Probleem 1: Het is jammer idd. Ze hebben dit gedaan denk omdat je anders makkelijk je rank hoger kan krijgen door samen met je maat ff tegen elkaar te spelen en elkaar de hele tijd te laten winnen. Je kunt trouwens wel met elkaar spelen door gewoon 1 een kamer te laten maken en de andere te laten zoeken, het is een beetje krom ik weet het maar het is een manier. En de hele reden waarvoor ze de hele met vrienden ranked matches spelen optie hebben uigeschakeld heeft geen nut meer omdat je wel met je vrienden ranked matches kunt spelen via een andere weg. Maak dan een optie dat je meteen elkaar kunt inviten
Probleem 2:Waarom is dit een probleem ? Ik bedoel bij halo 2 kon je ook alles aanpassen...het enigste wat je niet kon aanpassen was welke map je wilde spelen. En je kunt altijd met elkaar afspreken of je wel of niet granaten er in doet.
Probleem 3: Helemaal mee eens ! Ik vind dat dit de beste manier is om online ranked matches te spelen. Ze zouden er een soort standoor van moeten maken. Nadeel hierbij is dat je die mateloos irriterende host hebt.
Probleem 4: Op de ghost recon site staat dat er nog scoreboards komen. Ik hoop dat ze het daarbij zetten. Anders is het gewoon minder idd het is gewoon leuk om te weten wat je allemaal hebt behaald.
Laatst bewerkt: 15 mrt 2006