1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    44.49
    MT
    F50 gt
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die .71 van mezelf maar niet te pakken :mad:
    Zat net op een .91

    Nog even doorbikkelen, maar eerst eten :cool:
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    net zitten proberen weer, maar ik kan die kut f50 niet uitstaan, hij doet altijd wel iets wat ik niet wil :D
     
  4. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    :)) Maar dit heet nu omgekeerd redeneren. Het spel staat toe dat je gewoon een SG en een WB kan maken, iedereen heeft die optie.

    Dat jij het niet kan, tsja, dat is net zoiets alsdat ik geen rondjes in de 43 kan rijden of de F50GT niet onder controle kan houden. Ik kan ook geen WB maken (ook een enorme Bash), maar tsja, dat is de kunst van veel oefenen denk ik dan maar....
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Glitch: Een korte storing op een lijn.

    of in het engels:
    Pronunciation: 'glich
    Function: noun
    Etymology: perhaps from Yiddish glitsh slippery place, from glitshn (zikh) to slide, glide; akin to Old High German glItan to glide -- more at GLIDE
    1 a : a usually minor malfunction <a glitch in a spacecraft's fuel cell>; also : 2BUG 2 b : a minor problem that causes a temporary setback : SNAG
    2 : a false or spurious electronic signal

    het HOORT er dus niet te zijn, dus race eerlijk en gebruik het niet ;)
    anders benadeel je ook gelijk de mensen die niet manual rijden...
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe ver jij gaat.. maar er is een (on)geschreven regel in het racen dat je elkaar laat 'leven.' Als jij zover naar buiten komt bij uitkomen bocht, zodat hun de muur in belanden als ze niet remmen, dan ben jij fout bezig. En als er iemand voor jou ligt, en die stuurt in en jij steekt je neus er nog ff snel brutaal tussen, dan ben je ook fout bezig.

    Er is ook nog zoiets als eergevoel. Een snelle tijd rijden met shift glitch is niet moeilijk voor degenen die degelijk kunnen rijden. Maar als je zonder shift glitch een snelle tijd neer zet moet je, je toch beter voelen dan als je de SG wel gebruikt.

    Maar om het maar ff af te ronden, als je wil wallbashen en shift glitchen doe je maar met een andere competitie mee._0/
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij mist het hoofdpunt sowieso al, het is een competitie voor FUN, waarin het goed is dat je graag wilt winnen, maar dan zónder glitches en allerlei andere vormen van valsspelen. En als wij dat als regel bepalen, dan heb jij en anderen er aan te houden. ;)
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal verder niet gaan zeuren over mijn deelname aan deze challenge, dat maakt me echt geen zak uit. Ik heb geglitched, ja. Maar het was onbewust omdat ik er gewoon niet aan dacht.
    Wel vind ik dit een goede discussie. Stefan noemt het valsspelen. Ik niet. Ik ben het Margammon (spelling) eens: shiftglitchen is geen valsspelen. Valsspelen vind ik dingen doen in het spel die anderen niet kunnen. Dus bijvoorbeeld standbyen of modden zoals dat bij Halo 2 veel gebeurt. Maar shiftglitchen, iedereen kan het doen door ipv alleen op x nu tegelijk ook op b te drukken. Wallbashen geldt hetzelfde voor. Iedereen kan het doen. SVS maakte die vergeljking met echt racen, maar die gaat gewoon niet op. Je benadeelt niemand als je shiftglitcht of wallbasht, want alle toppers (Al die TTR gastjes die overal de leaderboards leiden) gebruiken het ook. Als iedereen het zou doen is er dus niks aan de hand. Als sommigen het wel en anderen niet gaan doen benadeel je inderdaad degene die het niet doen. Bij echt racen tegen elkaar is het inderdaad asociaal om je auto er "gewoon ff voor te gooien", de ander kan dan immers bijna niks doen en zal moeten remmen. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan online career omdat het alleen om beuken gaat.
    Dus het is zeker geen cheatten. Onsportief vind ik het ook niet echt. Bij RATC gaat het nu eenmaal niet om sportiviteit, terwijl ik vind dat het bij online career wel zo is. Want als je shiftglitchen gaat verbannen omdat sommigen het niet kunnen, moet je wallbashen verbannen, moet je afsnijden in de laatste bocht van de Nurburgring verbannen, en moet je eigenlijk ook Manual schakelen verbannen want daar ben je ook sneller door. Kortom: dan zie je door de bomen het bos niet meer. Het zit nu eenmaal in PGR3. En het is onzin om te zeggen dat het er eigenlijk niet in hoort, want in PGR2 zat het ook al en als Bizarre het had gewild hadden ze het er zo uit kunnen halen.
    Stefan heeft i.m.o. wel een punt door te zeggen dat het niet mag in onze competitie. Deze is opgezet volgens bepaalde regels en daar moet je je gewoon aan houden. Anders doe je niet mee. Mee eens. Maar je zegt dat deze competitie is gemaakt om spannende gevechten te krijgen. Dat kan toch ook mét SG? Als iedereen het doet is er geen enkel probleem, je cheat niet, je bent niet onsportief, maar iedereen komt wel hoger in de rankings. En aangezien er bij elke challenge zo'n beetje 6 á 7 Nederlanders in de top 10 komen kan dit dus alleen maar meer worden.

    Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:
    Ik vind dat shiftglitchen, wallbashen, afsnijden en alle andere "truukjes om sneller te gaan" mag, mits iedereen het kan. Dus echt cheatten mag niet maar deze dingen wel. In onze competitie is gezegd dat het niet kan, ok. Als ik bijvoorbeeld in de PGR3 Competitie 4e sta op zondagmiddag ga ik hem daarna ff rijden mét SG en pak ik misschien alsnog het WR. What's the point???

    Prettig Weekend allemaal :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, helemaal mee eens Gangster.
    Ik vind het ook geen cheaten, maar het mag niet in deze competitie, punt.
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    SVS had het met dat stukje niet over de SG;) ik had het over margamor zijn bochtenwerk wat irritaties van anderen tot gevolg had.
     
  11. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    Damn wat een tekst:p

    Serieus, je lult een heel verhaal op, en je zult ook best punten hebben, maar in deze competitie is shift glitchen niet toegstaan. Dat hele gedoe wat dan ook niet meer zou mogen, zal allemaal best, maar whats the point. Deze competitie zegt geen shiftglitchen, en soms wel of niet toegestaan van wallbash. Als je wilt e-mail ik de schrale ratc competitie van TTR wel naar je door, want die e-mails krijg ik om de 2 dagen binnen. Shiftglitchen en alles toegstaan, misschien dus een betere plek voor jou?

    En the point van het later toch nog het WR rijden, deze competitie is om te vergelijken hoe jij staat ten opzichte van de andere xboxworlders. Je mag gewoon shiftglitchen als je wilt hoor, maar dan doe je gewoon niet voor de top 5 van het xboxworld mee. Als je dat liever doet, dan hoef je hier toch niet te posten.

    Sorry als dit in druist tegen jouw mening, maar dit is gewoon mijn mening:eek:
    Tot maandag op school_0/ Binnenkort Lost kijken?


    Maar alsjeblieft, een week of 7 hebben we PRECIES dezelfde discussie gehad. Houd er nou toch eens over op. Shift glitchen is niet toegestaan in de XBW competitie, wel in PGR3 algemeen. Dat is toch niet zo moeilijk?
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  12. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    43.41
    kan nog gerust een halve sec van af.

    mss probeer ik t in t weekend nog eens
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    0:43.05

    3 hondersted achter FredKroket 8) Als ik dat geweten had was ik nog wel ff doorgegaan. Dan morgen of vanavond maar.

    Ik dacht ook dat ik wel ff de Online Career weer zou proberen.
    Eerste race op de F1 Challenge wordt 2x mijn achterkant weg getikt, en ik word 1x gebeukt. Resultaat: 4de, 60 plaatsen gedropped :mad: Toen wou ik mijn daling minimaal maken door een race te winnen. Ik start middenin het veld, en wordt na enkele meters vol in de muur gedrukt. Resultaat: 2de, 12 plaatsen gedropped :mad: Die Xbox staat dus nu uit.

    Ik werk over een paar uur de tijden wel bij. Ga nu eerst eten, en dan tennissen. Ik zal Stefan wel ff vakantie geven :+
     
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een sub-43... 42.98, maar ik hoop toch nog een iets snellere tijd te rijden... JP is die war nou morgen(Graw)?
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag ben ik er niet, dinsdag zijn we vrij, dus woensdag krijg je klappen :9 haha nee geintje. Ik zal je brood wel weer uit je handen tikken:9 Paas die challenge van TTR is door lijkt me wel lache, kijken of ik een beetje met hun mee kan komen.

    Het is ook niet zo moeilijk, ik zeg alleen dat het geen cheatten is, Jullie allemaal wel, klaar. En nou ga ik godverdomme slapen want ikmoet morgenochtend half 8 weer op om bij Blokker Tuinwinkel fokking schrale tuinmeubelen te gaan verkopen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de fok kan je het nou GEEN cheaten noemen? Het zit in het spel.. Bij GTA zitten tig cheats in het spel! Daar is het ook cheaten! Wat is het fucking verschil tussen die cheats en SG?! Je moet voor beide een toetsencombinatie invoeren (behalve WB), om het resultaat te krijgen. Dus hoe je het ook went(/d?) of keert(/d?), het is cheaten.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als wij het verbieden, dan is het wél valsspelen he ;) En zover ik weet praten we hier alleen over de de competitie die HIER gehouden wordt, en is het dus hier valsspelen. BUITEN de competitie heeft iedereen zijn mening. Ik vind het nog steeds BUITEN de competitie ook valsspelen, maar daar is een ander draadje over om verder te discusseren. :) Nu weer tijden posten please O-)
     
  19. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini verbetering... 42.93... maar verwacht dat een 41ér wel mogelijk is:p
     
  20. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik mis de essentie niet, daar ben ik het mee eens. Een competitie heeft nu eenmaal wat regels, en als dit de regels zijn, dan zijn het nu eenmaal de regels.

    Het ging mij meer om de "cheat" opmerkingen, waar ik het dus niet mee eens ben... zie verder Gansterdwerg voor de rest ;-)
     

Deel Deze Pagina