Problemen met de nieuwe update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door petey, 30 mrt 2006.

  1. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja der zijn wel spellen die het nu goed doen maar er zijn er genoeg die nu verneukt zijn
     
  2. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand een overzicht van welke spellen het met de update nu wel goed doen??? Of is echt alles met het geluid verneukt?
     
  3. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je vertellen dat fable, gta SA, battlefront 2 zoiezo verneukt zijn en van horen zegge ook nog forza. en het zullen er vast nog wel meer zijn
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Forza en Ninja Gaiden geprobeerd, heb bij beide heb ik geen tot weinig geluid, echt heel erg slecht, hoop dat het snel gefixed wordt!
     
  5. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kenman ninja gaiden kan ook bij de lijst gevoegd worden dus
     
  6. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is inmiddels met een game-specefieke patch opgelost. kan iemand de andere spellen (wel of niet) bevestigen.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is zojuist een Patch uitgekomen, die de geluidsproblemen van de Patch van vorige week te niet doet. Dus als je Forza of whatever gaat spelen, je moet weer even updaten, en dan doet het geluid het, als het goed is, wel.
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zie: http://www.majornelson.com/2006/04/03/update-back-compat-update

    “Today we’ve released a compatibility update to resolve the loss of audio problem some customers outside of North America and Asia were experiencing with the March update. The Backwards Compatibility product is complex and we committed an error when building the package to release on Live. These issues are now resolved.”
     
  9. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaa eindelijk
     

Deel Deze Pagina