Een demo hoort mij omver te blazen en dat heeft deze demo zeker niet gedaan. Grafisch wel aardig, maar ik viel er niet stijl van achterover. Het lijkt inderdaad op een opgesoepte Xbox game. Zeker niet lelijk, maar ook weer niet dat ik zeg "WAUW THIS IS IT!" . Zijn ugly low-res shadows trouwens tegenwoordig weer in ofzo? Graw had ze ook al. En Battle for Dune (3d RTS) van tig jaar geleden ook. Ik verwacht gewoon grafisch meer van een 360 game. Verder speelt het wel aardig en ik ben blij dat het zo goed als lag-free op mijn budget cable verbinding draaide. Ik had geen moeite met de besturing en kon redelijk goed rondcrossen met die hummvee's.
Ik had toch wel wat meer verwacht van deze titel (zeker na die mooie filmpjes), dus ik ben wel teleurgesteld geraakt na het spelen van deze demo. Extra gewicht legt misschien in de schaal dat ik nooit een BF game op de PC heb gespeeld. Verder heb ik ook nooit de Xbox versie gedaan. Zelfs met een frisse kijk op dit spel kon ik er niet van onder de indruk raken. Jammer!
<Gaat weer OBLIVION spelen>
Zifnap
Laatst bewerkt: 30 mrt 2006