Heeft iemand een overzicht van welke spellen het met de update nu wel goed doen??? Of is echt alles met het geluid verneukt?
ik kan je vertellen dat fable, gta SA, battlefront 2 zoiezo verneukt zijn en van horen zegge ook nog forza. en het zullen er vast nog wel meer zijn
Ik heb vandaag Forza en Ninja Gaiden geprobeerd, heb bij beide heb ik geen tot weinig geluid, echt heel erg slecht, hoop dat het snel gefixed wordt!
Ninja Gaiden is inmiddels met een game-specefieke patch opgelost. kan iemand de andere spellen (wel of niet) bevestigen.
Er is zojuist een Patch uitgekomen, die de geluidsproblemen van de Patch van vorige week te niet doet. Dus als je Forza of whatever gaat spelen, je moet weer even updaten, en dan doet het geluid het, als het goed is, wel.
Klopt, zie: http://www.majornelson.com/2006/04/03/update-back-compat-update “Today we’ve released a compatibility update to resolve the loss of audio problem some customers outside of North America and Asia were experiencing with the March update. The Backwards Compatibility product is complex and we committed an error when building the package to release on Live. These issues are now resolved.”