1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb het getroffen. Geen kids, geen hypotheek, ben huisman, lieve vriendin die ook van gamen houd. S'morgens ff 2 uurtjes aan de huishouding en s'avonds eten koken. De rest van de dag kan ik lekker gaan doen waar ik zin in heb.
     
  2. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    hahahaha je hebt het je goed geregeld!!!! :D
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we toch bezig zijn... hier nog een oude lul (alweer bijna 30 ) in de aanbieding :cool:

    Lijkt me leuk om eens mee te spelen (pgr3 ) al ben ik de laatste tijd veel te weinig online :'-(
     
  4. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat we tegen het einde van deze week de 30 gaan passeren, qua leden dan he' :9 Zal vanavond eens opnieuw wat leden gaan toevoegen.

    Nu alleen nog wachten op de patch van COD2 en GRAWF dan hebben we wat meer keus om online te games te spelen. Nu is het voornamelijk PGR3 wat er gespeeld wordt.

    Groeten,

    Bart.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je ruilen:D ?
    Damn...wat een leventje_O_
    Maar eerlijk is eerlijk zou ik voor geen 360 mijn kids willen missenO-)
     
  6. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiero ook nog geen kinderen... voel mezelf nog een kind dus dan kan ik er ook nog geen opvoeden :9 Half samenwonend met een hele lieve vriendin die ook verslaafd is aan gamen dus af en toe pittige discussies over wie er aan de beurt is. Gelukkig telt dan altijd weer het argument... wie heeft het ook alweer gekocht? :9 :9


    Groeten,

    Bart.
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou van COD gaat de lol steeds meer af:mad:
    Of...je komt niet op de server...of je komt erop en je hebt lag van hier tot Tokio....of je word gedisconnect...

    En soms zit er zo'n geweldige rare dingen in de game. CTF: vlag niet terug te plaatsen waardoor ik de hele tijd met die vlag loop te zeulen. Ik knal iemand van dichtbij 5 x neer met een trenchgun en toch staat ie nog...ik pak een mounted gun, zo'n MG42, haal de trekker over en er gebeurt 3 tellen niets:mad:

    Damn...zo gauw er een alternatief is gaat dit spel weg ASAP...toch zonde...het kan zooo vet zijn...als het werkt:'-(
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik dacht gisteren, kom laat ik die prachtige witte doos weer eens aanzetten (nee niet mijn vriendin). Zie ik gewoon 6 friend invites! Who's Mr. Popular now! Haha. Dit wordt echt leuk over 2 weken met GR 3...alleen jammer dat gisteren niemand online was om 22:00 uur...
     
  9. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de moed ook opgegeven:D
    Iedereen die online was speelde iets anders dan mij ( COD )namelijk...
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag me altijd inviten hoor, maakt niet uit of ik wat anders aan het spelen ben :)
     
  11. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgenavond ook eens online met CoD, zal eens wat invites rondsturen. Welke games worden er nog meer gespeeld? Arcade games?
     
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Will do;)
    Al werkt het inviten en joinen van COD nogal op de lachspieren:D
    Zijn er trouwens mensen die iets voelen voor vaste avonden/tijdstippen?

    @ Jaw-001: Vooral COD2 en PGR denk ik:confused:
     
  13. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    vaste tijden krijg ik meestal niet geregeld........
     
  14. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaste tijden wordt misschien lastig maar wat we wel kunnen afspreken is vaste avonden voor bepaalde games. Dat we de ene avond met zijn allen Quake spelen en de volgende avond PGR3 enz. enz.

    Niet iedereen heeft alle games, ik ook niet maar zo komt iedereen aan de beurt en als je deze avonden dan laat rouleren dan komt het altijd wel een keer uit dat er iemand op die avond kan spelen.

    De mensen die die game dan niet hebben kunnen met elkaar andere spellen spelen

    Idee?

    Groeten,

    Bart.
     
  15. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat lijkt me ook het meest praktisch ja. Donderdagavond is al COD-avond.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Was gisteren wel ok met CoD2, maar ik werd gek van de lag, vandaar dat ik eerder wegging. Sorry dat ik zomaar weg was, maar dat was een ongelukje, ik wilde van wapen wisselen, maar klikte te snel en toen was ik uit het spel...
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    COD2 Is naar mijn mening online gewoonweg niet goed te spelen. Daarom speel ik nu ook eigenlijk alleen maar PGR3. Ik wacht wel op de patch van COD2 om een hoop frustratie en teleurstelling te voorkomen. Denk dat we COD2 online beter even kunnen laten voor wat het is en deze game online gaan gebruiken zodra de patch gereleased is. Tot die tijd zijn er genoeg andere games waar online een hoop plezier mee te beleven valt.

    Groeten,

    Bart.
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja nou ja als je eenmaal zonder lag kan spelen is het wel een meesterlijk spel. Helaas is dat eerder uitzondering dan regel...

    Gaan wij onze eer hier nog verdedigen?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  19. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk gaan wij onze eer verdedigen al is het alleen maar om te laten zien dat 'oudere' gamers ook nog actief zijn, ik ben bij deze van de partij. Nu alleen nog even wachten totdat hij bezorgt is.

    COD2 is zeker een meesterlijk spel, mits je geen lag hebt en fatsoenlijk een game kunt joinen. Dit komt helaas zo weinig voor dat ik het spel online nu even links laat liggen tot de patch er is. Single player heb ik al uitgespeeld op veteran dus ben nu maar af en toe PGR3 en Condemned aan het spelen. Zit te wachten op nieuwe titels.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  20. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben benieuwd naar dat Ghost Recon voor de 360, maar ben wel nog een Ghost Recon-maagd.

    Voor online knallen is Quake 4 gewoon het meeste geschikt op dit moment. Is ook veel sneller dan COD2, waarbij ik altijd het gevoel heb dat ik letterlijk met een rollator rondloop!
     

Deel Deze Pagina