Relax voor je Kevf! Weet je ook of het een gecertificeerde calibratie is, zoals ISF? Dat zou helemaal chill zijn
Sinds ik mijn Oehlbach VGA verlengkabel heb heb ik weer super scherp beeld op mijn beamer, dat was het eerste dat mijn opviel. Maar er vielen mij nog een paar dingen op.
Ik heb de laatste weken met de component kabel gespeeld, en dan zie je dus wél even het verschil in kleur, en volgensmij ook in contrast, dat bereik lijkt net even wat groter met component stekkers. Het viel mij op toen ik die 720p clip van Natasha Bedingfield van de Marketplace keek. Deze had ik bekeken en gedownload toen ik de component stekkers aan de 360 en beamer had hangen, ik was erg onder de indruk van de mooie kleuren en contrasten in het beeld. Toen ik gister weer de video keek met de VGA stekker, was dat minder. Ik had meer een computer-feeling, dan cinema-feeling. Bij games heb ik het minder, daar viel het me niet op, alleen dat het allemaal net iets scherper is met VGA.
Ik ga beide verbindingen binnenkort echt is na elkaar vergelijken en ook foto's maken om te kijken of ik zo ook verschillen zie.
Kleuren vs. scherpte, I guess..
Klik om te vergroten...