Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  2. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet ergens 'Publicate map' staan..
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het er nu naar uit ziet zitten we de komende X aantal maanden opgescheept met een hoop opgepoetste games. Je maakt mij niet wijs dat mensen daarvoor de aankomende maanden naar de winkel vliegen om een 360 te halen (mocht dit wel zo zijn dan is het erg triest gesteld met deze generatie gamers naar mijn mening).

    Tuurlijk worden er ook exclusieve games ontwikkeld voor de 360. Het zijn er alleen niet zoveel als je denkt. Ook duurt het nog wel een maand of zes voor de meeste uitkomen. En wat moeten we spelen we tot die tijd? Juist ja, de zoveelste poort/gerushte game.

    Over ongeveer een half jaar is de PS3 er ook. Ik vraag me af of MS tegen die tijd een user base heeft op kunnen bouwen die groot genoeg is om mee te strijden tegen de PS3 en Revolution.

    Het gaat ze niet lukken met gerushte games en de zoveelste poort, dat kan ik je verzekeren.

    Waarom denk je dat MS geen potten kan breken in Japan? Kijk naar de games en je weet genoeg lijkt me!

    Ik heb het beste met MS, Sony en Nintendo voor. Ik kies geen partij. Ik wil slechts de beste games spelen. Ik heb geen voorkeur voor één bepaalde console. Ik heb alleen mijn twijfels over de te verschijnen games en de strategie die MS gebruikt.

    p.s. Punt 1: Het lijkt me erg sterk dat JIJ NU AL kan zeggen wie de beste online service zal hebben. Het is ewr nog niet. Erg weinig mensen uit de industrie kunnen hier wat zinnigs over melden. Punt twee: Ook al zal de PS3 kwa graphics vrijwel hetzelfde laten zien, poorts zul je waarschijnlijk tussen alle exclusieve games veel minder op aantreffen. En dat geeft ze straks een voordeel. MS moet snel met killer games komen, that's all.

    MS mag me altijd een PM sturen voor betaald advies lol. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nog een oude colecovision voor je te koop.
    De gameplay is echt top, ja de graphics zijn wat minder maar dat is niet het belangrijkste.
    Wat een onzin waarom zou je 65 euro uitgeven aan een spel wat voor 30 in de winkel ligt.
    Tuurlijk is de 360 versie iets mooier maar om nou te zeggen wooooowwww.
    Is dit de toekomst voor de geweldige 360, middelmatige ports.
    En kom nou niet aan met het argument ja maar hij is net uit en de mooie spellen komen nog.
    Neeeee fout als je een voorsprong wilt nemen op de ps3 dan moet je spetteren, zorg dat de bc in orde is en dat je geen slechte ports op de markt zet.
    Ms heeft dit niet allemaal in de hand, maar ze kopen een hoop gamestudio's op maar wat zie je er van terug helemaal niks.
    Als ik nu geen 360 zou hebben dan zou de enige reden om hem te kopen oblivion zijn, voor de de rest leuk maar dat heb ik nu wel gezien.
    En dat de 360 overall uitverkocht is snap ik ook niet, ja of ik kom in heel bijzonder winkels, intertoys, bart smit dixons nou daar zijn ze volop te krijgen tenminste gisteren in rotterdam nog wel, misschien zegt dat wel iets over de populariteit van de 360.
    Ja ik weet het, ik loop alweer te zeiken volgens de meeste onder jullie en moet ik de 360 gewoon verkopen en de ps3 kopen, ik heb heb alles al een keer voorbij horen komen.
    Dus ik ben benieuwd wat ik nu weer voor nieuwe dingen voor mijn hoofd krijg
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Deze week topspin 2 :) die is wel exclusive
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou slinger niks naar je hoofd, die persoonlijke mening mag jij hebben.
    Ik vind het tot nu toe allemaal wel fantastisch (heb dan ook geen xbox gehad) maar als ik doa4,cod2, graw en far cry bekijkt ben ik wel onder de indruk van de grafische kwaliteit, als je ziet met welke framerate dat op mijn hdtv word vertoon, dat kon mijn pc met zijn dure grafische kaart dus absoluut niet.

    Wat voor grafiks wil je dan hebben dat angelina jolie zo je beeld uitkomt stappen (ok dat zou ik ook wel willen), het blijkt tegenwoordig alleen maar het belangrijkste te zijn, eerst kijkt men of het grafisch er wel uit ziet, zo niet word er niet eens meer naar de game omgekeken, zonder het ook maar een kans te geven.

    En tja ports je hoeft ze natuurlijk niet te kopen, zeker niet als je op voorhand weet dat je er niks aan zal vinden.
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar ging het niet om, het ging om het feit dat dit spel voor 30 in de winkel ligt voor de xbox en voor de 360 voor 65 euro.
    Maar graphisch is dit nou niet geweldig en ja als het je om het verhaal gaat waarom dan 65 euro uitgeven aan een spel wat je voor de helft kan krijgen.
    En far cry is wel degelijk een aardig spel, maar wat ik nu zie is een port met xbox graphics behalve waar iedereen zo geil op is het water.
     
  8. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het viel me op dat behalve het water het gras en de planten op de grond ook zeer mooi zijn gemaakt. Ga maar eens op de grond liggen. Alleen de mannetjes zien er hoekig en niet erg realistisch uit. Maar al die heldere groene, lichtblauwe en andere kleuren zien er op een hdtv ontzettend mooi uit. In mijn ogen mag dit spel er grafisch best wel zijn. _O_
     
  9. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
  10. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    download de map CONFRONTATION mense! ik heb die gemaakt tis wel een beta maarja...
    Als het heel laat is moet je het liedje opzette van , ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter !!:D

    Spel is zéér leuk
     
  11. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermaak me toch steeds meer met dit spel, vind eigenlijk deel 2 leuker dan instinct. Sommige stukken zijn toch wel erg taai, de ai is ook veel beter dan in deel 1.

    laatste achievm..

    [​IMG]

    Shadow Hunter:
    40 Stealth kills in any solo mode
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Japanse games stinken een beetje hijskraanvechten zeker, En network play word echt niet beter ze hebben niet eens 1 standaard voor online gamen Als je dat echt denk ben je zielig.
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat is wel minder ja |:-
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tipje nodig, ik heb net een basis veroverd en opgeblazen (aan t begin) en dan moet ikverder, ik zit op een quad, onderweg een stuk of wat aanvallen ( 1 met heli) dan kom ik op een openvlakte, waar nog s 2 helikopters zijn, hoe moet ik dat halen? iemand tips?

    wat er niet gebeurd bij gewoon hard doorrijden :p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  15. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Japanse games 'stinken'?

    In onwillekeurige volgorde enkele franchises:

    Final Fantasy, Chrono Trigger, Dragon Quest, Tekken, Soul Calibur, Virtua Fighter, Streetfighter, Silent Hill, Gran Tourismo, Metal Gear Solid, Devil May Cry, Resident Evil, Winning Eleven/Pro Evolution soccer, Mario, Zelda, Nintendogs, Sonic, en zo kan ik nog wel uren doorgaan...

    Het is dus onzin om Japanse games af te kraken. Sterker nog, de absolute top van het games aanbod komt er vandaan, en dat wellicht altijd zo blijven.

    Aangezien MS weinig van deze franchises aan de catalogus toe kan voegen zie ik de toekomst enigzins somber in (vooral in Japan).

    Waarschijnlijk bestaat het aanbod aan games op de 360 over een jaar of twee voor ongeveer vijftig procent aan First Person Shooters (ruwe schatting/voorspelling). Dit is niet verontrustend voor de concurrentie, aangezien 'zij' meer afwisseling kunnen bieden.

    Nogmaals, MS MOET meer grote titels binnenhalen om straks te kunnen strijden om de o zo gewilde eerste plek.

    Over wie de beste online ondersteuning gaat hebben valt nog niks te zeggen. Ik vind het een beetje vreemd dat jij dat allemaal al denkt te kunnen beoordelen.

    Ik blijf kritisch op het moment. Ik hoop dat MS dat ook is, scherp blijft en killer titels binnenhaalt.


    Nu weer ontopic: Kappen met poorten, mijn beste heren ontwikkelaars.
     
  16. eiszo

    eiszo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de twee versies naast elkaar gedraaid. De xbox versie op een trinitron breedbeeld en de 360 versie op een samsung HDTV. Het verschil in graphics is behoorlijk.

    De 360 versie heeft minder vloeiende controls wat de gameplay belemmerd. De xbox versie is minder mooi maar speelt lekkerder.
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste reden dat de 360 daar niet verkoopt is puur door dat ps3 en nitendo daar vandaan komen. Als de xbox 360 hier vandaan zou komen kocht ook iedere nederlander hem. Maar in europa en Amerika is de 360 een geweldig sucses dus. Ik zou zeggen heb geduld. En geloof mij maar network play word niks het blijft een gratis service. En betaald is gewoon beter klaar.
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste reden dat de 360 daar niet verkoopt is puur door dat ps3 en nitendo daar vandaan komen. Als de xbox 360 hier vandaan zou komen kocht ook iedere nederlander hem. Maar in europa en Amerika is de 360 een geweldig sucses dus. Ik zou zeggen heb geduld. En geloof mij maar network play word niks het blijft een gratis service. En betaald is gewoon beter klaar.
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele adrenaline vind ik maar niks, t verhaal is wel redelijk, de omgeving endergelijke mooi, dat adrenaline had er echt niet bij gehoeven. Ook erger ik me aan de harde muziek, je kan de stemmen in de tussenfimpjes amper horen. Ook is ie al 2 x vast gelopen. Qua spel is ie goed, maar zeker wel een terleurstelling, niet de kwaliteit die ik hoopte!
     
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat Gazelle fietsen hier worden gemaakt moet ik er één kopen? Onzin natuurlijk. Wie weet koop ik wel een Cannondale als mij die beter bevalt.

    Er zijn momenteel simpelweg te weinig titels die de Japanse gamer aanspreken. En dit is mede de fout van MS. Je moet er nou eenmaal voor zorgen dat je produkt WERELDWIJD aan de eisen (van de plaatselijke bevolking/klant) voldoet. Dit kan dus ook door ontwikkelaars over te halen om games te ontwikkelen voor de Japanse markt, en zo voor afwisseling in het games aanbod te zorgen. En dat gebeurt nu veel en veels te weinig.

    De 360 is op dit moment zeker geen mislukking te noemen in Amerika en Europa. Maar zullen ze de grootste kunnen worden als de PS3 uitkomt? Op dit moment denk ik van niet. Het vooruitzicht aan games is niet slecht, maar is nou ook weer niet bepaald indrukwekkend te noemen. MS heeft te weinig system sellers op het moment. De concurrentie heeft simpelweg betere games in het vooruitzicht.

    Waarom zou een betaalde online service beter zijn? Ik heb nog geen enkele game op de Xbox of de 360 gespeeld die volledig lagvrij was. En dat terwijl je toch een redelijk bedrag per jaar betaalt. De Xbox heeft overigens inderdaad meer mogelijkheden op het moment dan de PS2 op online gebied en doet het simpelweg ook beter, maar de rollen kunnen straks zijn omgedraaid ongeacht het kostenplaatje. Niemand van ons heeft kennis gemaakt met de netwerk mogelijkheden van de PS3. Mocht Sony nou bijna hetzelfde kunnen leveren als MS nu doet (al dan niet betaald) of er zelfs overheen gaan in combinatie met een grote diversiteit in games, dan voorspel ik wederom een nummer één positie voor Sony.
     

Deel Deze Pagina