Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal gerust al is een keer gepost zijn maar kan ik de sensitivity instellen???
    En zoja waar kan ik dat doen??IK vind het nogal redelijk traag gaan en vooral online!
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu naast normal ook uitgespeeld op Hard en kmoet zeggen dat het helemaal niet zo moeilijk was... maarja... het was vermakelijk nog een paar x online gamen en deze game kan weer stof happen :p
     
  3. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de missie inmiddels opnieuw gedaan en kan nu wel via een loopbrug naar de overkant gaan om dat anti-air geschut uit te schakelen.Echter bij de shoot-out met die hely die daarop volgt nemen de bugs in het spel toe.De hely vliegt gewoon door gebouwen en bomen.Bij het onderdeel wat daarop volgt hoor ik geen geluid meer van m'n wapen (wel van m'n teammates) en zijn de bomen plat.Zijn dit nou bugs in het spel of is m'n xbox het langzaam aan het begeven.Voorheen bij het spelen van andere spellen heb ik nooit problemen gehad.
     
  4. XTENDER

    XTENDER DEFENDER BLENDER

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0


    http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650

    € 54,50

    € 56,50 inc. verzendkosten!!! dus zo op de stoep!!! voor zoeen laag bedrag!
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Please, óf doe het in een spoiler, óf nog beter, je post het in de Helpthread, want er zijn hier mensen die minder ver zijn dan jouw, en die niet willen weten wat je later allemaal zal moeten gaan doen. ;)
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ranked systeem gaat ongeveer hetzelfde als halo 2. Je hele team krijgt zelfde exp. voor een potje dus maakt niet uit hoeveel kills je maakt, als je maar wint. Je krijg ook meer exp als het andere team gemiddeld een hoger level heeft dan jou team.
     
  7. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    bij halo2 als je 1 eerste word van het verliezende team gaat er niks af bij jou;) ..
    en als je eerste word bij het winnende team die krijgt meer exp. dan de laatste van het winnende team;)
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    moet weer ff spelen zit vast bij de 1e donkere missie
     
  9. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd hetzelfde probleem gehad. Je moet je tanks zo ver mogelijk door laten rijden. Als het goed is zie je rechts dan nog 3 rode ruitjes (die je zelf onmogelijk neer kan schieten). Zorg dat je tanks die 3 vijanden vernietigd en dan krijg je een checkpoint en heb je de missie bijna gehaald.

    _0/
     
  10. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hee mannen ff een vraag:

    weet iemand hoe je bij ranked matches een vaste kamer kan maken. heel de tijd als je er 1 maakt word je als het spel is afgelopen in de main menu gezet. waardoor je weer een nieuwe kamer moet maken.

    gister zat ik in een kamer die steeds terug keerde in de lobby. en het was een ranked match.

    alvast bedankt
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel gehuurd bij de videotheek. Ik heb sinds kort een hd-beamer en echt waar die samen met GR:AW; ik ben echt nog nooit zo weggeblazen door een game!!! Ik heb samen met een kameraad echt uren zitten spelen en echt van elke seconde genoten. We hadden ook totaal geen haast om de levels uit te spelen, het is echt een genot om een beetje rond te struinen en op zo'n maf mogelijke manier de tegenstanders om te leggen. Dit is echt een next-gen gevoel, een game als PDZ kan vergeleken hierbij toch direct de prullenbak in?

    CoD 2 was leuk echt, maar dit is voor mij de eerste next-gen game :)
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    hij speelt dan ook in 2013 he:cool:
    zal weer s beginnen
     
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de auto launch aanzetten ! Dan ga je na de game gewoon weer terug naar de lobby. *)
     
  14. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW STAY OR GO?

    Heren, ik ben het met jullie allen eens dat GRAW een geweldig goed spel is en met trots next gen genoemd mag worden. De eerste week zul je overdonderd zijn met het spelen van het spel. Het ziet er adembenemend uit, speelt lekker, heeft vele online functies, een goede campaign mode... niks te klagen dus.

    Behalve een aantal punten. Het doet me pijn in mijn hart om deze problemen nu al samen met vele online vrienden geconcludeerd te moeten hebben.Echter zijn het de essentiele punten voor online replay waarde.

    Probleem 1: Je kan niet met je vrienden samen ranked matches doen.
    Probleem 2: De spelmodi in ranked matches kan je zelf aanpassen dus je weet nooit direct wat je gaat spelen. Iedereen kan in zijn eigen lobby zijn eigen voorkeuren naar voren brengen.
    Probleem 3: Het "party systeem" uit Halo2 ontbreekt. Je kan niet met vrienden lekker in 1 lobby blijven en constant automatisch gematched worden met andere spelers. Je moet zelf van lobby veranderen om andere spelers te zoeken.
    Probleem 4: Leuk hoor, al die achievements, maar je mag zelf opschrijven hoeveel kills, headshots en heli's je neergehaald hebt want dat registreerd het spel niet zichtbaar voor jou.

    GRAW is een geweldig goed spel met 1 groot minpunt en dat is het ontbreken van het party systeem uit Halo2. Als dat er in gezeten had was dit spel een blijvertje geweest. Ik zal het spel denk ik helaas niet al te lang spelen en ik denk velen met mij..
     
  15. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem 1: Het is jammer idd. Ze hebben dit gedaan denk omdat je anders makkelijk je rank hoger kan krijgen door samen met je maat ff tegen elkaar te spelen en elkaar de hele tijd te laten winnen. Je kunt trouwens wel met elkaar spelen door gewoon 1 een kamer te laten maken en de andere te laten zoeken, het is een beetje krom ik weet het maar het is een manier. En de hele reden waarvoor ze de hele met vrienden ranked matches spelen optie hebben uigeschakeld heeft geen nut meer omdat je wel met je vrienden ranked matches kunt spelen via een andere weg. Maak dan een optie dat je meteen elkaar kunt inviten :confused:

    Probleem 2:Waarom is dit een probleem ? Ik bedoel bij halo 2 kon je ook alles aanpassen...het enigste wat je niet kon aanpassen was welke map je wilde spelen. En je kunt altijd met elkaar afspreken of je wel of niet granaten er in doet.

    Probleem 3: Helemaal mee eens ! Ik vind dat dit de beste manier is om online ranked matches te spelen. Ze zouden er een soort standoor van moeten maken. Nadeel hierbij is dat je die mateloos irriterende host hebt.

    Probleem 4: Op de ghost recon site staat dat er nog scoreboards komen. Ik hoop dat ze het daarbij zetten. Anders is het gewoon minder idd het is gewoon leuk om te weten wat je allemaal hebt behaald.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  16. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen probleem dat je alles kan aanpassen. Dat is zelfs een voordeel. Echter in ranked matches moeten er standaard regels zijn. Althans dat is wat ik denk. Alleen op die manier krijg je objectieve leaderboards van mensen die hetzelfde speltype gespeeld hebben. Een host kan nu instellen of er wel of geen drones zijn, wel of geen friendly fire, hoelang het potje duurt, of er class modifiers zijn ja of nee..

    Kortom, de host bepaald het speltype, en dit moet het matchmaking systeem doen.
     
  17. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee.

    Ja omdat je eigenlijk alleen punten krijgt voor je winst of verlies. Verlies je in een potje last man standing en laat de host nou net supergoed daar in zijn. (gaan er eigenlijk punten af als je verliest ?)

    Nee omdat je anders weer van die voorgekouwde matchmakings krijgt en je hele petities en klaag mailtjes moet sturen wil er us een update komen.

    Dus eigenlijk twijfel ik nog of dit goed is, ik bedoel laten we eerst ff kijken hoe het allemaal loopt, de game is net een week uit. Misschien is ubisoft wel supersnel met updates (in vergelijking met Bungie |:- ).
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ok online is soms moeilijk om een fatsoenlijke game te vinden maar kom op man, als jer geen hebt gevonden heb je ook echt iets! vrijwel elk potje wat ik speel is intens!
     
  19. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ze hebben al een update aangekondigd voor South Paw, dus het lijkt goed te gaan. Vergeet niet dat ze ook bezig zijn met de versies voor andere consoles, dus ze hebben het nog wel druk (zeker als het klopt dat er een PS3 versie komt ...)
     
  20. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom vind ik ook dat we eerst nog even moeten afwachten inplaats van nu al te gaan twijfelen aan dit spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina