Zoals het er nu naar uit ziet zitten we de komende X aantal maanden opgescheept met een hoop opgepoetste games. Je maakt mij niet wijs dat mensen daarvoor de aankomende maanden naar de winkel vliegen om een 360 te halen (mocht dit wel zo zijn dan is het erg triest gesteld met deze generatie gamers naar mijn mening).
Tuurlijk worden er ook exclusieve games ontwikkeld voor de 360. Het zijn er alleen niet zoveel als je denkt. Ook duurt het nog wel een maand of zes voor de meeste uitkomen. En wat moeten we spelen we tot die tijd? Juist ja, de zoveelste poort/gerushte game.
Over ongeveer een half jaar is de PS3 er ook. Ik vraag me af of MS tegen die tijd een user base heeft op kunnen bouwen die groot genoeg is om mee te strijden tegen de PS3 en Revolution.
Het gaat ze niet lukken met gerushte games en de zoveelste poort, dat kan ik je verzekeren.
Waarom denk je dat MS geen potten kan breken in Japan? Kijk naar de games en je weet genoeg lijkt me!
Ik heb het beste met MS, Sony en Nintendo voor. Ik kies geen partij. Ik wil slechts de beste games spelen. Ik heb geen voorkeur voor één bepaalde console. Ik heb alleen mijn twijfels over de te verschijnen games en de strategie die MS gebruikt.
p.s. Punt 1: Het lijkt me erg sterk dat JIJ NU AL kan zeggen wie de beste online service zal hebben. Het is ewr nog niet. Erg weinig mensen uit de industrie kunnen hier wat zinnigs over melden. Punt twee: Ook al zal de PS3 kwa graphics vrijwel hetzelfde laten zien, poorts zul je waarschijnlijk tussen alle exclusieve games veel minder op aantreffen. En dat geeft ze straks een voordeel. MS moet snel met killer games komen, that's all.
MS mag me altijd een PM sturen voor betaald advies lol.
Klik om te vergroten...