1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost.
     
  2. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zoiets, maar dan laad hij bij mij de op 1 na snelste ghost, dus niet die van 1.14.50, maar die van 1.16.96. Echt vaag, maar recordtijd is in het menu wel gewoon 1.14.50, rank 52 ofzo.
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette tijd Fred... een 2e check van 46_O_ _O_

    zelf heb ik nou net een 1.11.37 gereden.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom ik steeds post dat ik mijn tijden met AT rijd vraag ik mij af, maar mijn 1.12.75 is echt met MT gedaan (net als de rest van mijn tijden trouwens :| Waarom ik dan AT post weet ik niet :9)
    dus:
    Ferarri Stradale
    MT
    1.12.75
    17th
     
  5. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik geen zin heb om laatste te worden, 1:15,20. Stradale, AT.

    Eerste stukje verloor ik op de ghost van mijn vorige snelste tijd, daar is dus nog winst te behalen voor mij.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik begin de challenge een beetje irritant te vinden. Ik heb net een uur gereden ofzo, en ben niet verder gekomen dan een 1:11.87 terwijl ik al een 1:11.83 had. Ik rijd zoooo vaak voor het WR, maar nog vaker verneuk ik het. Die auto stuurt altijd zo ver door. Hij blijft maar gaan. Ook stuitert hij te veel over de curbs. Het is ook net een kart, als je eenmaal drift, duurt het een eeuwigheid voordat hij de tractie weer opgepakt heeft. Ik ga zo lekker ff Bejeweled spelen :+
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet opgeven JP :'-(

    Jij moet tog wel 1 goed rondje aan elkaar kunnen knopen? Hoe flikte je dat bij gt4 dan? :+

    De ferrari is idd een hel over de kerbs heen. Hij schommelt dan egt alle kanten op. Maar die kerb tussen de 1e en 2e bocht en de kerb links voor de een-na-laatste bocht kun je gebruiken om harder door de bochten te gaan. Probeer maar eens.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb geen idee. Ik heb op een andere PC nog een foto staan van mijn laptimes van een challenge op het PS-forum (moest toen bewijs leveren) en daar heb ik iets van 15 rondjes binnen 5 tienden van elkaar. Dat is me met PGR3 nog nooit overkomen :p. Ook waren de filmpjes die ik van GT4 gemaakt heb allemaal mijn 1ste of 2de rondje van een 'sessie'. Ik weet niet wat ik met die game heb. Met GT4 kan ik redelijk makkelijk 15 rondjes nordscheife rijden zonder een grasrandje mee te pikken. Dat lukt me in PGR3 nog geen eens 3 bochten :+ Ook was ik met DTM2 en F12005 veel constanter dan ik nu met PGR3 ben. Komt misschien omdat ik al een jaartje of 2 niet meer met een controller geraced heb. Maar wanneer ik een voice chat heb hoor ik aan de andere kant toch ook vaak de nodige woorden die duiden op een 'Kwalitatief Uitermate Teleurstellende' ronde of bocht. Zal wel aan het spel liggen dan :+

    Idd. Dit is bij meer auto's zo.
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    1.11.17... 2e check was 46.89... maar bij de bocht na het rechte stuk spurt je me voorbij fred:p
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mooie tijden jongens :).

    Ja heel af en toe werkt hij dat bij. Zo had ik laatst 1.14.89 er staan, hele week gereden en nooit issie bijgewerkt bij Fastest, echt jammer want zo heb ik mijn 1.11.91 ook niet als ghost :mad:
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind het mooi geweest voor vandaag :cool:
    Ferarri Stradale
    MT
    1.12.43
    15th on live
    :9

    En weer een plekje gestegen in de xbw ranking _O_
     
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    1.11.82
    F. Stradale
    MT
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind Las Vegas sowieso de leukste stad om in te racen.
    Maar ik zat voorheen 2 honderste onder jouw tijd en echte verbeteringen zaten er imo niet in. Het echte knelpunt (voor mij, misschien ook voor jou?) ligt rond het eerste checkpoint, de bocht ervoor t/m de achtbaan. Als je in het begin onder het hotel doorrijdt moet je proberen zo rechts mogelijk op de baan te komen als je naar rechts draait. Dan kan je vervolgens de bocht naar links zo makkelijk en snel mogelijk nemen waardoor je heel veel snelheid in de volgende stukken wint.
     
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook maar een poging gewaagd. Geen nieuw wereldrecord, maar voor mezelf een aardig goede tijd. :) :p

    Ferrari Challenge Stradale
    1.15.67
    AT
     
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, een nieuwe tijd, voor Kimi ;).

    Ferrari Challenge Stradal
    1.13.98
    AT
    Rank 47
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, veel nieuwe tijden, mooi om te zien! :)

    Ik heb ook een nieuwe tijd:

    1:11.96
    Stradale - MT


    Echt, mijn eerste bocht _O_ Ik rem, ga vervolgens weer volgas en daarna rem ik weer en mis ik volledig mijn apx :cool: Alleen in bocht 1 en 2 al kan ik bijna een seconde winnen ^^

    Ik maak het daarna wel snel af, maar mijn 2e check was bijv 47.9, één seconde langzamer dan Traxx, en in de eindtijd maar 8 tienden.

    Dus opzich zit de snelheid er wel in, maar zoals zo vele moet ik gewoon nét een rondje koppelen \o/

    Tja, PGR3 is dan ook veel realistischer en moeilijker als GT4 he. GT4 is makkelijker dan Ridge Racer 6 \o/ :cool:

    Btw, geertbargeman, nette tijd, je kan echt zien dat je jezelf heel veel verbeterd hebt op deze baan. Je bent nu even snel als mijn oude tijd, dus je zit gewoon echt tegen de subtop aan. (ik reken mezelf graag tot de subtop :cool: )

    Ik zal het wel ff bijwerken :)

    Ok, half bijgewerkt, maar omdat het al een tijdje niet meer was gedaan is het een flinke puinhoop. Ik vraag het team NIET te bijwerken tot vanmiddag, want ik maak het af als ik terugkom van school, ik moet nu nodig naar school! Mzzl _0. (en NIET bijwerken tot ik het heb afgemaakt ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    he uh, je mag mij ook wel een compliment geven! :p

    *voelt zich achtergesteld :+

    Ik begon met een 1:21:×× dus ik ben vet gangster :p
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    1.17.99 voorlopig, hoop er vanavond wat aan te doen, komt vooral door die kutmuren dat et niet sneller is :cool:

    Gereden met de Stradale, AT en 192ste op Live.
     
  19. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    pffft was dat nou nodig:{

    dankje:p
     
  20. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb m'n tijd ook weer iets verbetert

    Challenge Stradale
    1.13.44
    AT
    Rank 36
     

Deel Deze Pagina