Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn licht vormen van tearing op LCD tv's ('normale' TV's weet ik niet). Het is niet echt storend maar het is er wel! Ik weet niet of dit met een patch te verhelpen is (wat ik betwijfel). Ik vraag me af of we dit terugvinden in reviews van de game...
     
  2. corpsman

    corpsman Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    @Seda

    Het is een benq dv 3750, het aanpassen van de resolutie helpt niet, 1080i/720p, ik heb het bij beide. Ik ga de lcd van component af halen en kijken of het ook met scart optreed.

    Het effect is ook te zien in deze trailer:

    http://www.1up.com/do/download?cId=3140425 <-- 2e film van boven.

    Let op de blauwe lijn van de hud, die verschuift soms in "blokjes". En dat is exact het effect wat ik zie. Maar dat trekt zelfs door in het kleine video schermpje rechtsboven in de hud.

    Verder op dit puntje na: een topspel:) het beste deel in de GR serie voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Op mijn monitor heb ik nergens last van. Zou het aan de reactietijd van de lcd tv's kunnen liggen?
     
  4. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een paar foutjes tegengekomen:
    In het level waar je de president moet verdedigen zocht ik dekking achter een stuk kapotgeschoten muur van de ambassade. Ik wilde toen weer uit de dekking lopen maar zat helemaal vast.
    In het level dat je de tank en helicopter tot je beschikking hebt liet ik mijn manschappen wachten in het wachthokje bij de ingang van de basis. Toen ik de regroup order gaf bleef een soldaat in het hokje vastzitten (liep als een gek tegen de muur van dat hokje). Verder gaat de regroup in het algemeen niet altijd even soepel.
    In het co-op level Wharf heb je op een paar plaatsen een doodlopende inham met een stukje stenen muur. Als je tegen die muur aanloopt lijkt het of je er doorheen gaat/onderdoor gaat, maar dat kan uiteraard niet. Verder zie je soms wel eens een dode vijand spastisch stuiteren.
    De foutjes hebben niet echt invloed op de gameplay (behalve misschien die van de regroup), maar mogen er van mij toch wel uitgehaald worden. Verder niets dan lof over dit spel. Wat een topper!
     
  5. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me vrij sterk. Ik heb een Samsung LE-32-R-51M, die volgens Samsung een response tijd heeft van 8 ms. Dit is ook het enige spel waarbij ik, overigens vooral online, een lichte cvorm van tearing heb op het moment dat ik naar links of rechts beweeg. Nogmaals, het is nooit echt hinderlijk, maar het is er wel!

    Voor de rest een uitstekende game, wie weet schrijf ik zelf wel een review voor de fun! :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ DiamondX, ff spoilertje doen misschien?!
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom dan geen walkthrough en op de markt brengen en veel geld verdienen
     
  8. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler: informatie over bijvoorbeeld een boek, film of game, waarvan kennisname de spanning en verrassing kan bederven.
    Zal wel niets meer over de game posten :mad:
     
  9. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht nog steeds geen post, maarre op welke moeilijkheidsgraad moet ik beginnen? Hoeveel zijn er en wat zijn de verschillen? Thx
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er 2 en ik zou op normal beginnen. Als je op hard speelt krijg je namelijk niet de achievements voor normal, dus je zult nog een keer moeten dan.
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik jammer vind aan GRAW , waar is iedereen in Mexico City ?
    Het lijkt wel een Ghost Town ! :confused:
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok jij bent dus wat ze noemen een "gamerscore whore" :+
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Micheal T, daar kan ik mij ook wel iets aan storen ja. Maar aan de andere kant, dan kan ik ze ook niet overhoop schieten :+.

    @plazz, dat is de overtreffende trap van wat ik ben ;). Maar het is toch krom? Je krijgt voor hard net zo veel punten en dan kun je het daarna nog op een makkelijker niveau gaan doen om het spel echt 'uit' te spelen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je mag best wel wat posten ;)

    maar zet het dan wel in een spoiler:
    op deze manier ;)

    :D
     
  15. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima idee! :)

    Het is niet al te moeilijk omm een walkthrough te schrijven voor deze game hoor! Mocht ik zin krijgen om een walkthrough te schrijven dan stel ik hem na afronding gratis beschikbaar aan iedereen die er gebruik van wil maken. Helaas schrijf je dit niet in een kwartiertje, maar mocht ik er zin in hebben dan kan je hem over een tijdje verwachten! :)
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamerscore is NUTTELOOS als je er nou iets mee kon winne ofzo, maarja dat is dus niet, tis gewoon nutteloos
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    vind ik niet, het is wel een leuke toevoeging, het zorgt er ook voor dat je langer met een spel bezig bent / er langer plezier aan beleeft
    het is zelfs een beetje competitiever dan eerst; je wilt een hogere score dan een ander :D

    maarre...past dat niet beter hier?
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78597
     
  18. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge die gamerscore is kut. Wie het meeste geld heeft heeft de hoogste score. Ik heb pdz en halo2 maar daar krijg je al niks voor. Ik heb 600 punten alleen van pdz en je weet dat dat super veel is voor dat spel aangezien die vele achievements. Ik hem misschien 3 keer zo lang gespeeld als iemand met 3 verschillende spellen zoals cod2 en pgr enzo. daar is een achievement 100 punten. maarja..... Ik ga in ieder geval zekers veeeeel GRAWEN. Ik heb er egt zin in:9 :9

    BE AWARE .........D0NALD DUCK NL
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Weer een vraagje van mij dit keer over de grafische kracht. De gebouwen zijn deze net zo mooi als de gebouwen in pgr3. Echt mooi dat er nu echte gebouwen zijn in de games. niet van die 2d huisjes zoals vroeger
     
  20. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW RULES}:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina