The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de mainquest was iets van 20-40 uur. als je alle sidequests ook wilde doen was je tot 200 uur kwijt :)
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou....
     
  3. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @Wessiej, dat las ik vanmorgen al, ik kijk nu al uit naar die game, terwijl ik deeltje 4 nog moet spelen.

    Trouwens bedankt C H i L, voor al die links met informatie, ik heb nu echt het gevoel meer van de wereld van the elder scrolls te weten!
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit een paar screens op het net gezet. Hierbij zitten er mischien 2 die nog niet iedereen gezien heeft bijvoorlbeeld het guild HQ. Maar ach kijk zelf maar even! Ik heb verders alle screens op mijn pc staan die er maar zijn maar voor meer screens bekijk dan Chill haar photobucket link, daar staat namelijk heel veel media op.

    http://photobucket.com/albums/e119/STASKO/
     
  5. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Morrowind was het zo, als je een mannetje killde, je ging de stad uit, en dan weer in, dat het zelfde poppetje er weer stond...

    Is dit bij oblivion anders? Ik dacht in een preview te lezen dat als je een mannetje bijvoorbeeld killt of ziet doodgaan, dat je hem nergens meer zal zien (alleen wachters etc keren wel terug ergens anders in de wereld)

    Is dit juist?

    En blijven die dode ventjes de hele tijd liggen, of gaan die meteen weg, of langzaam?
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog 12 dagen te gaan toch..........daarna kom ik niet meer naar buiten en verdiep ik mij in dit inmense verhaal / deze game. Lijkt me leuk om gewoon dit spel te spelen eidelijk een spel dat echt lang mee gaat gaan en je niet op het zelfde uitkomt.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet nog steeds kiezen wat voor een char ik ga maken 8) Rogue, Mage of een Warrior.. moeilijk :cool: Zijn jullie er al uit?
     
  8. Pvt. Fenix

    Pvt. Fenix Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt Oblivion zo'n VET spel!
     
  9. Pvt. Fenix

    Pvt. Fenix Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt Oblivion zo'n VET spel!
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog geen keuze gemaakt.
    Zie het wel als ik de game in handen heb.
     
  11. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    @Arie_Bombarie
    In Morrowind kwam geeneen dood poppetje meer terug.
    In Oblivion zullen de belangrijkste characters alleen buiten westen
    raken en dus gewoon weer terugkomen.

    Dit is gedaan zodat je niet een cruciaal deel van het spel kan afkappen,
    zo kon je in Morrowind doordat je iemand had vermoord soms de verhaallijn
    van een guild of zelfs het hele spel niet meer halen.

    Zelf heb ik eens per ongeluk de gozer met wie je moest praten om met de
    Silt Strider te reizen (in elke grote stad was een Silt Strider die jou snel
    van plek naar plek vervoerde) vermoord en kon ik nooit meer vanaf Balmora
    reizen, heel irritant.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Alleen leuk als je WoW speelt. ;)
     
  13. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahhahaha.

    Hij is wel met gevoel voor detail gemaakt,
    inclusief serie, en die bind when pre-ordered is helemaal super :p

    Maar ik ga weer WoW spelen (nu ik het nog kan :p)
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is idd wel leuk.
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Joepie, ik heb het spel net gepre-ordered! (Limited Edition natuurlijk) :D
     
  16. Terrestra

    Terrestra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijdje geleden dit ook gepre-orderd. Vraagje blijven je slachtoffers liggen. Als je iemand hebt omgelegd en je komt later terug dat er nog wat ligt lichaam of een aantal botjes
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen de reguliere en de limited edition?
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik denk dat ik een Sorcerer klasse ga ontwerpen. Omdat Sorcerer's geen boekenwurmen zijn, maar een natuurlijke aanleg voor magie hebben ga ik dit nabootsen door hem de Atronach als sign te geven; hij heeft dan 2 tot 3 keer (of hoeveel het ook is) zoveel spellpoints als een "gewone" magier, maar kan zijn spellpoints niet regeneraten door te rusten. Je hebt dan drankjes nodig om het weer aan te vullen. Je hebt met deze sign ook 50% kans om de magische aanval van een tegenstander te "converteren" in bruikbare spellpoints voor je eigen character.

    Omdat hij een Sorcerer geef ik hem ook beperkte wapen en harnas training mee (tis dus echt geen oud en miezerig ventje). Waarschijnlijk chainmail als bescherming; leer is te min voor hem en plate kan hij fysiek niet aan. Als wapen wil ik hem iets imposants meegeven; waarschijnlijk een 2-handed weapon. Bestaat er ook zoiets als een halberd in Oblivion? Zo ja, dan pak ik deze denk ik. Uiterlijk? "Boisterous"-> tattoo, kale kop, koel-calculerende blik in de ogen, sikje en een goed gebouwd lichaam en een arrogante air (kan ook wel weer een charmerend effect hebben op bepaalde mensen).

    Magie? Vooral Illusion is ver beneden zijn pijl. Ik denk dat ik hem voornamelijk op destruction (direct damage spreekt hem wel aan) en alteration (faster, smarter, stronger) richt, met een snufje summoning (demonen voor hulp summonen spreekt hem weer wel aan).

    Ik heb trouwens alle info uit Morrowind gehaald, dus ik weet niet niet in hoeverre dit alles in Oblivion op gaat.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    In Morrowind bleef ook alles liggen; wel in letterlijke zin, dus je ziet geen decay van het lichaam.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Collector's Edition:

    http://store.yahoo.com/take2store/elscivobcoed.html

    Bij de gewone versie krijg je die spulletjes (pocket, DVD en coin) dus niet erbij. Er zijn dus geen extra game features toegevoegd ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina