Wat houdt de actie in?
In januari en februari geven Doritos en Lay's 24 uur per dag, 7 dagen per week een iPod nano weg! In alle Doritos en Lay's actieverpakkingen vind je een kaartje met een unieke code met 10 tekens. Met behulp van deze code kun je ieder uur van de dag meedoen met de actie! Bedenk dus goed welk uur je meedoet om je winkans zo groot mogelijk te maken! Je kunt je code sms-en, invoeren op Internet of per post opsturen. Aan het eind van iedere ronde, sturen we je een gratis bericht terug of je gewonnen hebt.
Wanneer loopt de actie?
Van 1 januari tot en met 28 februari wordt er elk uur van de dag een iPod nano weggegeven. In de maanden maart en april wordt er dagelijks één iPod nano weggegeven. Als je een unieke code vóór 1 januari verstuurt, dan doe je automatisch mee met de 1e ronde van 1 januari.
In welke verpakkingen vind ik een kaartje met unieke code?
Je vindt de kaartjes met een unieke code in alle verpakkingen Doritos, met uitzondering van Doritos Bits. Ook de verpakkingen Lay's chips, Lay's Superchips, Lay's Light en Lay's Multipack hebben een kaartje met unieke code.
Hoe kan ik door middel van SMS deelnemen?
Om via SMS mee te doen, sms je de unieke code naar 3220. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Je betaalt alleen de standaardkosten voor het verzenden van een sms. Aan het eind van de ronde waarin je hebt deelgenomen, krijg je een gratis sms-je terug. Hierin staat of je al dan niet hebt gewonnen.
Welk tijdstip is het gunstigst om deel te nemen?
In januari en februari laten we elke dag op de website een grafiek zijn waarin de het verloop van deelname van de vorige dag wordt weergegeven. Hiermee kun je het tijdstip bepalen waarop jij wilt deelnemen.
Hoe krijg ik te horen of ik al dan niet gewonnen heb?
Als je via de website hebt deelgenomen, dan krijg je aan het eind van de ronde een e-mail toegestuurd, waarin wordt vermeld of je al dan niet hebt gewonnen. Als je via SMS hebt deelgenomen, dan krijg je een SMS terug aan het eind van de ronde.
Kan ik zo vaak meedoen als ik wil?
Er zit geen limiet aan het aantal keer dat je deel kunt nemen. Je hebt echter wel telkens een nieuwe unieke code nodig.
Hoe kan ik een gratis code verkrijgen?
Om een gratis code te verkrijgen, stuur je een brief met bijgevoegd een gefrankeerde envelop naar postbus 40007, 6203 AJ te Maastricht in Nederland. Wij sturen je dan zo snel mogelijk gratis een kaartje met unieke code terug.
Kan ik ook een PC of een mobiele telefoon van iemand anders gebruiken om deel te nemen?
Ja, dat is geen probleem. Vraag wel toestemming van de eigenaar van de PC of mobiele telefoon.
Mag ik meedoen aan de actie als ik jonger dan 16 jaar ben?
Ja, maar deelnemers onder de 16 jaar moeten toestemming van hun ouders / verzorgers hebben om aan deze actie deel te nemen
Ik heb een code verstuurd per SMS of ingevoerd op de website, maar geen uitslag ontvangen. Wat nu?
Aan het eind van een ronde krijgen alle deelnemers automatisch een bericht terug of ze gewonnen hebben. Vanwege drukte en eventuele vertraging bij je telefonie of internet-provider kan dit bericht enige tijd op zich laten wachten.
Ik heb een bericht gekregen dat ik een iPod nano heb gewonnen. Wat nu?
Heb je een bericht ontvangen dat je die geweldige iPod nano hebt gewonnen? Gefeliciteerd! Je wordt de dag nadat je hebt gewonnen tijdens kantooruren teruggebeld door ons. Om na te gaan of je daadwerkelijk een iPod nano gewonnen hebt, wordt je unieke wincode opnieuw gevraagd, bewaar deze dus goed! Ook vragen we je adresgegevens, zodat jij die geweldige iPod nano zo snel mogelijk in je bezit hebt!
Wat is een iPod nano?
De iPod nano is dé MP3-speler, ontwikkeld door Apple. Bij Doritos & Lay's kun je een witte iPod nano van 2 gigabyte winnen. De iPod nano wordt geleverd met bijbehorende koptelefoon, USB-kabel en iTunes-software. Als je meer wilt weten over de mogelijkheden, de technische specificaties en de beschikbare accessoires van de iPod nano, kijk dan op
www.apple.nl of bel de Apple servicelijn, telefoonnummer 0900-7777703.
Wat moet ik doen als ik een vraag heb die hier niet wordt beantwoord?
Voor vragen over de actie kun je bellen met de informatielijn: 0900-2224545, € 0.25 p/m Help Disclaimer Actievoorwaarden
www.lays.nl [/QUOTE]
komt er op neer dat er ...
heeft iemand nog een code over ?
pm aub
Klik om te vergroten...