9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha wat een grap, ik wil niet lullig doen, maar toen ik deze film keek had ik me twijfels, toen ik echter wat research ging doen op internet kwam ik bij dezelfde filmpjes uit op de wtc en het pentagon, die er net zo uit zagen als in de film, dus ongemonteerd en nog officieel, er wordt in de film alleen maar frame per frame gekeken zonder extra montage naar mijn ogen, maarja, ik vind sommige dingen wel erg ver gezocht, het lijkt mij onlogisch een oorlog twe onteketenen door Bush door zelf slachtoffers te eissen, maarja, bush zie ik overal voor aan
     
  2. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren niet omgevallen, maar in elkaar gestort. En ik geloof niet dat een boeing zo iets kan doen. Het was ook bovenin gebeurd onderste deel was gewoon nog intact...dus dan moet toch dat geraakte stuk kunnen houden?
    Vooral als je het stukje heb gezien hoe dat ding in elkaar is gezet.

    Maar goed het kan altijd gefaked zijn, maar ik heb m'n ????.
     
  3. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat sommige van jullie dit geloven damn!
    Er zijn heel wat documantaires gemaakt over hoe het kan dat de torens instorten kijk af en toe eens naar discovery channal

    En hoe kan je denken dat de regering van amerika die dingen allemaal zelf gedaan hebben om een oorlog te starten tegen afganistan denk ff na.
    En over bin laden er zijn heel wat meer filmpjes van hem waarop die loopt te praten over de ondergang van amerika en dat die allah bedankt dat er zo veel mensen zijn omgekomen in de aanslagen.
    En btw zijn we ook vergeten dat er videobeelden van die terroristen zijn bij het inchecken op het vliegveld
    Zo zijn er nog een hele hoop meer argumenten die aanduiden dat dit echt om een terroristische aanval gaat en niet om een samenzwering van de regering van amerika
     
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de foto's van de bijlmer ramp nog even bekeken en volgens mij was dit ook geen vliegtuig ramp! we hebben geen beelden of geluidsfragmenten, ook zo goed als geen brokstukken van een vliegtuig! mannen in witte pakken.... en als je naar de foto kijkt waar zijn dan de vleugels ingeslagen?? er zit een gat in het midden maar van de vleugels of de motoren zie je geen inslag?? Hmmmmm...... vreemd...... ik denk dat het hier ging om een tomahawk raket!

    [​IMG]

    [​IMG]


    p.s. je moet niet alles geloven wat iedereen zegt, van de amerikaanse regering niet en ook niet van al die documentairemakers (die heel erg op zoek zijn naar van alles en nog wat!). Ik weet zeker dat dit dus wel een aanslag was.

    ze zijn niet door het vuur in elkaar gestort maar door de impact van de vliegtuigen, de 2e toren ging als eerst naar beneden omdat daar het vliegtuig er lager in vloog (lager dus meer gewicht erboven) als er dan 1 kolom geraakt word verslapt het hele gebouw, iedere kolom heeft zijn functie en als er 1 wegval betekend dat een ramp voor het gebouw.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de bijlmer ramp was het vluigtuig volgens mij niet meer in volledige staat, maar al half afgebrokkelt in de lucht...
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oké, ik heb nu de eerste 5 minuten gezien van het filmpje van het WTC.
    Ik vat hem nog niet helemaal, maar vind het erg interessant klinken wat hier allemaal wordt gepost.

    Dus het komt erop neer, dat deze film van een uur wil zeggen, dat Amerika ZELF deze aanslagen heeft veroorzaakt?!
    Zoals de stukjes die ze terug spoelen aan het begin al.

    Dan merkt die vent op, dat er een raket ofzo van te voren wordt afgeschoten voordat het vliegtuig in aanraking komt met het gebouw.
    Zo'n raket kan alleen door de VS geregeld zijn?

    En wat bedoelt hij met die schaduw? Dat stukje dat ze ook terug spoelen.

    * gaat verder kijken, en houdt dit topic even in de gaten.

    Dus als iemand even een korte samenvatting wil geven, van de bedoeling van dit filmpje. :)
     
  7. Evil RaCoon

    Evil RaCoon @Halo 2

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Best knap om wraak te nemen op een oorlog die juist in gang werd gezet na de gebeurtenissen van 11 september. Bovendien is heel dit filmpje bullshit, jij weet inderdaad niet hoeveel je een video kunt manipuleren. Waarom zal je bovendien twijfelen aan zo'n verschrikkelijke aanslag als 9/11. Ik zal je gezicht wel eens willen zien als jij op Ground Zero staat...
     
  8. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij het pentagon lag ook nog een onbeschadigd boek, hieruit blijkt dat het geen vliegtuig kan zijn maar 1 of andere raket.
     
  9. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    evil racoon kijk het filmpje anders eerst even.

    was bij een ander filmpje ook iets over schok metingen het scheen 2.3 ofzo te zijn ten het vliegtuig insloeg maar een klap zo ver in de lucht kan nooit zo'n schok veroorzaken op de grond.
    het bleek ook dat die schok vanuit de grond kwam...


    explosieven..?
     
  10. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    0_o

    Ik zie de connectie niet helemaal
     
  11. Evil RaCoon

    Evil RaCoon @Halo 2

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    You got to be kidding me...
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk een wtc toren opzettelijk te laten instorten door mysterieuze vliegtuigen, echter vind ik de pentagon ramp wel echt verdacht, en dat het allemaal op dezelfde dag, tijdstip gebeurt al helemaal.

    Conclusie= Stel dat de pentagon ramp opzettelijk is gedaan door de amerikaanse regering is de rest ook gefaked, maarja, we zullen het nooit weten, de bewijzen lijken sterk ja, maar er wordt altijd zoveel in de doofpot gestoken dat we de waarheid toch nooit zullen ontrafelen, en is dit wel het geval leeft de feitelijke realiteit in ons hoofd toch door met de onrealistische gebeurtenissen wat betekent dat we het gewoon niet geloven door ongeloof (lekker psychologisch weer he ;) ), dit soort dingen kan je altijd speculeren, wat er echt is gebeurt, dan moet je je verkiesbaar stellen in Amerika voor het presidentschap, dan krijg je eindelijk te weten wie kennedy vermoord heeft, wat er is Roswell is gebeurt, wat de Amerikaanse FBI wist van de aanslagen van 11 september, wat er echt is gebeurt met de Apollo missies, en wat voor andere dingen er in de loop van de geschiedenis door een van de slimste regeringen ooit in de doofpot is gegooit, totdat iemand van ons dus president is kunne we maar 1 ding zeggen,

    we'll never know...

    edit: and you probably also never Want to know all this :{
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    pentagon is imo nep

    waarom...

    nou kijk
    -er is geen vliegtuig meer de onderdeen zou zijn gesmolten maar dat is onmogelijk omdat zo'n vuur een maiximum van 1000 fahrenheit bereitd rond zoiets.
    titanuium smelt pas bij 1600 fahrenheit.
    onmogelijk dus.
    -het gat wat in het gebouw is geblazen is rond waar zijn de vleugels de ramen ernaast zijn nog voledig intact .
    -de onderdelen die "zogenaamd" het bewijs moesten leveren kwamen helemaal niet van de boeing ?757?.
    mischien neergelegd net na de crash....?
    -waarom kwam er een militair vliegtuig overvliegen net na de cash wat had die daar op zo'n hoogte te zoeken.
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het ongeloof, het is verdacht ja, maar bekijk nu mijn positie eens uit de Amerikaanse regering:
    Hoe je het went of keert, het hoeft echt niet gefaked te zijn,soms is de waarheid zo onrealistisch dat je het meer plausibele niet meer gaat geloven, een aanslag ligt voor de hand, andere geheime diensten waren op de hoogte van de aanslagmogelijkheden van de Al quada terruergroep, de CIA was op de hoogte van de verhoogde risico, menselijke fout, terreur, of mss toch in scene gezet, i dont want to know..
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ook wel leuk vond is dat paspoort. Ze hebben mohammeds paspoort gevonden, op straat waar toevallig de FBI was, die hij bij zich in zijn broek had!!! WTF.
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom zou jou bericht wel waar zijn
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, Ik ga niet direct partij trekken maar die filmpjes ga ik wel eens goed bekijken...

    Download btw wel ff de google player als je em wil zien, is een stuk scherper ;)
     
  18. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat filmpje net zitten kijken, nou het WTC was gewoon een aanslag niks geen raket onder het vliegtuig ofzo, maar het pentagon is indd wel vreemd, waarom gaf de FBI geen 1 beeld weg van het vliegtuig zelf en alleen van de vuur zee, waarom mochten de mensen niet vertellen wat ze hadden gezien, en wat als die er was deed die C130 daar, en indd als er een vliegtuig in was gevlogen had je grote brokstukken moeten zien zowiezo stukken van de vleugel en de staart buiten en de afdrukken in het gebouw is wel vreemd. toch ???
     
  19. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij gewoon een soort iets uigebreidere versie
     

Deel Deze Pagina