BlueEyedNigga, wellicht weet jij dit dan? (or anybody)
"Create Rivalries - Establish intense rivalries of your own by intimidating opponents before the big fight with heated press conferences, trash talkin', and fights at weigh-ins."
waar kan ik dit onderdeel vinden? heb inmiddels de manual erop nageslagen, maar daarin kon ik er nix over vinden... op amerikaanse sites staat, dat je dit krijgt wanneer je tegen een rival moet vechten, maar dat heb ik gister gedaan, maar kreeg geen optie ofzo om naar een persconferentie te gaan... op de nederlandse site van ea staat zelfs dat je het zelf moet kiezen om rivalen te creeren...
nu heb ik dus wel een rival, maar geen idee hoe ik deze gekregen heb, laat staan dat ik weet hoe ik ermee om moet gaan... is deze optie verwijderd uit de europese versie? of zie ik iets over het hoofd?
dan nog iets anders, als de beide boxers zijn opgekomen, is het dan juist dat meteen het gevecht begint? op de een of andere manier lijkt het beeld ietsje te haperen, alsof het een scene overslaat steeds... mijn vermoeden is dat de boxers hier oorspronkelijk tegenover elkaar gezet worden en zeg maar even een keer met de handschoenen tegen elkaar slaan, zo'n intimidatiemoment van een paar seconden... ligt het nu aan mijn versie, of zit het er gewoon niet in?
Laatst bewerkt: 14 mrt 2006