1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deense spotprenten over Islam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 feb 2006.

  1. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze wel, iedergeval hier in nederland, Bijv: met het incident met theo van gogh
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    precies wat ik dus ook denk, je ziet het ook aan bijvoorbeeld een londense imam.
    tegen het ''westen'' zegt hij de aanslagen van londen af te keuren, amar tegen een undercover agent noemde hij het een goede zaak:confused:
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast denk nou is na, dat je zelf moslim bent wil niet zeggen dat je het gedrag van die mensen goed moet praten. Ik weet er behoorlijk veel vanaf en ik wil gewoon zeggen dat: Die mensen in het middenoosten zijn al eeuwen dom gehouden door de machthebbenden. De machtebbenden gaven hun die islam. Maar feit is dat voordat mohammed een profeet werd hij een crimineel is geweest die meerdere diefstallen gepleegt heeft. Verder is het zo dat heel veel dingen door de islam verboden worden. Wij in het westen mochten ons wel ontwikkelen en kwamen tot de conclusie dat er meer was dan godsdienst. In ene ging het vet goed bij ons en wilden de machthebbenden dat ook. Die Ataturk heeft toen heel slim de islam zo uitgevoerd dat ie dat kon doen. Niemand maakte problemen. Feit is echter dat de meeste mensen in het middenoosten alleen nog steeds dom gehouden worden en godsdienst TE serieus nemen. Het is een GRAPJE, denk jij namelijk dat als een moslim een plaatje maakt van Jezus met een dikke lul wij ook in ene alles kort en klein gaan slaan en iedereen gaan verdoemen. Denk is na gast dat is gewon DOM. En als het niet zo is, geef mij dan is aan wat de moslims in de wereldgeschiedenis betekent hebben en wat zij hebben uitgevonden|:-

    Nog iets wat hier los van staat, de Palestijnen krijgen 65% van al hun geld uit het westen en van Israel, dus ga objectief kijken dan zie je dat wij niet zo slecht zijn_0/
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    100% eens met deze zin...
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    C'mon dudes. Ik begrijp dat dit onderwerp wat verhitte discussies kan opleveren, maar laten we niet teveel van het onderwerp afdwalen en elkaar gaan zitten aanvallen.

    Zeker als het gaat om dingen die uitgevonden zijn. Ikzelf heb ook geen reet uitgevonden en ik ga er voor het gemak maar even van uit dat jullie dat ook niet hebben gedaan. Deze verwijten naar elkaar hebben imo geen nut.

    Het ging hier om de reacties op de spotprenten.. Reacties die ik dus over het algemeen nog steeds belachelijk vind..

    Zullen we vanaf bovenstaande zin maar weer verder gaan? :)
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Over die vierdubbele post: ik denk dat het beter is dat zo gewoon te laten staan. Makkelijker voor mensen met quoten, als het toch al zo'n 'gecompliceerde' discussie wordt. Als je bang bent voor postopkrikkers zet je mijn postcount maar stil of op 0 ofzo, boeit me vrij weinig. :+
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Drone; Het gaat niet om de postcount, die tellen hier toch niet.;) Maar het forumbeleid is nou eenmaal dat er niet zoveel posts achter elkaar door zelfde persoon gemaakt dienen te worden. Voor sommigen leest dat ook weer irritant. Vandaar dus m'n vraag om er even op te letten :)

    @ iedereen; Zie m'n vorige post ;)
     
  9. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Die spotprenten zijn gewoon geweldig

    En de Islam heeft geen gevoel voor humor

    En degenen die consulaten gaan aanvallen gebruiken geloof als een excuus om rellen te beginnen
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet jij maar morons zoals drone en blackhawk.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees boeken zou ik zeggen en dan kom je er achter. Kennis bewaart en kennis gemaakt...
    3000 mensen noem ik geen inhaalslag op de doden die auto's hebben veroorzaakt, meer een druppel op de gloeiende plaat. En een week later heeft amerika 1000den onschuldige irakzen gedood... stoer
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet elke moslim is een terrorist, er zijn zat goede moslims. Niet iedereen over een kam scheren.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in al die heilige boeken staat duidelijk dat je geen afbeeldingen mag maken van god en de profeet mohamed
    er staat ook duidelijk bij dat elke afbeelding waar wel die titel aanhang toch geen afbeelding van de god is

    conclusie

    die spotprenten zijn door iemand verzonnen en zijn geen foto's van de profeet

    en iedereen die nu in het middenoosten aan het flippen is op een paar tekeningen en van alles aan het slopen zijn
    die mensen zijn niet trouw aan hun geloof want ze luisteren en lezen niet naar wat er ECHT in de koran staat
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  15. ThaFridge

    ThaFridge Woei

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O_
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke blijkbaar hebben sommigen vuil in de ogen om het maar eens netjes te verwoorden.

    De eerst volgende die een andere member beledigd of geflame begint uit te lokken heeft een OW aan de broek. Als er al eerder een OW is gegeven, dan maar een ban.

    Is het nou zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen?

    Aan mensen die zo nodig moeten door zeveren over uitvindingen; Open een uitvinders thread ofzo! 8)


    //edit; Drone & Rikkel ; Voeg elkaar anders ff toe op MSN (y) :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk blame ik de Europese kolonisten die Azië ontdekt hebben, we hadden gewoon alles buiten Europa met rust moeten laten. Geen Amerika, geen gekke Chinezen en geen vage godsdiensten... :+

    Maar laten er weer een inhoudelijke discussie van maken, we zijn wat afgedreven...
     
  18. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge ik vind het gewoon absurt er zijn zo vaak spotprenten van jezus geweest. Toen gooide wij toch ook geen atoombom weg ofzo.

    En er is maar een god. Met 2 verhalen en die moslims noemen het allah en wij god, maar het is de zelfde dus ik snap ook niet waarom ze zelfmoord plegen god die wild toch niet zijn eigen mensen doden?.

    Het is het oude testament van de christenen en het nieuwe testament van de moslims of was het nu andersom?
     
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Christenen hebben het Oude en het Nieuwe Testament, Joden het Oude en de Islam de Koran.
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de moslims helemaal gelijk, ik bedoel wat is erger: elke dag een aanslag of een spotprent van mohammed, nou ik zou het wel weten.
     

Deel Deze Pagina