Woehoe, veel nieuwe tijden, mooi om te zien!
Ik heb ook een nieuwe tijd:
1:11.96
Stradale - MT
Echt, mijn eerste bocht Ik rem, ga vervolgens weer volgas en daarna rem ik weer en mis ik volledig mijn apx Alleen in bocht 1 en 2 al kan ik bijna een seconde winnen ^^
Ik maak het daarna wel snel af, maar mijn 2e check was bijv 47.9, één seconde langzamer dan Traxx, en in de eindtijd maar 8 tienden.
Dus opzich zit de snelheid er wel in, maar zoals zo vele moet ik gewoon nét een rondje koppelen \o/
Tja, PGR3 is dan ook veel realistischer en moeilijker als GT4 he. GT4 is makkelijker dan Ridge Racer 6 \o/
Btw, geertbargeman, nette tijd, je kan echt zien dat je jezelf heel veel verbeterd hebt op deze baan. Je bent nu even snel als mijn oude tijd, dus je zit gewoon echt tegen de subtop aan. (ik reken mezelf graag tot de subtop )
Ik zal het wel ff bijwerken
Ok, half bijgewerkt, maar omdat het al een tijdje niet meer was gedaan is het een flinke puinhoop. Ik vraag het team NIET te bijwerken tot vanmiddag, want ik maak het af als ik terugkom van school, ik moet nu nodig naar school! Mzzl _0. (en NIET bijwerken tot ik het heb afgemaakt
Laatst bewerkt: 2 feb 2006