Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jullie deden was ook geen discussie maar meer "zeiken" ;)

    psst... dit is een forum
     
  2. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    als je weet ik het hoeveel keer je mening geven en andere regels afkraken, discussieren noemt.....

    en dit is, voor zover bij mij bekend, NIET de 2e kamer
     
  3. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    mag ik zeggen dat je echt een geweldig talent hebt voor zeuren en niet lezen? je moet er je beroep van maken....

    die sommige hebben hun mening vertelt. punt. die gingen niet 5 pagina's volzeuren over die andere regels en hoeveel beter die zijn. er zijn meerdere mensen die goede argumenten gaven maar die negeerde jullie compleet en reageren daarop met een andere argument is bijna nooit voorgekomen.
    die sites die jij geeft zijn voor PRO. wij willen niet PRO zijn. gwon voor fun!!!
    jullie vinden die regels leuker maar wij niet.

    die regels zijn ook niet alleen bedacht door rox alleen btw... meerdere mensen hebben advies gegeven erover... en nog een btw: dit is niet het eerste en zeker niet het laatste toernooi dat rox opzet...

    als je gwon met goede argumenten kwam maar die hadden jullie niet. jullie bleven alleen maar 1 standpunt houden en dat was: onze regels zijn beter!
    dat is geen discussie (zoek maar eens op als je me niet gelooft)
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik geef je hier wel het voordeel van de twijfel... ik hoop alleen maar dat je, je echt vergist had.

    Darkraver: Nogmaals... dit toernooi hoeft niet zoals al die andere competities te zijn, Rox heeft dit toernooi bedacht, doet al het werk, dus hij maakt vanzelfsprekend de regels. Dat moet je nu toch wel duidelijk zijn... maar toch blijf je maar door zeuren. Wat is er nou ZO erg aan dat je met andere regels speelt, een spelletje is en blijft voor de LOLLLLLLLLLLLL. Get over it man.. ga niet de hele tijd zitten te huilen over een paar kleine dingetjes.

    Over die posts, zoals je links van deze tekst kan zien heeft niet iedereen 2000 posts. Maar los van dat.. je moet toch wel enig besef in je kop hebben zitten dat dit doorzeuren wat je doet niemand helpt. Jullie niet, omdat jullie nu al uit het toernooi zijn gezet.. en anderen niet omdat ze kotsmisselijk van jullie worden, ik weet in ieder geval dat ik dat word.

    Zoals je clanmaat hier onder al aangeeft, stop gewoon met posten, dan is iedereen blij. Jullie kunnen dan ergens anders met jullie pro regels gaan spelen tegen de beste clans!!! en wij kunnen hier dan verder een normale 'discussie' houden over mogelijke opmerkingen in de toekomst.

    Trouwens, ik ben verbaasd dat je dit discussieren noemt, dat punt is dit verhaal al lang gepasseerd. Wat jullie doen is proberen jullie eigen ideeen door te drammen in dit toernooi.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Raver, houd gewoon op met posten, dit is zinloos
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wow

    lama ik hou me mond wel aangezien iedereen elkaar helpt en niks begrijpt

    2de kamer sloeg op dat ze daar ook meningen herhalen en hun standpunten

    ik zie wle wat rox doet aangezien hij heeft georganiseert en prijzen heeft geregeld.
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    reken er maar niet op en ga gewoon verder met onze "PRO Gamingshit" lol
     
  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor alle overlast dsf zal niet meedoen en ik bemoei me niet meer met de regels vanaf hier stopt het geziek

    veel geluk allemaal.

    moge de beste winnen
     
  9. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel, en jullie succes op gamebattles.com ;)
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    we zorgen er trouwens nog wel voor dat we tegen de winnaars spelen van dit toernooi :p
     
  11. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    in de 2de kamer word en gediscussieert met argumenten om de andere over te halen. jullie deden dat gwon niet en wederom reageer je niet op de andere met hun argumenten. het enige wat je zegt dat we samenwerken enzo.

    geef een goed argument en verwacht een goede terug... dat is een discussie.... maar met jullie is het net een kappote grammafoonplaat die blijft hangen. de hele tijd hetzelfde zeggen. alsof we het na 1 keer nog steeds niet weten. plus: jullie zijn de minderheid qua mening. de meeste vinden de regels van rox wel goed. in 2de kamer moet het voorstel met de meeste stemmen aangenomen. begrijp je welke kant ik op wil gaan?


    en inferno... je moet nou niet bitter gaan doen. meedere mensen hebben al gezegd dat jullie niet goed bezig waren dus dit had je al eerder aan kunnen zien komen. een betere instelling en betere argumenten hadden dit allemaal kunnen voorkomen.
     
  12. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jullie dan van die winnaars winnen... zullen jullie wel teleurgesteld zijn dat jullie eruit zijn gekicked....
     
  13. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    jah kan nukesheel zitten wel goede clans in dus weet niet of we zouden winnen.

    end of story dsf is out good luck to the others.
     
  14. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een nieuwe PM verzonden.
     
  15. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Superstar NL ,LeOpArD , raoul ic , R-L3x is ook 1 team, we komen nog met de naam
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Staat erbij :)
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 team voor nieuwe poul :)
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Rox: Je moet er rekening meehouden met de aantal poules. Het moeten er 4 of 8 zijn. Want anders komt het tijdens de Knockouts niet uit! Dan is er een Team dat minder hoeft te spelen.

    EDIT: Bijvoorbeeld:
    5 poules is 10 Teams in Knockouts. Als ze dan allemaal hebben gespeeld blijven er 5 over. Dan is er dus een Team dat niet speelt en dus automatisch doorgaat.


    4 Poules is 8 Teams in Knockouts. Als ze dan allemaal hebben gespeeld blijven er 4 over. Dan nog een keer, blijven er 2 over. Dit wordt dan de finale!
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  19. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook pouls van 5 kunnen maken

    Nu is het toch zo dat nummer1 +2 doorgaan naar knockouts, en nummers 3+4 ook naar knockouts tegen andere nummers 3+4

    Als je dan pouls van 5 maakt blijft alles hetzelfde, alleen de nummer 5 van de poule is helemaal uitgeschakeld, is maar een idee
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt een wild card een 5de poul is goed 8 halen we dnek niet meer voor de 20ste pule 5 is een soort wildcard begreep ik en ik vidn dat ene goed idee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina