen geheven worden.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog 2 liggen hier, zo maar even gaan smsen als het laat word :cool:

13. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    alo het kost iets van 70 cent mja kan ook minder zijn omdat een vriend van me smste toen we nog in duitsland reden maarja veel plezier ermee :p_0/ _O_ _0/

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja duh, in duitsland naar Nederland SMSen is duurder dooie.. _0/

Hier in Nederland betaal je alleen je SMSkosten, en dat SMSje terug is gratis.
    _0/_O_ _0/

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had eerst 14 van die codes, en niet een keer wat gewonnen :9 Heb er een heleboel rond 7 á 8 uur in de morgen gedaan, want dan was het het rustigst.

Maarja, er liggen nu weer wat zakken chips in de kast te wachten :cool:

16. mars15

mars15 Guest

had vannacht tussen 5 en 6 gedaan helaas niks

lijkt me wel lachen zeg als je toch wint

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb hier ook nog wel iets van 10 van die codes liggen.. vannacht maar even kijken of ik geluk heb:cool:

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier eigenlijk mensen die hem hebben gewonnen??? Ik heb ook nog wat van die codes thuis liggen, maar de kans dat je wint is volgens mij tof errug klein.

19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad daarom doe ik er ook echt niet aan mee. Zowieso heb ik niet zoveel btg meer :+ Met 1 smsje win ik vast niks, die kans is wel heel klein.

20. mars15

mars15 Guest

via internet is gewoon gratis

Deel Deze Pagina