9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk dat filmpje in 2 delen opgebroken met wat extra's
     
  2. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    opmerking 1: ze spreken zichzelf tegen in het filmpje met die temperaturen, titanium smelt pas bij 1600 grade, en ze zeggen dat het niet warmer was dan 1000 graden (ok dat zou kunnen). maar als ze het dan over het world trade center hebben, over het smelten van staal dan zeggen ze dat de hitte in het WTC 2000 graden is en dat staal pas smelt bij 2000 nog wat graden en daardoor het gebouw niet kon instorten. mijn opmerking is nu het pentagon werd dus niet warmer als 1000 graden en het WTC werd 2000 graden..... hmmmm waarom zou het pentagon ook niet 2000 graden kunnen zijn??

    opmerking2:Zie foto's van de bijlmerramp ook geen vleugels te bekennen..

    opmerking3: als ze die onderdelen later neergelegd hebben zijn ze wel erg dom om de verkeerde onderdelen neer te leggen... dus misschien ligt het aan de afstand van de camera met de voorwerpen waardoor ze dus kleinen lijken, of was het vliegtuig aangepast (update) en had het daardoor andere onderdelen als een standaard passagiersvliegtuig.

    opmerking4: Ze wisten al dat dat vliegtuig gekaapt was, ze hielden het dus goed in de gaten voordat hij neerstorten. Het schijnt dat er ook al f16's mee vlogen net voordat hij neerstorten.
     
  3. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika kon die hele oorlog best gebruiken om weer terug op het wereld toneel te komen, en om economische redenen.
    Ik zou niet verbaasd kijken als ze zelf inderdaad een dikke vinger in de pap hebben gehad.
    Let trouwens bij het maan landings filmpje van Neil Armstrong eens op de Amerikaanse vlag, deze wappert... Hoe verklaar je dat in een luchtledige omgeving??
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    "Not every waving flag needs a breeze -- at least not in space. When astronauts were planting the flagpole they rotated it back and forth to better penetrate the lunar soil (anyone who's set a blunt tent-post will know how this works). So of course the flag waved! Unfurling a piece of rolled-up cloth with stored angular momentum will naturally result in waves and ripples -- no breeze required!"
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dus echt niks van het filmpje. Denk je nou echt dat Amerika haar eigen trots zou verwoesten :eek: Dit filmpje is gewoon stuk voor stuk in elkaar gezet door kneuzjes die niks anders te doen hadden, en jullie geloven ook nog eens alles. Amerika is een raar en vreemd land dat geef ik toe ik heb niks met Amerika maar dit doen ze echt niet hoor. En denk je nou echt dat de gehele werled met hun mee zou lullen en dat een paar kindjes erachter komen dat het allemaal nep is :confused: Ik ben gewoon van mening dat het gewoon een enorme ramp is geweest en dat het gewoon dom is dat mensen andere mensen ervan willen overtuigen dat alles een grote film is :|
     
  6. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval mooi gevonden
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hahah zkr, maar alles valt te betwijfelen, maar de maan landing was wel erg sterk, een wapperende vlag terwijl hij het al zeker 10 sec niet had aangeraakt, en de verkeerde shaduwen, maarja, hoe dan ook, ik geloof wel in een echte maanlanding, al zal het mij benieuwen als we een telescoop hebben die zo exact is dat we de preciese plaats kunnen bekijken en dus echt kunnen uitsluiten of het wel of niet gebeurt is
     
  8. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n telescoop hebben we heus wel hier hoor... het schijnt dat de buggy er nog moet staatn, net als de flag etc...
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik geloof dat het WTC wel echt door terroristen gedaan is.Ik denk dat de amirikaanse regering dit gewoon al wist.Bij het pentagon en dat andere vliegtuig zijn er gewoon wat meer dingen die ik vreemd vind:
    - Het vliegtuig dat exact in het gerenoveerde stuk van het pentagon vliegt
    - De wrakstukken
    - De lijn van het invliegen
    - Het gat in de 3de ring
    - Beelden van een tankstation... Edit/ zal het filmpje opzoeken

    Nog even over het weghalen van de moter??Jij gaat me vetellen dat ze motor van meer dan 1000 kilo (die waarschijnlijk kokend heet is) binnen een half uur verplaats hebben?daar geloof ik weinig van.

    En over die andere vlucht,volgens mij is er nooit een vliegtuig geweest....
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor hier veel mensen die gelijk zeggen dat dit allemaal bullshit is en dat het allemaal video bewerking is, maar het filmpje bevat zoveel meer dan videobeelden; dus die mensen moeten daadwerkelijk het filmpje kijken voordat ze hun oordeel trekken.

    . Als je dan niet naar de videobeelden kijkt, noemt hij nog zoveel meer andere feiten. Als je het filmpje helemaal gekeken hebt, moet je tog wel gaan twijfelen over die aanslagen. Vooral de aanslag van het pentagon. Ook bij het WTC is de aanslag verdacht; er zijn meerdere mensen die explosies hadden gehoord nadat het vliegtuig erin was gevlogen en voordat de gebouwen in elkaar stortte, wat erg verdacht is. Hierdoor stortte het gebouw wel erg netjes in.

    Maar natuurlijk zullen we er nooit achterkomen of ook daadwerkelijk de overheid erachter zit en of die feiten ook wel waar zijn. Maar dit filmpje maakt de aanslagen op z'n minst wel erg verdacht.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar kan er bijna zeker van zijn dat het over de vorige GOLF oorlogen gaat [jaren 90].

    Ik ga het filmpje nog wel een stukje kijken, maar ik zeg nu alvast dat ik er toch weinig van de conclusie ga geloven. Ik denk niet dat ze zó gek zijn hun grote trots neerhalen met zoveel mensen erin. Daarbij had het ook belangen voor de economie en ik denk dat ze daar wel afblijven met die enorme verliezen die Amerika heeft [dat mag trouwens ook niet kunnen!].

    Ik las ook nog ergens "de grootste moord ooit". Ontken jij de holocaust dan? Om maar te zwijgen van alle door Stalin gedeporteerden Russen e.d. ;)
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoe vond je die van die 2x speed! het beeld versnellen en daar rennen onze astronoutjes heen!

    ik geloof absoluut niet dat ze op de maan hebben gestaan en in 2007 gaat japan en dan weet ik het zeker! :)
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik in iedergeval weet is dat je niet zomaar alles moet aannemen wat er gezegt wordt. Je moet open staan voor alles, en niet te naïef over dingen denken. Amerika is bijvoorbeeld doods bang voor communisme in andere landen.
    En wil liever de hele wereld kapitalisties zien.
    Denk bijvoorbeeld maar aan de koude oorlog.
    Amerika wil gewoon alles onder controle hebben, en als dat zou lukken door mensen bang te maken en de schuld in iemand anders zijn schoen te schuifen waarom niet.

    Voordat de oorlog in Irak begon werd er gezegt dat er massa vernietigings wapens zouden zijn. En tot aan de dag als vandaag is er nog niet gevonden.
    En na het lul verhaal over massa vernietigings wapens hebben ze er snel van gemaakt dat ze er zijn om vrede te brengen.

    Ik sluit de echtheid van dit filmpje in iedergeval niet uit.
    En als je net iets teveel weet leggen ze je zo om.
     
  14. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vast allemaal EEEN groot complot. De maanlanding, het WTC, en de tsunamie in Azie is vast ook n scène gezet!

    *sarcasme*
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je niks zinnig heb je te zeggen zeg dan niks.

    Als je alles hebt bekeken begin je toch te twijfel of er geen complot is. Dat er zo maar een vliegtuig kan verdwijnen voor het pentagon is heel raar.
     
  16. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet de bijlmerramp en de vogelgriep niet! :cool:

    ik heb heel de film bekeken, en een hoop is nogal vergezocht (raket afgevuurd vanuit de neus van een vliegtuig..?) een hoop andere dingen zijn eenvoudig te verklaren.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  17. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    waarom is bin laden links... en schrijft hij met rechts?

    of is dat een leugen? dat hij links is
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    zoals....?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou begin maar dan
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar waar het ''vliegtuig'' is die zogenaamd het pentagon ramde.
     

Deel Deze Pagina