1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.tele2.nl de samsung 760 + Abbonement van 10 p.m. besteld:)

    Maandag besteld, binnen 3 weken thuis bezorgd :| best lang wachten:|
    Hij is nu trouwens uitverkocht :p
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  2. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    las laatst dat ie pas in April uit zou komen. Wilde hem zelf ook, maar kan niet langer wachten omdat mn huidige mobiel versleten is. ik zal wel ff opzoeken waar het precies stond. Of weet je zekr dat ie deze maand uitkomt?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    d600 de gekste :)
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    D800 de mooiste :)

    Ik heb hem net binnen trouwens en hij is echt chique :) Supergaaf, ga er een hoop lol aan beleven denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al gehoord van de nieuwste telg in SE's walkman serie?

    De W950i
    [​IMG]

    De W950 heeft (helaas) geen camera, en of hij een memoryslot ondersteund is nog onduidelijk (en als het wel ondersteund wordt is het een memorystick micro). Maar hij heeft wel 4GB (!) intern geheugen, een zeer goede muziekspeler en een 240x320 pixel touchscreen tft. Verder heeft hij (natuurlijk) Quadband GSM ondersteuning, UMTS ondersteuning en een Symbian besturingssysteem met een opera browser. Verder zijn er nog leuke features zoals 3d game ondersteuning en FM radio, helaas nog geen WiFi.

    Het stijlvol vormgegeven apparaatje is 106x54x15mm groot en 112 gram zwaar en komt naar verwachting in het 3e kwartaal van 2006 uit. De voorlopige richtprijs is 600-700 euro (dit is aan de hoge kant en zal eerder dalen dan stijgen.)

    Of er ook een cameraversie komt is de vraag, ik hoop iig van wel en het lijkt me verder een erg gave telefoon.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi dingetje, zag hem in de Veronica Magazine staan :)
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Nieuwe motorola Razor V3 voor 145 euro. Goeie deal of miskoop?
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw, is dat niet die zwarte? Die zwarte heeft volgens mij maar beperkt geheugen. Die ander heeft een vriend van me in het zilver en hij is er wel tevreden over. Lekker dun. Alleen hij begint wel af te bladderen, dat is erg zonde. Voor de rest geen miskoop denk ik...

    Echt grappig trouwens met m'n D800. Iedereen zegt echt 'Wow, wat heb je daarvoor betaald?' 'Welke is dat dan?!' 'Supermooi ding'.
    Heerlijk :+ Nee, voorlopig ben ik er echt tevreden over. Niet alleen het supermooie design, maar ook aardig plat, groot erg scherp scherm en behoorlijk gebruikersvriendelijk. Alleen de toetsen bedienen is even wennen, maar dat gaat al een stuk beter :)
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja smaken verschillen. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met die D-800. Tering wat een mega grote telefoon.

    Beter had je gewoon de D-600 gehaald. Maar ja smaken verschillen he.
     
  10. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de D600 binnen, fijn toestel.

    Alleen een vraagje. Bij mijn D500 verscheen er als screensaver de tijd + datum op het scherm. Bij mijn D600 doet ie dat niet en ik kan in het menu ook niets ontdekken waar ik die functie mee zou kunnen activeren.
    Iemand een idee?

    Bvd
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Hij is een halve centimeter breder, maar wel 7mm dunner dan de D600. Maar inderdaad, smaken verschillen. Ik ben er nog steeds tevreden over :) Alleen de batterij gaat een beetje snel op als je 1280x1024-foto's neemt op 'haarfijn' :cool:
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doet hij dit wel, maar heb je dat niet door omdat de verlichting dan uit staat. Het is standaard zo dat hij na een X-aantal seconden gaat dimmen en dat dan het beeld uit gaat. Je kan ook het licht aanlaten staan maar dat gaat zeker ten koste van je batterij(die toch al niet echt lang mee gaat). Ik heb hem altijd gewoon staan dat ie na 15seconden gaat dimmen. Als ik de tijd wil weten, dan kijk ik wel op me horloge ;). Of je drukt gewoon op een willekeurige toets en dan krijg je ook een verlichtings scherm.

    Ik vind die D800 trouwens ook echt wel een koelkast hoor :9, als ik het vergelijk met mijn D600 dan ben ik echt blij dat ik de D600 heb genomen. Het enige wat de D800 meer heeft is dat je via dat UMTS met elkaar kan ''beeld'' bellen, maar net alsof je voor 1euro per minuut gaat zitten beeld bellen :+
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof een 2MP camera zoveel beter is dan een 1,3...
    Net alsof die halve centimeter breder zoveel uitmaakt...
    Net alsof je geheugenuitbreiding nodig hebt....

    Zo kun je nog wel ff doorgaan. Ik ben blij dat ik voor de D800 heb gekozen, jullie zijn blij dat jullie de D600 hebben genomen. Klaar. Boeien.
     
  14. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat eigenlijk met een VGA camera ? is dat te vergelijken met een 1.3 MP, of hoe zit dat?
     
  15. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? wat is precies een VGA camera, beter of minder dan een mp camera?
     
  16. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is heel laag, ze zetten er geen megapixel bij omdat die schrikbarend laag ik ik zou denken dat je dan 0.1 of 0.3 mp hebt oid
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA = 0.5 MP

    VGA = 640 x 480 pixels
    1MP = 1024 x 800 pixels (of iets dergelijks)
    2MP = 1600 x 1200 pixels (of iets dergelijks).

    Over de kwaliteit valt vaak niets te zeggen. Er zijn 1.3 megapixel camera's die beter zijn dan 2 megapixel camera's. Echter (2) megapixel camera's kunnen ook erg goed zijn (zoals bijvoorbeeld van sony ericsson's walkman serie).
    En VGA hoeft niet perse slecht te zijn, het is vaak gewoon klein. Mijn oude orange SPV c500 maakte kwalitatief heel goede VGA foto's. Ze waren alleen gewoon erg klein.
     
  18. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA=0.3 MP (Resolutie 640X480)
    Je hebt naar mijn weten maar 1 telefoon met 0.5MP en dat is de Nokia 8800 (resolutie 800x600). Nou kijk, het ligt er eigenlijk gewoon aan hoe goed de telefoon de kleuren onderscheidt, en of er een goede lens gebruikt is. Er is eigenlijk alleen een verschil in resolutie als je alleen kijkt naar de pixels. Het aantal pixels bepaalt in zekere zin niet de kwaliteit van de foto ;) Wel is er vaak bij een hoger aantal pixels ook een betere lens gebruikt.
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand een n-gage of weet iemand of de n-gage een goed ding is? n-gage qd wil ik maybe kopen
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    //bump\\ Is een sony ericsson K750I goed?Kan je er ook mediaplayer dus filmpjes op kijken>?<
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina