[DEMO] Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 30 mrt 2006.

  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Vol enthousiasme heb ik deze gedownload want ik was eerst 100% overtuigd dat ik hem wou halen. Maar begon de laatste tijd al steeds minder zeker te worden.

    En na het spelen is het duidelijk: Ik ben ontzettend blij dat ik hem niet gepre-orderd hebt. De graphics zijn opzich nog wel ok (HD) al vind ik ze niet altijd even realistisch (en dat vind ik jammer) maar qua gameplay is het gewoon ZOVEEEL minder dan de PC versie...

    In de tank kan je alleen maar het kanon bedienen als bestuurder. Vliegen als gunner is letterlijk als gunner je kijkt vaag. Ik mis dan de tv-guided missile en het feit dat ik gewoon in de cockpit wil zitten net zoals op de PC versie. Als je hem niet vergelijkt met de PC is het denk ik nog wel een leuk spel...
    Maar als je de PC gewent bent dan gaat dit tegen vallen, helaas. :mad:
     
  2. bilal

    bilal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    (")_(")
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem zojuist gespeeld. Speelt erg lekker hoor, verslavend!
    Alleen jammer dat het zo lang duurt totdat je eindelijk een server te pakken hebt.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Een demo hoort mij omver te blazen en dat heeft deze demo zeker niet gedaan. Grafisch wel aardig, maar ik viel er niet stijl van achterover. Het lijkt inderdaad op een opgesoepte Xbox game. Zeker niet lelijk, maar ook weer niet dat ik zeg "WAUW THIS IS IT!" . Zijn ugly low-res shadows trouwens tegenwoordig weer in ofzo? Graw had ze ook al. En Battle for Dune (3d RTS) van tig jaar geleden ook. ;) Ik verwacht gewoon grafisch meer van een 360 game. Verder speelt het wel aardig en ik ben blij dat het zo goed als lag-free op mijn budget cable verbinding draaide. Ik had geen moeite met de besturing en kon redelijk goed rondcrossen met die hummvee's.

    Ik had toch wel wat meer verwacht van deze titel (zeker na die mooie filmpjes), dus ik ben wel teleurgesteld geraakt na het spelen van deze demo. Extra gewicht legt misschien in de schaal dat ik nooit een BF game op de PC heb gespeeld. Verder heb ik ook nooit de Xbox versie gedaan. Zelfs met een frisse kijk op dit spel kon ik er niet van onder de indruk raken. Jammer!

    <Gaat weer OBLIVION spelen>

    Zifnap
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is het probleem, Iedereen zit hem een beetje met de pc te vergelijken.
    Als je hem op de Xbox hebt gespeeld zul je ook zien dat er nog beter levels en beter voertuigen nog zijn, Persoonlijk vind ik de EU en de MEC de beste voertuigen hebben en de vetste.
     
  6. Huntedkiller

    Huntedkiller Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel nep dat je bij de demo's niet online kan, vooral bij de alleen maar multiplayer demo's. wat heeft het voor nut ze dan uit te brengen als bijna de helft van de xbox360 eigenaren er niet op kan???
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het downloaden van graw online demo heb ik besloten om toch voor graw te gaan veel leuker
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. nog nooit een BF game gespeeld.. dus ik was wel benieuwd hoe het zou zijn.. een neutrale mening hier dus.
    De screenshots en filmpjes beloofden in ieder geval spektakel.

    Na het downloaden vondt ik het spel er meteen niet erg mooi uitzien helaas.. lompe grote wapens, en alles erg grauw. wel een aardige draw distance, maar dat was het ook wel...

    Besturing is in 1 woord te omschrijven.. "lomp".. hele rare configuratie en zeer traag allemaal.

    Als ik ergens een hekel aan had, dan was het de online sectie van halo 2.. allemaal pubertjes met hoge stemmetjes en veel te compenseren, die constant lopen te schelden en te zeuren..
    Ik heb ongeveer 5 uur gespeeld, en ik vondt het opvallend veel op halo lijken.. weer werd ik meerdere malen door een team genoot neergeschoten.. en zelfs door een groepje mensen die aan mijn kant waren... heel raar en totaal niet nodig.

    Ik vondt het niet realistisch.. schieten gaat traag, en iemand doden met een assault wapen duurt ook veel te lang.. volgens mij maken headshots dan ook niet eens meer uit... sniper is te sterk.. kon je zelfs tanks mee opblazen...

    Leuke aan dit spel zijn de wapens en wagens.. niet zozeer hoe ze eruit zien, maar hoe ze werken, en dat ze erin zitten..

    Helicopter was erg gaaf ook.. maar ik zie mijzelf dit spel niet kopen binnenkort.. vondt het erg matig tot dusver... jammer wel, had op een goede game gehoopt.
     
  9. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    online multiplayer only_0/
    je ontkracht jezelf8)
    tsja waar dat op slaat:confused: (laatste zin)
     
  10. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik BF2 MC wel heel erg leuk vind.. misschien komt dat omdat ik het spel nog niet eerder heb gespeeld... behalve op de pc dan. Maar ik vind em wel vet! Ik ga em zeker kopen... :) (maar eerst nog farcry, oblivion en GRAW uitspelen)
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mijn Mening dan maar: zeer neutraal btw heb nog nooit een Battlefield gezien:

    Joinen in een game ging bij mij zeer snel en kwam al gauw midden in een gevecht, ik had echt geen idee hoe dat hele spel werkte dus heb de eerste potjes een beetje meegelopen en gereden met de andere teammates. Maar goed, op het eerste gezicht lijkt de sfeer heel erg op die van GRAW qua kleur en qua omgeving. Wapens schieten lekker en liggen goed in de hand (laat ik het maar zo zeggen) je voelt echt dat je een wapen in je hand hebt. Vehicles rijden echt veel beter vergeleken met Far Cry waarbij je hetzelfde beeld hebt.
    Het enige wat mij een beetje tegenviel was sommige bugs, bijv: een tank die achter een onderdeel van een opgeblazen auto blijft hangen, maar goed dat kan de pret niet drukken. De Gameplay loopt echt soepel en gaat snel, al lopen de mannetjes van je team wel een beetje vreemd en lijken soms te glijden op wieletjes. Stof ziet er trouwens wel heel mooi uit wat over de weg waait en achter de auto's aan stoomt. Kogelgaten zien er trouwens ook zeer bruut uit en je kogel hulsjes blijven een tijdje liggen. ik hou wel van een beetje realisme en detail. Al bij al een lekkere game die soepel speelt en zeker een goede Live game wordt. Krijgt van mij zeker een 8+
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk maakte hij een typefout. Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij het lulig vind dat er veel 'online demos' zijn, aangezien meer dan de helft van de 360 eigenaren niet op Live kan.

    Ik vind het niet zo'n slimme zin, want als je geen Live hebt, kan je ook niks downloaden :+ En er zijn volgens mij maar weinig mensen met Silver.
     
  13. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees, vrees ik het ergste. Ik speel BF alleen maar op de pc en ga zo de demo proberen. Ik had toch wel verwacht dat de voertuigen gewoon hetzelfde zouden zijn als in de pc versie. Hij is nu klaar met downloaden en ga hem ff testen, maar zonder verwachtingen.
     
  14. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    de voertuigen in het spel laten zich besturen als een huifkar nie gezond echt!
    ik vind de demo echt zwaar tegenvallen, ik wou hem gaan halen had er ook inderdaad heel veel van verwacht maar na de demo hoeft het niet meer voor mij.
     
  15. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    I f%%ng love this game,BTF...mijn favo Snipe map,heb em al gespeeld op de PS2 en vond em toen al goed uit zien maar dit is echt gruwelijk gewoon en ik denk dat de volledige game zelf er nog beter uit gaat zien dan deze demo (Xbox en PS2 demo's zagen er ook niet uit)
    Wat ook helpt is een andere kabel kopen (gewone RGB) en die gebruiken ipv die HDTV kabel die je er bij krijgt (als je gewone tv hebt tenminste)
    Ik kan niet wachten op de volledige game maar ben voorlopig wel ff zoet met deze demo.:D

    @ strapping young lad: BF2 lijkt op Halo????:confused:

    @ appie21:het is geen walkie talkie maar een scanner (word online door de gamers GPS genoemd...*anyone got GPS?!)
    als je scant kan je een paar tellen lang zien (op de map) waar je enemies zitten.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hemgisteren online gespeeld net als GRAW,, en nu? mijn xbox life abbo is afgelopen!! Maar volgende maand dit spel maar kopen met nieuw abbo!
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ook ik ben nog niet overtuigd.
    Ik vind het wel een spel, dat ik graag eens wat vaker wil spelen met de uiteindelijke versie.
    Dus huren, of eens bij een maat van me bekijken :)! Want op een of andere manier lijkt hij mij wel tof op Live. (uiteindelijke versie)

    De schaduwen waren wel zwaar bagger.
    Ook als je schiet om de muren, krijgt je soms wél en soms geen kogelgaten.
    Mjah, zal wel goed komen.
     
  18. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vond het echt een vet spel hoor! leuke wapens en goed gebalanceerde characters. De mijntjes blijven nog steeds leuk :) en ik vind ook niet dat je dit kan vergelijken met graw, het speelt gewoon veel anders en ik vind het online gedeelte bij graw zowiezo slecht geregeld. je moet uren wachten tot je lijst helemaal geupdate is en als je dan een match joined, moet je eerst nog wachten tot ze helemaal klaar zijn. Geef mij dan maar dit hoor, lekker snel joinen, veel man en voertuigen. Wat wil je nog meer.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren even online wezen gamen (HD) en had hiervoor nog nooit een bf gespeeld. Eerlijk gezegd snapte ik er maar weinig van. Veel schreeuwende amerikanen maakten het ook zeker niet gemakkelijker op. Ik snapte simpelweg het doel + controls niet goed genoeg (ok vlaggetje veroveren en hold your position).

    Even overleggen met teammates zat er dus gewoon niet in, resultaat: een groot veld met chaos waarin iedereen maar een beetje zijn weg ging.

    Grafisch gezien was het wel aardig maar ook niet meer dan dan, GR:AW ziet er gewoon beter uit.

    De gameplay op zich liep wel lekker, al zijn de wapens van een belachelijk groot formaat.

    Conclusie: misschien als mijn medeclanleden er voor gaan en er positieve reviews komen haal ik hem, anders blijft de game voor mij in de schappen liggen.
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond em een beetje tegenvallen. maar mensen die bewren dat hij grafisch net zo mooi is als GRAW,,, nooit!. Ook niet in mp.

    Als je met een mes op de grond slaat dan komt er een kogelgat tevoorschijn,,,
    Alstie grafisch nou beter was. Maar ik vond het type game wat je kon spelen ook niet echt geweldig. En het level ook niet. Misschien zitter er leukere games tussen dat hoop ik dan. En leukere levels.

    KOrtom demo viel me erg tegen. Maar toch klinkt dit wel lekker:
    *30-voertuigen
    *16mp mappen
    *clansupport
     

Deel Deze Pagina