1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond naar Opgezwolle :9 (Paard, Den Haag)

    Ik vond nederhop zo slecht, maar enkel omdat ik alleen naar rock enzo luisterde en een onwijze afkeer kreeg voor nederhop door types als Lange Frans & Baas B, Ali B e.d.

    Maar dat is dus veranderd, Opgezwolle en Duvelduvel vind ik erg goed, eerste keer dat ik ze zie vanavond (Opgezwolle, Duvelduvel helaas niet).
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zat zonet ook ff zijn nieuwe album te luisteren, sommige nummers zijn echt te wreed, maar helaas zijn de beats vaak net iets te hard en hoor je zijn stem er bijna niet overheen, dat vind ik zonde, wel een geode cd, maar helaas niet zo goed als die van Opgezwolle en Lange en Baas (nu niet zijken lange en baas zijn best ok :p )
     
  3. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook vanavond naar het paard
    duvelduvel heb ik al 3 keer gezien
    opgezwolle wordt ook mn derde keer
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lange en baas niet niet best ok ;) :p
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik weer eens naar 0118-Vier luisterde wou ik toch nog een keer melden dat zij echt de beste zijn. Die gasten zijn echt ziek. Zijn gewoon de beste Nederlandse rappers, klaar uit.

    Hier wat nummers voor het geval er interesse is, zodat ik de 2 CD's kan uppen. (Ze zijn ziek!)

    Rookpauze (Dit nummer is zwaar chill als je space bent!)

    Ik blijf Rijmen

    Overval (Dope Hook!)

    Ze zijn gewoon de beste! lol
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn goed, maar beste niet schat :):

    Zit nu naar wat Osdorp Posse te luisteren, leipe muziek 8)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ossdorp is aso. Maar 0118 is gewoon de bom. Ze zijn natuurlijk ook al een stuk doper in mijn ogen omdat ze uit Zeeland komen. Ze representen Zeeland dan ook heel veel. Maar ze zijn gewoon tering goed. Ik luister niet veel Nederhop maar beter dan 0118 heb ik nog niet echt gehoord. Opgezwolle en THC etc. verre van.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ossdorp is idd niet echt hoogstaande rapmuziek.. 8)

    Opgezwolle is echt wel doper dan 0118.. THC ga ik niet over beginnen, want dat is écht kloteherrie.. Die denken echt dat ze G-Unit NL zijn.. :')
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd THC is zielig, lange vind ik nog steeds de bom ook al issie gewoon TE commercieel geworden, Nega vind ik ook erg goed, Opgzwolle is ook master ik vergeet vast nog wat lui mja :p
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lange Frans kán echt goed rappen, ben ik van overtuigd. En ik vind Ik wacht al zo lang een goed nummer.. Maar al die mensen die om hem heen lopen en zijn anus likken, die verpesten het gewoon. Toen ze nog op de Straatremixes bezig waren, ging het nog wel goed, maarja, nu geilen de BrEeZah hoertjes op ze, en dan ga je vanzelf die kant op (kijk naar Mr. CameraGeil, Ali-B..)

    Opgezwolle click is helemaal über.. _O_ En Engel, dat is een rapper uit mijn stad, is ook erg dope, spit echte shit, en is nog relaxt ook als je met hem praat. Echt toffe gozer
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle hebben lekkere beats en dope nummers. Maar de raps van 0118 zijn way beter.
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad 0118 is vet, maar mijn favoriet blijven toch JimmyG en Special O\o/ :thumbs:
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    lol zag ze op konigninne nach in den haag... slecht:)

    maar ja het hele genre zuigt
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me toch af wat je in dit topic doet.. :{
     
  15. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    kijken hoe leeg hoofdig sommige xbw'ers zijn
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is er nou leeghoofdig, om in een topic te reageren, waarvan het het onderwerp iets is, waar je niet van houdt, en dan ook nog het lef hebben, om dat af te kraken.. Heb verdomme toch eens respect voor andermans muziek smaak..

    Getsie, het is veel te vroeg hier 8)
     

  17. Jij bent echt zo'n gluiperig alto mannetje met lange vieze ongewassen haren en helemaal in het zwart
     
  18. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    ja en jij bent een kip...


    muziek waar ik naar luister heeft ten minste inhoud:):
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle>0118 eerlijk gezegt

    maar ik ben fan van DuvelDuvel, voor mij kan het niet lauwer O-)
    en die FuriuzStylez zijn ook wel dope, (echt heel toevallig paar weke wat dinge gehoort van hun :))
    en THC, vind ik soms nog wel eens meevalle, maar ik kan die Rocks (toch?? ;)) voor geen meter uitstaan, doet alsof hij kan rappe, maar hij kan nog niet eens meisjes inpakke :confused:

    En JAWAT! :9, tis niet wat je ziet piet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina