Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    De achiements zijn idd een nieuw systeem. En ook ik vind het wel stimulerend werken :).
    Je gaat nu games meer en moeilijker uit proberen te spelen, aangezien er dus wat tegenover staat.

    Echter geeft het soms ook een verkrommend beeld van een Gamer:).
    Je kijkt toch altijd even naar de Gamerscore, die eigenlijk niets zegt, over de kwaliteiten van de gamer.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja dan moet er ook een balans inzitten dus niet dat je bij games als King kong of Fifa 2006 de achievements met 2 vingers in de neusgaten haalt ;) Ik vind dat je ervoor moet werken en bij games als Cod 2 of PDZ hebben ze dat goed gedaan
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is wel idd zwaar slecht.
    Met spellen als King Kong en Fifa 2006 haal je idd als je wilt in éen dag alle achievements.
    En met spellen als PDZ ben je wel even bezig, wil je ze ALLEMAAL hebben :cool:.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het is inderdaad een mooi nieuw systeem. Maar ik ben het er ook wel mee eens dat het beeld soms vertekend is. 600 Punten scoren bij Kameo is heel iets anders als 600 punten scoren bij DoA4 (waar je ECHT een crack speler voor moet zijn). En laat ik het maar niet hebben over die achievements van GRAW, als ik ze mag geloven....

    Evolutie inderdaad, niet revolutie. Het wordt gewoon langzaam maar zeker mooier en sneller. Waar ik zelf op hoop is een sterke verbetering in de AI. Kijk maar eens naar PGR3. Leuk spel, maar het heeft een AI van likmevestje. De AI rijders zullen nooit fouten maken en ze zullen elkaar nooit of te nimmer inhalen. Kijk maar eens naar een demo en zie ze mooi in een rijtje rijden (dat er gaps ontstaan is alleen maar omdat sommige wagens sneller zijn dan anderen). En als jij meedoet? Ze doen net of je niet bestaat joh en als je toch in de weg rijdt wordt je gewoon weggeduwd. Erg jammer... en dit is dus een van de punten die ik in de toekomst hoop te zien verbeteren. Verder mag de damage modelling ook wel wat realistischer zijn. Met 300 KMPH tegen een wand op en alleen mijn voorlicht kapot? Right.

    Betere AI en realistische damage properties voor items (of dit nu voor de omgeving zoals instortende huizen is of je eigen wagen), dat zou ik graag in de toekomst willen zien.

    Zifnap
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Double post.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wow triple post.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  7. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn zaken als goede AI en physics dingen die erg traag vooruitgaan. Het probleem bij AI is dat het een hele goede developer vraagt om een vooruitgang te boeken. Neem nou een spel als F.E.A.R., dat spel heeft een hele goede AI, en de komende tijd zal die AI wel door veel spellen gekopieerd worden. Maar dan is het weer wachten op een goede developer die de AI weer naar een nieuw niveau optilt. De ontwikkeling van goede graphics gaat veel geleidelijker.
    De laatste jaren is er aardig wat vooruitgang geboekt op het gebied van physics, maar zoiets als instortende huizen zou ik nog niet op rekenen. Om een echt realistisch onstortend huis te maken vraagt zo veel processor kracht, dat zullen we deze generatie nog niet zien. Developers besteden liever wat extra tijd aan mooie graphics, dan aan goede AI en physics. Iedereen die wat screenshots, of een filmpje van een spel zien, kunnen direct zien dat een spel goede graphics heeft. Zaken als AI vallen pas op als je een spel aan het spelen bent, en daar 'verkoop' je minder makkelijk een spel mee.
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ff niet.
    Ik ben het met je eens...discussie over oke|:-
    Je hebt je punt duidelijk gemaakt denk ik..
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ga in een saleen zitten? dus in carview

    kijk dan met je rechter pookje naar de binnen spiegel ... is dat next gen :)

    k heb even een next gen filmpje online gezet http://home.kliksafe.nl/avee/gen.wmv
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet op wat voor console jullie spelen maar wat ik op mijn 360 en mijn SD sony TV zie is niets minder dan kwijlkwaliteit. Serieus mensen wees realistisch en probeer een xbox spel naast een 360 spel te spelen, je zal zeker het verschil zien.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    GRAW gaat hierin echt superieur worden }:] Die haal je zeker niet met 2 vingers in de neus.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad het filmpje voor de 360. _O_ _O_ _O_
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    okej .. filmpje zegt wel wat jah..
    maar zo en zo deze topic is hier echt voor lucht..
    alle developers leren nu pas met het systeem omgaan.
    kleine developers kiezen gewoon voor een snelle productie
    omdat er nu nog weinig concurentie is.. Daarom zijn er veel
    games uitgekomen die niet mooi genoeg zijn..
    Maar reken maar dat er vanaf juni of maart steeds meer prachtige games
    uit zullen komen.. zoals om op te noemen GRAW.. DEAD RISING..
    BATTLFIELD..SPLINTER CELL BANJO&KAZOOIE
    en daarna nog de games die in ontwikkeling zijn.. zoals BLUE DRAGON, LOST ODESSEEY ( HALO ) en (CRIMSON SKIES OOK UITKOMT EN WARHAWKS ASS KICKT) voor elke ps3 titel komt bijna ook uit op de xbox360 dus wat is er nou te zuren.. de eerste games zijn altijd crap bij een launch.. trouwens FULL AUTO is helemaal zo slecht nog niet.. en Project gotham ook niet..


    er komt nog zat aan... microsoft is heel slim geweest en heeft dan ook zat titels in de pocket.. en die zullen ook heus wel mooi uitzien.. alleen die nemen wat meer tijd in beslag om te laten maken..
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een gewone TV, maar ik vind het eigenlijk reuze meevallen. Veel mensen vinden het verschil tussen een gewone TV en een HDTV wel meevallen, maar ik vind het echt een groot verschil. Als ik b.v. Call of Duty speel dan is die Game dus echt wel stúkken mooier op een HDTV. Dan is de Game dus écht mooi, maar op een gewone TV is het gewoon een iets mooiere Xbox Game vind ik. Is het resultaat van een VGA Kabel echt te vergelijken met HD Kwaliteit? Als dat zo is, ga ik er zo snel mogelijk een aanschaffen.

    PGR 3 is ook een heel mooi voorbeeld om het verschil heel duidelijk te zien.
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een stierenschijt. Een hogere resolutie betekent niet mooiere modellen, textures, belichting etc. Het is werkelijk allemaal onzin. Een iets mooiere xbox game... |:- De enige reden waarom mensen zeggen dat er veel verschil is, is omdat ze hun aankoop van zo'n dure apparaat willen goedpraten. Aangezien een hdtv op dit moment nergens anders goed voor is dan gamen.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dat ben ik niet helemaal met je eens!(en nee ik heb geen HD tv)maar op mijn pc monitor ziet het er wel beter uit.(goed voorbeeld is de demo van fight nigt,bekijk de replay maar eens goed in hd en normale kwaliteit! je ziet het bloed en zweet gewoon glimmen!op een normale tv niet of nauwelijks zichtbaar)

    Daar integen vind ik PGR 3 weer beter uitkomen op een normale tv. De AA is slecht! en de kleuren vind ik echter!
     
  17. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 107 cm HDTV nou dan wil je niks anders meer
    en als ik hem dan op 480P zet is het echt niet zo mooi
    maar op 1080I is het echt mega strak!!!_O_
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    in ong 60% van de nederlandse woonkamer zal nu al een HDtv ready staan..
    bijna iedereen heeft al een mooie flatty
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan mag je mij daarvan de bron geven, wat een enorme onzin :+
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Ik denk het ff niet dude. Ik denk dat nog geen 10% van de nederlandse huishoudens een HD ready TV hebben staan.
     

Deel Deze Pagina