1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal wat ik er van vind

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 22 nov 2002.

  1. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar deze hoor ik vaker en vind ik echt ....... [vul maar in]

    je kunt beter zeggen dat UT2k3 op UC lijkt, want ze zijn eerder met UC begonnen
    UT2k3 is dus eigenlijk een rip-off van UC dus geen wonder dat ze op elkaar lijken
     
  2. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop UC bij xbox live!
     
  3. freek_ikke112

    freek_ikke112 Cypher

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betekend lagt (zal wel een domme vraag zijn maar toch)
     
  4. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    laggen betekent dat er soms even wat slowdowns zijn
    dit kan door je computer gebeuren (de FPS zijn even wat minder zodat even alles blijft hangen) maar dit kan ook online zijn waardoor je gewoon kunt gaan schieten maar je niemand raakt (een soort bullettime die alleen voor jou geldt 8) )
     
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    dat ie stottert tijdens het spelen of zelfs een paar seconden het zelfde beelt krijgt = dus kut spelen.
     
  6. freek_ikke112

    freek_ikke112 Cypher

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx man
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: Re: Unreal wat ik er van vind

    Waarom komt UT2k3 eerder uit als UC en vind ik UT2k3 op sommige vlakken gewoon beter en voelt UC toch nog wat gerushed aan, bv. voertuigen eruit en soms wat slowdowns
     
  8. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan die framedrops ook gewoon zien als dit

    ut3k prijs: 40/50 euro
    min 128mb vid card: 200+ euro
    p4 2gig+: 400/500 euro
    etc.

    prijs ut3k spelen zonder framedrops: min 2000 euro

    prijs UC spelen op Xbox met HEEL af en toe framedrops: 330 euro

    WAT ZEIKEN JULLIE NOU!!!!
     
  9. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat UC tegelijkertijd met Xbox Live uit moest komen
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ja dat snap ik, maar wat ik niet snap is dat ze dan unreal 2k3 sneller kunnen maken en ook nog beter (op sommige vlakken) dat zou toch betekenen dat uc super zou moeten zijn.
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    eigenlijk loopt ie soepeler op de xbox dan op een pc. het spel is ook begonnen als UC voor de xbox en niet als ut2k3 voor de pc, pas toen uc drie kwart af was zijn ze begonnen met porten voor de pc...
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    kleine verschillen dus idd. niets bijzonders. maar k vond morrowind op de pc ook zuigen en op de xbox ben ik er aan verslaafd nu.

    dus ik hoop dat et op de xbox wat anders is. zal wel denk ik. dat een vriend op een knopje kan drukken en zo kan joinen, dat zijn wel leuke dingen.

    daarnaast wat men zit te zeiken over voertuigen en framedrops kan ik heel goed inkomen. voor 60-70 euro verw8 je toch wel wat.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  13. freakonick

    freakonick Guest

    UC GAAT DIK ROELEERE:D 8)
     
  14. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen UT2003 en UC?

    One spot where Championship differs a lot from Unreal Tournament 2003 is in the way it handles the game's different characters. In UT2003, each character had his or her own set of stats in a few categories and a preferred weapon, but this came into play only when that character was being controlled by the computer.

    In Unreal Championship, the characters' different skills and affinities come into play even when you're controlling the action. There are a handful of different races, and the manual is annoyingly vague when it comes to the differences, but the basic gist is that robots can jump high, the Egyptian-looking anubans earn adrenaline (which is used to execute certain special moves) faster, and juggernauts are the slow, tough guys. In addition to that, each individual character in the game has a weapon preference. The character will start with that weapon every time he or she spawns, and further still, there are three affinity types that give the player a higher ammo maximum for that weapon, increased attack power, or a higher rate of fire.

    De verschillende skills en eigenschappen van de characters zijn dus meer merkbaar in UC dan UT2003.

    De game heeft 45+ characters BTW!!!
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb dus de ntsc versie van unreal en hij werkt perfect met de pal versie over xbconnect.
     
  16. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me cool..online gaan..heb je alleen xboxconnect ervoor nodig
    en breedband?:confused:
     
  17. Xbox is RAW

    Xbox is RAW The Rock

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ga deze NIET kopen kheb ut2003 al
     
  18. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UT op m'n pc ..speel het echt VEEL..ik koop UC voor
    mijn XBOX :)
     
  19. SnipeR nr 1

    SnipeR nr 1 Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0


    Mis, unreal 2003 lijkt op unreal championship, men is nl pas beginnen met het ontwikkelen van 2003 toen UC al bezig was!!!

    Oh ja, fallout, ik heb gelezen dat er wel degenlijk verschillen zijn, (niet veel)
    maar UC heeft iets meer dan 2003, heb ik gelezen.
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    nou ik vind unreal 2003 soms toch beter dan uc dus die veranderingen hadden ze beter ook door kunnen voeren in uc.

    Dus daarom blijf ik unreal 2003 als origineel zien.
     

Deel Deze Pagina