1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Stukje waar Forgotten aan te pas kwam weet niet precies welke gedeelte je bedoeld:

    Sayid: ''There is a man down in the hatch, a stranger captured by Rousseau, I beat him, I beat him badly.''
    Charlie: ''Why are you telling me this, Sayid?''
    Sayid: ''Jack asked me how I knew, knew for shure that this man was lying how I knew for shure that he was one of them one of the others, I know because I feel no guilt for what I did to him, But there is no way I can ever explain that to Jack or even Locke because both of them have forgotten.''
    Charlie: ''Forgotten? what?''
    Sayid: ''That you were strung up by your neck and left for dead, that Claire was taken and kept for days during god only knows what happend to her, that these people... these others are mercenaries and can take anyone of us whenever they chose... So tell me Charlie have you forgotten?''

    Had toch niks te doen :+

    -------

    Btw slecht nieuws voor mensen die hopen op de nieuwe aflevering:
    Next Episode:
    Wednesday, Feb. 22 at 9/8c
    "Pilot - Parts I & 2"
    It's a special two-hour broadcast of the pilot that started it all. After Oceanic Flight 815 crash lands, the 48 survivors find themselves on an island of harsh terrain, cruel weather and dark secrets, including a frightful creature that stalks the jungle. Strangers all, even those related by blood, the survivors' pasts - their ethics, religions, politics and attitudes - threaten to jeopardize the group's ability to endure.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij liegt 100% zeker weten. Rousseau's hint dat ze lang liegen, zijn blik toen de armory dicht ging en Sayid die geen guilt voelt. 't Is gewoon een vieze other 8) .
     
  3. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was wel een superafleverig moet ik zeggen. Vooral die Sawyer weet toch telkens de show te stelen, ook al gebeuren er belangrijker dingen.

    Nu ik dus echt ongeduldig ben om de volgende te zien gaan ze dus een special van de pilootaflevering (veelkans 90% herhaling, de rest nieuw materiaal) laten zien, of begrijp ik dat nu verkeerd?
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eigenlijk op een soort van glimlach "gehoopt" van hem. Dan was het zeker. Nu twijfel ik toch nog een heel klein beetje.

    Jammer dat er volgende week geen nieuwe episode komt...
     
  5. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Damn, waarom moeten ze nu weer oude troep gaan uitzenden :'-(
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Promo van de volgende aflevering is er tof tho. :cool:
    Daar wacht ik wel een weekje extra op.
     
  8. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0

    we zullen wel moeten 8)
     
  9. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was wel een toffe afl ja, en die blue screen gebeuren vond ik nog aardig goed gedaan voor een serie (ik ergerde me veel meer aan die CGI ijsbeer die walt aan viel). een serie heeft sowieso per afl minder groot budget dan een film he, daarom zijn de effecten vaak minder.

    en die ene gast is zooo hard een "other". De blik op zijn gezicht toen Sayid door Jack uit de armory werd getrokken, verraade hem! ik snap alleen niet waarom ze niet gewoon gaan kijken of er daadwerkelijk een luchtbalon is gecrasht, ook al is het 2 dagen ver weg.
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik ook erg nep open, veel te statische achtergrond voorals gelijk ik het begin als je die apache lang ziet vliegen.
     
  12. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar Battlestar galactica de nieuwe serie, dat zijn pas prachtige visual effects voor een serie.
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    daar valt het alleen niet heel erg op, omdat daar zowat alles visual effects is
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's dan ook een Sci-Fi serie... :{
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuwe aflevering deze week?
     
  16. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, volgende week pas.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gister werd de pilot opnieuw uitgezonden. volgende week weer een nieuwe :)
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    2006-03-01 2x15 Maternity Leave


    dammit, had vandaag een nieuwe verwacht :mad:
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Beschrijving epi volgende week:

    Next Episode:
    Wednesday, March 1 at 9/8c
    "Maternity Leave"
    A desperate Claire, along with Kate and Rousseau, attempts a return to the scene of her kidnapping where she believes she might find the cure for Baby Aaron's mysterious illness. Meanwhile, Jack and Locke must keep their prisoner a secret from the rest of the survivors.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Had toch een tijdje geleden zo'n mooie tv kalender gepost?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina