Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat blur hebben ze er in gedaan. Omdat je niet kan reloaden en rondkijken tegelijker tijd. (vonden zij meer realistisch) Dat zijnden ze in zo'n filmpje.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Towel
    je overdrijft wel erg he vind je niet? :{ maar goed ieder zijn mening
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg feitelijk het zelfde als wat Towel zegt, kan erg goed begrijpen dat hij dat zo ziet.

    Spel is niet erg moeilijk, ook niet op deze moeilijkste graad. Het is alleen vervelender omdat je tachtig kogels op vijanden moet schieten. Dan ga je vanzelf sluipen en headshots maken en dat maakt het hele spelconcept overbodig aangezien je dan nooit meer wat kapotschiet.

    Die blur merk niet meer na 5 keer, het maakt het wel ietsjes gevaarlijker midden in een gevecht, maar veel heb ik daar niet van gemerkt.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 80 keer schieten wordt je wel moe van ja.
    Nu in het 2e level, dat bos gedoe, en als ik met een ak-47 op een gast schiet moet ik eerst 2 keer reloaden voordat die neergaat, en met een pistooltje met demper gaat die binnen 4 keer dood.
    Verder wel een geinig spel, minder dan verwacht.
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    waar heb je de game eigenlijks gekocht ?
     
  6. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat 80 keer schieten komt waarschijnlijk omdat in het filmpje van towel komt waarschijnlijk omdat hij eens moet leren richten plus het feit dat de tegenstander body armor draagt en jij waarschijnlijk geen armor piercing bullets in je gun hebt.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt geen verschillende kogels kiezen, dus je moet per definitie 100 keer schieten. Je kunt ze niet headshotten want ze hebben een lomp hockeymasker voor. (geloof me nou maar als jij in je knar of buik geraakt wordt door een kogel, ook al heb je een masker of body armour aan, dan vlieg je paar meter naar achter en haal je een maand niet zo fijn adem, als je in je knar geraakt ben dan haal je helemaal geen adem meer na zo'n klap, dan helpt geen stukje masker niets.)

    Dat is gewoon een cheape manier om het spel moeilijker te maken, maar het wordt alleen maar irritant en onrealistisch.

    EDIT: Ik praat trouwens over de moeilijkste graad he? Is stuk minder in normal, maar nog wel aanwezig.

    EA heeft ook de embargo op de reviews verder gezet dan eerder, dat komt omdat ze weten dat het spel niet zo goed gaat scoren als verwacht, dan stellen ze uit dat gamers de titel niet kopen om een review. Volgens mij ligt hij daardoor nu ook al in de winkel, zodat iedereen hem koopt voor de reviews uit zijn. Maar goed dat is speculeren.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    is er dan echt geen positief iets over dit spel..?
     
  9. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kwam toch pas 23 februari uit?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    het spel wordt al bij verschillende winkels verkocht
     
  11. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de FRS staan ze nog steeds in de schappen als 'verkrijgbaar vanaf 23 februari'
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb nu de eerste 2 levels gespeeld en ik vind het spel opzich best wel tof.

    Ok, het is vrij lineair maar je kunt op bepaalde plekken toch verschillende routes kiezen al houdt dat niet veel in. Je hebt meestal idd vrij veel ammo nodig om een enemy te killen maar opzich stoor ik mij er niet echt aan zeker omdat je niet snel krap in de ammo zult komen zitten.

    Ik had wel verwacht dat er meer kapot zou kunnen gaan maar dat is toch vrij beperkt op alleen de dingen waar achter je kunt schuilen (boomstronk, kozijn van het raam, auto;s etc) maar huizen en gebouwen kunnen verder niet stuk.

    Opzich vrij veel minpunten maar toch vind ik het een vrij goed spel omdat de sfeer en het geluid echt goed zijn en de graphics zijn dik in orde. Ook heb ik bij shootouts steeds het gevoel dat alles om me heen aan op instoren staat en dat geeft best een beknellend gevoel.
     
  13. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke winkels dan want bij de winkels bij mij in de buurt wordt ie nog niet verkocht :confused:

    Is er ook iemand bij de Nedgame geweest die Black heeft gezien?
    Er is namelijk een actie van 15% korting op Xbox games.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  14. Towel

    Towel Guest

    heej uhh noob ga nou niet te wijs praten, ik mik waarschijnlijk beter dan jou. En ga jij nou maar lekker superspecialarmorbullets erin stoppen, zal je echt niet helpen:cool:
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het eerste level gedaan. Wel vet hoe alles kapot kan. Met een RPG een kerktoren neer halen. Tjah, leuk :)
     
  16. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een vet spel. Het 80 keer schieten voor een tegenstander neergaat is wel verrot. Cker als ze met 1 headshot(wat nog best wel flink moeilijk is) meteen neergaan. Maar dan.. dan kom je gasten tegen met helmen en armor en dan schiet ik een assault rifle leeg op ze kop, leeft ie nog. Die met die draagbare schilden zijn helemaal irritant. Heb nu 7 levels gespeeld. De wapens ownen, de omgevingen kunnen kapot, maar ik zie wel dat ik liever een demper heb en iedereen headshot dan dat ik een flinke olietank laat knallen en dat is aan de ene kant vet, maar aan de andere kant gaan al die verwoestbare ombjecten er niet aan. Toch zker een vet spel..

    Multiplayer mis ik echt wel. Maarjaa, dan prop ik Halo1 er ffe in..




    Ps: Ik heb het spel *illegaal*.
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar kan je niet mikken, want na 1 burst liggen ze bij mij (behalve die shotgun ijshockey gasten). Ik speel op normal.

    Je wapen op single shot zetten helpt ook wel :) Staat in de manual.

    Niks geen supermortarbullets, neen, je kan het gewoon niet. Dat heb je bij deze zelf al bewezen :D :D
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu de eerste drie levels gedaan en moet zeggen dat de game een bijzondere aantrekkingskracht heeft. Je blijft bezig :)
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ik speel hem op hard en met single shot gaan ze gewoon in 1 keer neer. Aleen die gasten met shotgun niet, maar daar gooi je een granaat bij en ze liggen ook wel neer. Voor de rest is het een hele mooie game hij is aleen wat aan de korte kant, en ik mis wel erg de multiplayer. De wapens zijn wel erg vet vooral de magnum ! het geluid is ook erg goed en voor de rest is gewoon een game die je gespeelt moet hebben !
     
  20. Towel

    Towel Guest

    hihihi hihihi ja en die kerel waar k zovel op schiet da was een ijshockeygast. Kom Head2Head doen dan:D Ohnee, kan niet met dit spel... pff, vandaar dat je zo stoer gaat doen.
     

Deel Deze Pagina