weet iemand of je met een linksys wrt54g een OPEN nat kan krijgen? ik gebruik wel niet de officiele firmware meer (ivm aantal open connecties), maar ik krijg mijn 360 op geen enkele manier van MODERATE af. Alles al geprobeerd (forwarding van 88UDP,3074BOTH, triggering, zelfs in DMZ gezet) maar het maakt niet uit wat ik doe het blijft moderate..
Ik heb hier verder geen last van, demos downloaden gaat snel, kan alle games joinen en DOA4 werkt meestal zonder lag. Het is gewoon raar dat ik em niet in OPEN NAT status krijg.
Was er eigenlijk mee aan het stoeien omdat een vriend van mij nu ook xboxlive heeft, een linksys wrt54gS en @home BASIS. Bij hem duurt het downloaden van een demo heeeeel erg lang (wireless maar ook wired is ie uren bezig) maar hij kan wel gewoon Quake4, Halo2, COD2 zonder lag spelen.. Met DOA4 (en Forza ook) heeft hij echter heel veel lag. Hij heeft wel een NAT status van OPEN en we hebben ook niks hoeven in te stellen bij zijn router, dus die werkt wellicht via UPNP. Weet iemand of het toch aan de Linksys wrt54gs kan liggen, of is @home basis gewoon iets te langzaam voor DOA4/Forza?
Zou namelijk zeer pijnlijk zijn als het aan @home basis ligt, want ik heb net mijn abo ook teruggezet van @home breedband -> basis... Hopelijk blijft mijn up/down voldoende om DOA4 te spelen
Laatst bewerkt: 31 jan 2006