1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

  1. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik het ook ga kopen. U mag mij toevoegen.
    Het spel lijkt me leuker dan DOA4 waar het meer gaat om snelheid. Iemand die beide heeft en een keuze kan maken?
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ze beiden, zou er ook geen van willen missen, moeilijk om te vergelijken, maar als ik echt moest kiezen, dan toch DoA :eek:
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Inderdaad! Ik had daar gisteren ook een ontzettende, grote, dikke kluif aan! Ik had 5 rondes gewonnen en in ronde 8 werd ik even helemaal afgemaakt, kon ternauwernood staande blijven de match winnen!
     
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik ben na 12 winnende matches in career mode opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk mijn naam verkeerd had geschreven!

    er stond Benhamin ipv Benjamin. Die kut kleine lettertjes ook bij het invoeren van je naam:p

    Maar iedereen mag mij toevoegen om online FNR3 te gamen (Of andere games die ik heb) maar ik zal pas veel online komen als ik de career mode heb uitgespeeld. Eerst een beetje oefenen en me poppetje sterker maken!

    Gamertag: ThaBEN
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je trouwens wel gelijk in, ik heb een gewone TV zo'n oude :p van ja ik weet niet...misschien 25" omgerekend, iets in die richting, maar als ik er 3 a 4 meter bij vandaan zit zijn die lettertjes echt TE klein en te wazig, dan moet ik echt op 1 meter afstand gaan zitten wil het een beetje leesbaar zijn.

    Maar ja, boeit verder ook niet :p
     
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag bij 4 game stores geweest,en werkelijk geen van allen had deze game in huis :)

    Edit:Heb hem net besteld bij Gcshop.
    FN3 games kunnen mij toevoegen :p
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  7. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game vanmiddag halen, ben echt benieuwd. Laadtijden moeten echt lang zijn toch?
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het gaat, eerlijk gezegd valt het mij niet zo erg op dus dat is een goed teken. Maar als je erop let klopt he wel. Ofjah de tijden zijn niet lang maar het zijn er veel achter elkaar zeg maar.
    Maar gelukkig worden laadtijden voorzien van muziek of info dus dat doorbreekt het een beetje.
     
  9. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    BlueEyedNigga, wellicht weet jij dit dan? (or anybody)
    "Create Rivalries - Establish intense rivalries of your own by intimidating opponents before the big fight with heated press conferences, trash talkin', and fights at weigh-ins."
    waar kan ik dit onderdeel vinden? heb inmiddels de manual erop nageslagen, maar daarin kon ik er nix over vinden... op amerikaanse sites staat, dat je dit krijgt wanneer je tegen een rival moet vechten, maar dat heb ik gister gedaan, maar kreeg geen optie ofzo om naar een persconferentie te gaan... op de nederlandse site van ea staat zelfs dat je het zelf moet kiezen om rivalen te creeren...

    nu heb ik dus wel een rival, maar geen idee hoe ik deze gekregen heb, laat staan dat ik weet hoe ik ermee om moet gaan... is deze optie verwijderd uit de europese versie? of zie ik iets over het hoofd?

    dan nog iets anders, als de beide boxers zijn opgekomen, is het dan juist dat meteen het gevecht begint? op de een of andere manier lijkt het beeld ietsje te haperen, alsof het een scene overslaat steeds... mijn vermoeden is dat de boxers hier oorspronkelijk tegenover elkaar gezet worden en zeg maar even een keer met de handschoenen tegen elkaar slaan, zo'n intimidatiemoment van een paar seconden... ligt het nu aan mijn versie, of zit het er gewoon niet in?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  10. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem afgelopen nacht besteld en betaald bij gcshop, dus ik hoop hem deze week nog binnen te krijgen. Als ik hier alle reacties zie zal ik er geen spijt van krijgen:p Kijk er iig erg naar uit:)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    daar kun je wel vanuit gaan

    ik ga vanmiddag ook maar eens kijken voor dit spelletje ik heb me vermaakt met de demo (jammer van die ernsige bugs! maar ik wil jullie online wel eens tegen de vloer zien kijken... haha
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Het enige verschil tussen een normale match en een rival match zijn een paar cutscenes. Ook de persconferentie stelt niets voor. Dus je zoekt iets wat niet bestaat. Boksen kan je, niets anders....
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ow, okeej, tx dan :mad: ik had gister een rival match, maar geen extra scenes gezien!
     
  14. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    FN3 staat nu in de Marko folder voor €50 incl.
     
  15. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, vanaf vandaag te koop idd :D
     
  16. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan moet ik morgen maar eens die kant op rijden!
    Lijkt me een vette game en aan de reacties hier te lezen ben ik niet de enige.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij de m Markt in ede was hij 59 ik heb m toch laten liggen...
     
  18. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, was toch 58 euro terwijl heel duidelijk het plaatje van de xbox360 in het krantje staat. Er staat bij: bijv de xbox360 versie: 50 euro :?
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    waar is die promoter , The King eigenlijk goed voor ?
     
  20. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    heart he :D, is gewoon de cheap one + 3heart points per training
     

Deel Deze Pagina