Win elk uur

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 31 jan 2006.

1. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook altijd gedacht, tot gister ochtend, toen er in het smsje stond dat ik wel had gewonnen.

Nu denk ik het trouwens weer, omdat er ook in stond dat ze me vandaag voor 12 uur zouden bellen voor mijn gegevens, en dat hebben ze niet gedaan :mad: :mad:

Het is dus nog maar afwachten of ik hem krijg |:-

Edit:Hmm, ik heb net op de site gelezen, dat je dag erna tijdens kantoor-uren terug wordt gebeld. Dan doen ze dat waarschijnlijk niet in het weekend, dus dan wordt er maandag weer gebeld. Mijn hoop neemt weer toe :)

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij ging gewoon voor de 3 ipods winnen, that's the spirit!!!

:+

ben beniewd hoeveel codes ze binnen krijgen in 1 uur....

3. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde eigenlijk op 12, maar 10 had ik ook nog wel oke gevonden.

Maar 0.....:{

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterochtend, om een uurtje of 11, werd ik gebeld door zo`n mannetje van de Ipod. Op zondag, terwijl ik nog in mn bed lag :eek:

Hij vertelde me dat het toch wel pittig zeldzaam was dat iemand won, die voor het eerste mee deed :) Ik krijg hem over max. 10 dagen binnen, dus ook wel een snelle levertijd vind ik !

Ik sta trouwens nu ook op de site, tussen de andere winnaars :)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat is je reactie? :p

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, hij had me niet specifiek gevraagd om een reactie te geven, om op de site te zetten ofzo, dus ik had verwacht dat er helemaal geen reactie zou staan.

Nu staat er : Geweldig. Ik kan me niet meer echt herinneren dat ik dat heb gezegt, maar opzich zou het wel kunnen zijn dat ik dat gezegt heb. Ik had liever dat ze op de site iets zouden zetten als: Geweldig, en dat voor de 1ste x meedoen. ofzo :)

7. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen rond 5.30 een code verstuurd via sms. Paar minuten over 6 kreeg ik bericht dat ik niks had gewonnen. Jammer maar dat had ik ook wel verwacht.

8. kevin_vs

kevin_vs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YESSSSSS*) *) *)
    Dit is msschien de 5e keer dat ik meedeed, ik was gister ziek, dus ik had de code gewoon voor de lol rond 5uur ingevuld.
    Krijg ik een mailtje terug:

"Gefeliciteerd! Jouw unieke code -PPBSDXXG- heeft gewonnen in de Doritos & Lay's iPod nano actie, om 17:00-18:00 op 2006-02-14. We bellen je morgen voor 12 uur 's middags om je gegevens te verkrijgen.

Kijk voor meer informatie, het spel en de actievoorwaarden op http://www.winelkuur.nl.

Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Antwoorden worden niet gelezen."

Dus ik blij hier*) *) *)
    Alleen helaas ben ik nog niet gebelt...
    Ik zal morgen ochtend wel even de info service bellen;)

WHIIIIIII_0/

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens een code verstuurt om 5 seconde over 1 uur 's nachts, en nog niet eens iets gewonnen

10. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dinsdag om kwart over 5 smorgens, 11codes verstuurd. Niks gewonnen

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee ik ook niet. Ik had er 15 die ik allemaal rond 4 á 5 uur in de morgen ingevuld ... Niks gewonnen :{

12. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin meer om midden in de nacht codes door te sturen.Ik vul ze in wanner ik toch op de computer moet.

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    je kan op de site zien op welke dag en hoe laat er is gesmst doormiddel van grafieken

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waar ik nu benieuwd naar ben? Maakt het uit of je het via i-net of via sms doet? Ik bedoel, hebben sms-ers meer kans omdat ze 'dubbel' betalen?

Zijn er evenveel voorbeelden van mensen die via i-net een prijs hebben gewonnen of via sms?

Ik heb er ook nog wel wat liggen...maar ik wacht mijn lucky moment nog wel even af :D

15. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    't Is inderdaad gewoon echt een kwestie van geluk, ik ben dinsdag ochtend om iets voor 4 opgestaan om 23 van m'n codes in te voeren. En niet één had er gewonnen(zou ook wel raar zijn als 2 codes zouden winnen:+ )

16. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb vandaag mijn Ipod Nano binnengehad die ik gewonnen had _O_ Ben nu een beetje aan het goochelen hoe alles werkt.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Sja, ik moest tóch zo vroeg op, dus ik kon ze toen mooi invullen ... Maarja, niks gewonnen :9

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kga zo ff meespelen.. benieuwt of de belgische codes ook in nederlands sytsteem werken.

*edit hmm nep.je kan nu alleen per dag meespelen.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De actie is ook al afgelopen;) Het was alleen in januari en februari!

20. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik keek net op http://www.winelkuur.nl en ze zijn nogsteeds bezig. Er staat nu: alleen in maart en april 8)

Deel Deze Pagina