Ik geef je hier wel het voordeel van de twijfel... ik hoop alleen maar dat je, je echt vergist had.
Darkraver: Nogmaals... dit toernooi hoeft niet zoals al die andere competities te zijn, Rox heeft dit toernooi bedacht, doet al het werk, dus hij maakt vanzelfsprekend de regels. Dat moet je nu toch wel duidelijk zijn... maar toch blijf je maar door zeuren. Wat is er nou ZO erg aan dat je met andere regels speelt, een spelletje is en blijft voor de LOLLLLLLLLLLLL. Get over it man.. ga niet de hele tijd zitten te huilen over een paar kleine dingetjes.
Over die posts, zoals je links van deze tekst kan zien heeft niet iedereen 2000 posts. Maar los van dat.. je moet toch wel enig besef in je kop hebben zitten dat dit doorzeuren wat je doet niemand helpt. Jullie niet, omdat jullie nu al uit het toernooi zijn gezet.. en anderen niet omdat ze kotsmisselijk van jullie worden, ik weet in ieder geval dat ik dat word.
Zoals je clanmaat hier onder al aangeeft, stop gewoon met posten, dan is iedereen blij. Jullie kunnen dan ergens anders met jullie pro regels gaan spelen tegen de beste clans!!! en wij kunnen hier dan verder een normale 'discussie' houden over mogelijke opmerkingen in de toekomst.
Trouwens, ik ben verbaasd dat je dit discussieren noemt, dat punt is dit verhaal al lang gepasseerd. Wat jullie doen is proberen jullie eigen ideeen door te drammen in dit toernooi.
Laatst bewerkt: 17 mrt 2006