Je kunt geen verschillende kogels kiezen, dus je moet per definitie 100 keer schieten. Je kunt ze niet headshotten want ze hebben een lomp hockeymasker voor. (geloof me nou maar als jij in je knar of buik geraakt wordt door een kogel, ook al heb je een masker of body armour aan, dan vlieg je paar meter naar achter en haal je een maand niet zo fijn adem, als je in je knar geraakt ben dan haal je helemaal geen adem meer na zo'n klap, dan helpt geen stukje masker niets.)
Dat is gewoon een cheape manier om het spel moeilijker te maken, maar het wordt alleen maar irritant en onrealistisch.
EDIT: Ik praat trouwens over de moeilijkste graad he? Is stuk minder in normal, maar nog wel aanwezig.
EA heeft ook de embargo op de reviews verder gezet dan eerder, dat komt omdat ze weten dat het spel niet zo goed gaat scoren als verwacht, dan stellen ze uit dat gamers de titel niet kopen om een review. Volgens mij ligt hij daardoor nu ook al in de winkel, zodat iedereen hem koopt voor de reviews uit zijn. Maar goed dat is speculeren.
Laatst bewerkt: 16 feb 2006