1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    zometeen naar heracles-sparta
    heb vandaag weer toto ingevuld
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, al die aankopen wat ze nu doen, die spreken allemaal nederlands. En dat is al eens anders geweest!

    Morgen schijnt er echt een grootmacht van stoere mannetjes (ME) op de been te zijn. Er schijnt zelfs een helicopter te worden ingezet, haha, wat een sukkeltjes!
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, ik snap wel dat Roda niet zo blij is met Ajax dit jaar. Btw, mooi dat Heereveen gisteren heeft verloren, is de 5de plaats weer meer zeker.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Heracles - Sparta was echt weer leuk, wel totaal 5 uur in de trein gezeten maar oke :eek:
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    we waren de 1e en worden de laatste _O_


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2006
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord bedankt!, Groningen bedankt! :p

    We staan weer in het linker rijtje!
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is 50, oprotten dus. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  8. mars15

    mars15 Guest

    PSV-supporter vermistIn Roosendaal is de politie vanmiddag met man en macht aan het zoeken naar een vermiste PSV-supporter. De 25-jarige Maarten Berg uit Veldhoven wordt sinds de competitiewedstrijd RBC Roosendaal - PSV van zaterdagavond vermist. Vrienden en familie besloten gisterochtend al een zoekactie op touw te zetten.


    De vermiste supporter had die avond de voetbalwedstrijd bezocht met een stel vrienden. Toen ze vervolgens de binnenstad van Roosendaal in liepen, verloren zijn vrienden hem uit het oog. Sindsdien is er niets meer vernomen van de man
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zag net heel even iets over Davids + ajax staan op voetbalzone, maar het is alweer weg.

    Btw, Juanfran 4(!) wedstrijden schorsing. Veel te veel, als we zo gaan schorsen dan had Buijs er 10 moeten krijgen, Polak er 5 etc....
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heeft iemand hier trouwens het doelpunt van v. Persie gezien dit weekend _O_

    Zag het gisteren bij Studio Voetbal
     
  11. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa.. prachtig:D
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja !
    Omg wat een goal zeg. Eerst met de keepen dollen op 3 cm afstand en dan em lekker langs een inlopende verdediger lepelen in de goal. _O_

    Over Studio Voetbal nog; ik had niet verwacht dat Hugo Borst het eens zou zijn met Blind, dat ie onterecht de tribune was ingestuurd door die Luinge. En dat Luinge écht anti-Ajax floot.
    Volgende week Huntelaar. :cool:
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weet iemand waar ik die goal en het liefst ook de rest van die goals uit de wedstrijd ergens kan zien downen?
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt omdat Hugo Borst (ik kots me van die vent!) Anti Roda is. Want als je in het stadion had gezeten, dan had je gezien dat Luinge helemaal niet Anti Ajax floot. Maar net zo goed Anti Roda! En nu kijk ik niet door een Rodabril.

    Btw, als er 1 club is die niet moet gaan zeiken over de blessurentijd, dan is het Ajax wel!!!
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Op studio sport site kun je Studio Voetbal nog es bekijken. Dan kun je de goal van Van Persie zien...
    Vriend van me was het met Hugo eens, die zat ook int stadion. ;)
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Was zeker Ajax supporter?;)

    [​IMG]

    Toch wel een mooie foto:p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt niet door een Roda-bril? Dus zeg maar heel Nederland was het erover eens, behalve een Roda-supporter... En over die blessuretijd, Huntelaar scoorde gewoon ín de blessuretijd, dit gaat over het feit dat er te lang wordt doorgevoetbald in het voordeel van Roda en vervolgens wordt afgefloten als Ajax uitbreekt.
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen Huntelaar scoorde stond er als ik me niet vergis 94.12 op het scorenbord, 12 seconden over tijd. Klaar:cool:

    En heel het stadion was het met mij eens hoor, behalve dat vakje waar die mensen zaten die ik alleen maar heb horen zingen toen Ajax met 1-0 voorstond.

    En over die bril, mischien kijk ik wel door een Anti Ajax bril:+
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  19. mars15

    mars15 Guest

    waar koop je die :)
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    waar in de uitzending laten ze die goal van van persie ongeveer zien? geen zin om hele programma te kijken...

    al gezien...vette goal :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina