1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Check t is gewoon 1 van de 2 vliegvelden van washington (tegewoordig is het pentagon volgens mij verboden luchtruim zodat een scherpe bocht nodig is om het te ontwijken
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    He floris, je wil toch niet zeggen, dat ze niet tevreden waren over de geleverde renovatiewerken van die aannemer , en dat ze er daarom maar een kruisraketje hebben tegengepleurd zodat die gast opnieuw moet beginnen .;) :+
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    geniaal 8)
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het zoals altijd roerend met je eens (heb je niet voor niets een jaar terug erend gequote in men sig ;), staat er nu nog trouwens --> tijd gaat snel haha)

    anywho ik heb loose change nu al een paar keer gezien en ben er volledig van overtuigd dat het door de amerikaanse overheid is opgezet (note: dat zegt dus niet dat bush er wat mee te maken had!!!).

    kijk ook even hier: Conspiracy Central Forum

    hier: Torrent tracker 1

    en hier: torrent tracker 2

    voor de overijverige modjes (ja jullie weten wel wie ik bedoel ;) :+) deze trackers schenden geen copyrights en zijn dus legaal...


    TIP: download martial law 911 ook!!!
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    freaking f*ck... post ik eindelijk weer een keer maak ik er een dubbelpost van lol... :p
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Van wat ik weet uit een goed ingelichte bron is dat de israelische , duitse , franse , engelse en belgische veiligheidsdiensten amerika al ruimschoots op voorhand hebben verwittigd dat de al quaeda een aanslag in amerika aan het voorbereiden waren , en dat er hier sprake zou kunnen zijn dat men het met vliegtuigen wou proberen .
    Ik denk dat de veiligheidsdiensten eerder dachten aan het type van kleine tweemotorige vliegtuigjes en geen bakbeesten zoals die boeings die nu gebruikt zijn .
    Groot feit is en blijft echter dat de amerikaanse veiligheidsdiensten deze verwittigingen van hun collega's echter in de wind geslagen hebben met de noodlottige gevolgen van dien .
    Nu rest er nog een andere vraag , negeerden de amerikaanse veiligheidsdiensten de waarschuwingen van hun collega's opzettelijk omdat ze dachten dat ze onkwetsbaar waren en er hen echt niets kon gebeuren , of deden ze dit speciaal zodat ze na een eventuele aanslag de handen vrij zouden krijgen om het land dat allang in hun vizier lag eens goed te kunnen aanpakken.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor dat 2de
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook idd, dus dat maakt al 2 getuigen dat het WTC toch egt weg is.:+

    En ook een kennis van mij werkte in een WTC gebouw naast de 2 torens, normaal werkte ze in 1 van de 2 torens, maar die week had ze een cursus in een ander gebouw. Ze had dus egt geluk, maar die heeft er echt een trauma aan overgehouden. Ze heeft al die mensen zien springen enzo. Als je er over begint barst ze gelijk in tranen uit.
    Ik had er eerst nooit zo over nagedacht, van hoe het nou geweest moest zijn. Volgensmij beseft ook niemand hier hoe erg het geweest moet zijn (die dat ik ze dat kwalijk kan nemen; ik ben daar ook een van). <dit was klein beetje offtopic, maar moest het even kwijt>
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    You are not alone my friend .;)
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
  11. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    michael moore zen documentaire: fahrenheit 9/11 is ook zo iets. Nadat je gekeken hebt, denk je echt dat dit allemaal opgezet spel is van de regering bush ma tjah, wie kan iets bewijze? :)
    kheb het nooit voor bush gehad, meer een showmanneke
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    doet me allemaal beetje denken aant verhaal van MGS 2 met de "patriots" zoon vet verhaal!
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had rtlz een link gestuurd naar dat filmpje, en het schijnt dat ze het erover gehad hebben!

    Echt vet dat ze naar me mail hebben gekeken, als het waar is. Ik had het ook maar van een vriend gehoord.
     
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook die 2e docu gezien, die flashes boven het 2e gebouw wtf zouden dat geweest kunnen zijn ?

    edit: een betere versie van Loose Changes, met nieuw duidelijker materiaal klik
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  15. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    respect*)
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    ben hem ook even kijken
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    In de beginpagina's las ik dat veel mensen denken dat het video-edit is, maar heel veel is geen video-edit. Veel fragmenten kan ik me nog herinneren van 11 september zelf die zo terugkomen in de documantaire. Bovendien frapant dat vlak voor 11 september ook daadwerkelijk wetswijzigingen zijn doorgevoerd en verzekeringen zijn afgesloten.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    ja als dat echt gebeurd is zoals die 3.5 miljard verzekering is heel heel erg vaag

    zit nu op 56 minuten en heb wel een aantal dingen die ik nog niet geloof of waarvan ik denk dat het nep is:

    je ziet bij 1 beeld dat er van achter de camera een vliegtuig het wtc invliegt. dit lijkt wel een 3d model. zal nog even het tiidstip noteren

    Ook zie je ontploffigen in het wtc als het naar beneden gaat. echter deze worden ingezoomd, lijkt me ook een beetje vaag.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is daarna met de comp gedaan (daardoor verslecht de kwaliteit ook) dus zo vreemd is dat neit.
    ik wil niet zeggen dat ik het allemaal geloof maar conspiracies ownen de shit!
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread is nu opeens wel weer populair door die oude link...
    Zelf denk ik ook dat de WTC aanslagen(iig deel) echt waren, maar die op het Pentagon in scene is gezet door de overheid en dat mini-kratertje in Pennsylvania is natuurlijk nooit van een vliegtuigcrash.
     

Deel Deze Pagina